Piia Pajunen
Piia Pajunen

PROVE by Piia PRO nettivalmennus – NYT ULKONA!

Kaupallinen yhteistyö: PROVE by Piia

prove by piia pro
Tätä nettivalmennuskokonaisuutta olen lähtenyt päässäni pyörittämään jo pari vuotta sitten, ja tämän vuoden puolella toteutuksesta tuli vihdoin mahdollista. Joten tättärää! Se on vihdoin täällä! PROVE by Piia PRO-nettivalmennus, jossa treenataan kovaa mutta fiksusti! Tämän valmennuksen jälkeen tiedät, miten treenata salilla kovaa, nousujohteisesti ja tuloksia tahkoen. Tällä tavalla minäkin olen itse treenannut ja valmennettaviani treenauttanut, ja tulosta on todellakin tullut!
Olen panostanut tähän valmennukseen ja materiaaleihin todella hartaudella, ja uskallan väittää, että materiaalien laadussa, selkeydessä ja kattavuudessa se todellakin näkyy! Valmennuksessa opit todella kattavasti salitreenaamisesta, kehittävästä lämmittelystä, liikkeiden suorittamisesta (miten saat ne liikkeet oikeasti tuntumaan), kehonhuollosta, lepäämisestä ja lepoviikkojen toteuttamisesta sekä joustavasta ja rennosta syömisestä treenitavoitteita tukien. Valmennus ei ole mikään dieetti, vaan siinä oikeasti keskitytään treenaamaan kehon muokkaamiseen voimaa ja lihaspyöreyttä kehittämällä nousujohteisen ja kovan salitreenin avulla.
PROVE by Piia PRO:n lisäksi kahden viikon päästä tulee myös myyntiin PROVE by Piia BASIC, jossa treenaataan kolmesti viikkoon, joten jos neljä treeniä ei iskostu sinun arkeesi, niin tämä vaihtoehto on sinulle! Kurkkaa lisätietoja BASIC-valmennuksesta TÄÄLTÄ!
prove by piia pro

PROVE by Piia PRO

Mitä 10 viikon PROVE by Piia PRO-valmennus sisältää:

  • 2+2-jakoisen saliohjelman (4 salitreeniä viikossa), joka vaihtuu puolessa välissä valmennusta. Ohjelmassa lihasryhmät treenataan kahdesti viikossa läpi
  • Neljä erilaista joustavaa ruokavaliota, joissa pyritään opettelemaan syömään rennosti, monipuolisesti ja joustavasti myös halutessasi ilman ruokavaakaa
  • Neljä erilaista kehittävää ja monipuolista lämmittelyohjelmaa
  • Ohjeet kehonhuoltoon ja lepoviikkojen toteuttamiseen
  • Viikottaiset vaihtuvaan teemaan liittyvät syventävät videomateriaalit
  • Laadukkaat liikevideot kaikista saliohjelmien liikkeistä ja lämmittelyistä huolellisesti opastettuna
  • PROVE by Piia PRO-valmennuksen Facebook-ryhmän tuen (sisältää mm. live-Q&A:n ja lisämotivaatiota)
  • Reseptikirja, joissa käytännöllisiä reseptejä, jotka sopivat koko perheelle
  • Opastukset jatkoa varten valmennusjakson päätteeksi, jotta osaat jatkaa nousujohteista salitreeniä myös tämän jälkeen

Valmennuksen tavoite:

  • Kasvat lihasmassaa ja voimaa sekä sporttisia ja naisellisia muotoja oikeisiin paikkoihin!
  • Opit treenaamaan salilla pitkäjänteisesti, nousujohteisesti ja tuloksekkaasti!
  • Lisäät kehon liikkuvuutta, hallintaa ja kyvykkyyttä
  • Opit syömään rennosti, monipuolisesti ja riittävästi tavoitteita tukien makunautintoja unohtamatta
  • Opit pitämään huolta kehostasi monipuolisen lämmittelyn, riittävän levon ja kehonhuollon avulla.
  • Motivoitua, innostua ja nauttia tuloksekkaasta treenaamisesta sekä kehityksestä!

Mitä sinulta vaaditaan?

  • Mahdollisuus ja halu panostaa treenaamiseen neljästi viikossa salilla!
  • Halu oppia treenaamisesta ja ravinnosta!

prove by piia pro

Milloin startti tapahtuu:

  • Yhteistartti tapahtuu kahden viikon päästä (24.9.)! Kohta se siis starttaa!
  • Ensimmäisiin materiaaleihin pääset tutustumaan jo ensi viikolla (keskiviikkona 19.9.) lähtien, ja materiaalit ovat avoinna vielä kolme viikkoa kurssin päättymisen jälkeenkin.

Kohta siis mennään ja lujaa, joten hyppää messiin, jos haluat oikeasti saada tuloksia salitreenilläsi ja takoa pihviä varteen!

TSEKKAA VALMENNUS TÄÄLTÄ!

Voimakasta viikkoa just sulle! Boom!

TSEKKAA MYÖS NÄMÄ:
Treenaatko vatsoja väärin? Vältä näitä!
& Miksi normaalipainoiset dieettaavat eniten?

EDELLINEN JUTTUNI:
OMG! IRC-galleria-kuvia teinivuosiltani! Part 2

♥  SEURAA MINUA  ♥
Instagram // YouTube // Bloglovin // Facebook

Kommentit (11)

  1. Minna

    Hei!
    Basic By Piia valmennuksesta kysyisin, kuinka sitten 10 viikon jälkeen, onko mahdollista ostaa jatkoa ohjelmaan? Onko ns jatkumoa valmennuksessa?

    • Piia Pajunen

      Moikka! Basicin jälkeen on mahdollista jatkaa PRO-valmennuksen parissa, jos neljä kertaa viikossa treenaaminen tuntuu itselle luontevalta. Tämä oli todella hyvä kysymys ylipäätään, ja pitääkin tarkastella, josko tähän saisi suunniteltua toisenlaisen jatkokokonaisuuden. 🙂
      Ideana kuitenkin valmennuksissa on, että uutta samantyyppistä valmennusta ei tarvitsisi ostaa sen takia, ettei tiedä mitä tekisi. Se kuitenkin on todellakin eri asia, että haluaisi lisää jatkumoa valmennuksen puolelta. Pistetään tämä ehdottomasti mietintään ja pohditaan täällä päässä!

  2. Anne

    Moikka!
    Maksetaanko valmennus verkkopankkimaksuna tilauksen yhteydessä?

    • Piia Pajunen

      Moikka Anne!
      Maksu tapahtuu juurikin tilauksen yhteydessä verkkopankkimaksuna. 🙂

  3. Laura

    Hei! Mietin kuinka pitkä yksi treeni on tässä 2+2 jakoisessa ohjelmassa? Tai toi nyt vähän tietty riippuu mut mikä on semmonen suurinpiirteinen suositeltu kesto?

    • Piia Pajunen

      Moikka Laura! Varsinainen treeni pitäisi sujahtaa siihen noin tuntiin, ja tähän päälle voi tietty laskea lämmittelyyn varatun noin 10-15 minuuttia. Kesto treenissä ei siis ole sen pidempi yhdessä treenissä, sillä esimerkiksi nelijakoiseen verrattuna yhden lihasryhmän treeni on jaettu ikään kuin puoliksi joista toinen tehdään alkuviikosta ja toinen loppuviikosta. ¨
      Samassa treenissä pystytään näin treenaamaan parikin lihasryhmää kerralla, ja viikossa lihas saa tiheämmin kasvuärsykettä. Ja kun miettii, että jos treenaisit vaikka jalat tai olkapäät normaalisti yhdessä treenissä viikon aikana, niin puolessa välissähän paras puhti alkaa kuitenkin olemaan jo käytetty. Lihas on loppupuoliskolla jo todella väsynyt ja tällöin ei jaksa enää liikutella niin suuria kuormia tai niin ”freeseillä sarjoilla”.
      Kun lihaskohteinen treeni on 2+2-jaettu kahdelle eri päivälle, niin pystyt aloittamaan tämän ”jälkimmäisen puoliskon” siitä treenistä levänneellä lihaksella, niin päädyt todennäköisesti liikuttamaan raskaampia painoja ja saamaan viikottaisen kuormituksen entistä suuremmaksi, jolloin kehitystä voi pukata ja vauhdilla! 😉

  4. alma

    Hitsit, kiinnostas kovasti tuo Prove Basic, mutta pelottaa ihan kamalasti, miten kroppa reagoi. Mulla treenimäärät pyörii tällä hetkellä 7-11 tunnin välillä viikkotasolla joista suurin osa kuluttavaa aerobista, toki myös työmatkaliikunnat tässä mukana. Tässä onkin suurin syy, miksi jännittää, koska määrällisesti treenimäärät menis aika kovaan laskuun. Itselle rakkaita lajeja on spinni ja nyrkkeily toiminnallisen crossfit-tyylisen treenin lisäksi, niin periaatteessa Basiciin vois ottaa yhden nyrkkeilyn ja yhden spinnin vielä kaveriksi, jos on tosiaan tottunut aika sykevoittoiseen treeniin? Vahvasti pohdin lähtisinkö itselleni pientä 10 viikon ihmiskoetta tekemään 🙂

    • Piia Pajunen

      Moikka! En rehellisesti sanottuna usko, että kroppa reagoisi negatiivisesti siihen, että välillä sillä olisi aikaa palautua. Varsinkin lihasmassan ja voimatasojen kehityksessä riittävä palautuminen on todella olennaista, ja tällöin kehitys voi alkaa sakkaamaan ja pahasti, kun kropalla ei ole resursseja palautua rasituksesta ja siten kehittyä. Tietty eriasia on, jos haluaa tähdätä lähinnä kulutukseen sillä treenillä, mutta jos oikeasti haluaa kehittyä, niin välillä voi olla hyvä antaa sille palautumiselle tilaa sekä keskittyä välillä yhteen päätavoitteeseen kerrallaan.
      Sun palettia lukiessa voisi kuitenkin ihan hyvin olla ihan fiksu kokonaisuus voisi olla juurikin tuo BASIC (kolme salitreeniä) + 1 nyrkkeilytreeni + 1 spinni. BASIC on suunniteltu niille, ketkä kerkeävät treenaamaan salilla kolmesti viikossa tai haluavat salitreenin ohessa vetäistä enemmänkin muuta treeniä. Ja tässä mietin vielä, että mikä on pahinta, mitä tuolla ”ihmiskokeella” voit saada aikaiseksi? Veikkaan, ettei juuri mitään, ja jos lihomista pelkäät, niin ain’t gonna happen! 😉
      Tervetuloa mukaan vaan, ja en todellakaan usko, että tulet katumaan! Sen verran osuvaa settiä on luvassa!

  5. alma

    Heips, ja kiitos vastauksesta. Itseasiassa lihomista en pelkää, vaan tää on enemmän sellanen päänsisäinen juttu, että on vaikea antaa itselle lupa höllätä tai tuntee huonommuutta siitä, että intensiteetti ei nousekaan viikosta toiseen (vaikka eihän siinä todellakaan mitään järkeä ole!!). Diagnosoin itselle adrenaliinikuplan eli en oo enää kuukausiin osannut nauttia liikunnasta, missä ei nouse syke tai vedetä tosi kovaa ja nää on ollut helpompi toteuttaa aerobisessa, MUTTA eilen tein päätöksen luopua älykellosta ja tänään mennään ekaa päivää ilman! Elikkä enköhän miä Basickiin lähde messiin! Oot kyllä huikee tyyppi!

  6. Jamina

    Moi! Oletko suunnitellut valmennukselle jatkoa? Kiinnostaisi, onko tämän kanssa mahdollisuutta ns jatkuvaan valmennukseen, kun 10 viikkoa on kuitenkin suht lyhyt aika. Toki treenejä voi, ja tulee tehtyä itsenäisesti jatkossakin, mutta olisi hienoa saada treenata sun johdolla vaikkapa vuoden verran putkeen 🙂

    • Piia Pajunen

      Moikka! Tämä on itseasiassa jo vahvan harkinnan alla! Nyt tällä hetkellä Basicistä pystyy jatkamaan Pro-valmennukseen syventävänä, mutta katsotaan, jos Pro-valmennukseen saataisi myös jatkomahdollisuuksia lisää. Nyt kun tänä syksynä saadaan vedettyä nämä nykyiset valmennukset pakettiin, niin resursseja voisi riittää taas jatkovalmennusten luomiseen. Visio on jo lähtenyt muodostumaan tuolla päässä tulevaa varten, joten eiköhän sitä jatkoa näillekin ainakin jossain vaiheessa saada! 🙂

Kommentoi »

Comments are closed