ÄLÄ TREENAA VATSOJA VÄÄRIN!

*Sisältää mainoslinkkejä

vatsoja väärin

Bäng ja boom! Vatsalihasaiheiset postaukset ovat olleet blogissani kovaa valuttaa, ja tällä kertaa pistinkin purkkiin vähän vatsatreenistä videon muodossa. Paljon on nimittäin kokeneillakin treenaajilla kehitettävää keskivartalon tuikitärkeissä tukilihaksissa ja etenkin siellä perustekemisen puolella. Myös naistenlehdissä ja somessa pyörivät ”tehokkaat” ja ”polttelevat” vatsatreenit keskittyvät lähinnä määrään ja trendikkyyteen, kun tekniikka sekä laatu usein huutavat poissaolollaan, jolloin usein päädytään pörräämään ihan siinä samassa tilanteessa vuodesta toiseen.

Koska vatsasi ei teidä kuinka trendikästä liikettä se sillä hetkellä tekee, niin pistähän pyörimään alla oleva pätkä ajatuksen kanssa. Erityisesti syynissä on perinteiset vatsarutistukset, ”alavatsan treenaaminen” ja jalkojen nostot roikkuen. Tsekkaa tämä ajatuksella, ja enkä saat sitä oikeaa tukea ja tuntumaa sinne kuusipäkkiin, sillä vatsojen treenaamisessa pätee ihan samat lainalaisuudet kuin muidenkin lihasryhmien treenaamisessa. Älä siis tyydy treenaamaan vatsoja väärin tai edes sinnepäin.

Videon treenitoppi: TÄÄLTÄ* // Puma-trikoot: TÄÄLTÄ*

Tuliko videolta uusia oivalluksia? Kiinnostaisiko treenimuotoiset videopostaukset jatkossakin?

Osuvaa viikonlopun odotusta!

KURKKAA MYÖS:
Jouluherkut arvostelussa miehen kanssa!

EDELLINEN JUTTUNI:
6 x Nyt mua huolettaa…

♥  SEURAA MINUA  ♥
YouTube // Bloglovin // Facebook // Instagram

Kommentit (3)
  1. Tästä sai kyllä hyviä vinkkejä omiin treeneihin. Ois kiva jos tekisit samantyyppisen videon jalkatreenistä!

    1. Hei tosi kiva kuulla, että tästä irtos jeesiä sinne käytännön tekemiseen! Toi jalkatreenisetti vois kanssa olla todella jees! 🙂

  2. Olipa kyllä hyviä vinkkejä! Itselläni kun on kolme raskautta ollut viiden vuoden sisään, ja vaikka muuten olen aktiivisesti harrastanut liikuntaa, crossfit ykkösenä, niin jotenkin ne vatsalihakset on jääneet kun aina on joko raskaana tai palautumassa siitä jolloinka en ole uskaltanut hirveästi vatsoja tehdä, etten sössi mitään jos on pienikin erkauma jäänyt lihaksiin. Mutta nyt, vähän reilu vuosi viimeisimmästä raskaudesta, lapsiluku täynnä, ja nyt kun kroppa alkaa vihdoin tuntua vähän omalta, niin tuli kyllä erittäin hyvään saumaan tämä sinun video! Näillä vinkeillä alkaa mamman vatsa tiukentua💪 kiitos tästä ja kiitos muutenkin innostavasta ja inspiroivasta asenteesta mikä näkyy hyvin varsinkin ig:n puolella! 🤩

Kommentointi suljettu.