Koko vartalon kuminauhajumppa (treenivideo)

Moikka!

Treenivideosarja jatkuu tänään, ja vuorossa on koko vartalon kuminauhajumppa. Kuminauha on kätevä ja kevyt väline napata mukaan reissuun tai ulos. Tarvitset treeniin jumppakuminauhan, sekä jumppapatjan (tai jonkin muun pehmeän alustan). Mulla on treenissä kahvallinen kuminauha, mutta pystyt soveltamaan treenin varmasti muunkinlaisella kumpparilla. Kuminauhan materiaalista riippuen jalassa kannattaa ehkä olla sukat, tossut tai lenkkarit, jotta nauha ei nirhaa ihoa, kun se on jalkapohjan alla.

Koko vartalon kuminauhajumppa

Treeni kestää 30 minuuttia, ja sisältää lyhyen lämmittelyn, 15 minuutin treeniosuuden, sekä lyhyen loppuverryttelyn. Treeni toteutetaan kiertoharjoitteluna, ja jokaista liikettä tehdään 45 sekuntia. Liikkeiden välillä on 15 sekunnin vaihtoaika. Kierroksia tehdään videolla vain yksi, ja jos haluat pidemmän treenin, tee 2-3 kierrosta. Treenivideolla ei ole musiikkia, joten laita omat lempibiisit taustalle tsemppaamaan.

Treenin liikkeet ovat:

  • Kyykkyaskellus
  • Kulmasoutu
  • Pakarapotku
  • Edellinen liike toiselle puolelle
  • Hauiskääntö
  • Rintarutistus & kyykky
  • Vartalon kierto
  • Edellinen liike toiselle puolelle
  • Ranskalainen punnerrus
  • Edellinen liike toiselle puolelle
  • Kyykkyaskellus
  • Vipunosto sivulle & askelkyykky
  • Edellinen liike toiselle puolelle
  • Selkälihasharjoitus
  • Vatsalihasharjoitus

Jos innostuit kumpparijumpasta, niin tulossa on myös toinen kuminauhajumppa hieman erilaisella vastuskuminauhalla. Sitä ennen voit tsekata aikaisemmin postaamani kumpparijumpat:

Pakaratreeni minikuminauhalla

Ylävartalon lämmittely kuminauhalla

Koko vartalon kuminauhajumppa vol. 1

Koko vartalon kuminauhajumppa vol. 2

Koko vartalon kuminauhajumppa vol. 3 

Mukavaa sunnuntai-iltaa ja tulevaa viikkoa!

Terkuin, Kirsi

 

Kommentit (0)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *