Kirsin Kuntopiiri
Kirsin Kuntopiiri

Ulkotreeni alavartalolle oman kehon painolla

*Toivepostaus*

Moikka!

Olen saanut toiveita oman kehon painolla suoritettavista helpoista ja tehokkaista treeneistä. Yhtenä toiveena oli ulkotreeni, jonka voi toteuttaa juoksulenkin lomassa pururadalla ilman välineitä. Tässä teille siis treeni, jonka voit tehdä ulkona ilman mitään välineitä! Treeni harjoittaa erityisesti alaraajoja ja pakaroita, mutta kehittää myös tasapainoa ja aktivoi keskivartalon lihaksia. Hypyillä saat myös sykkeet ylös, joten tämä toimii myös kiireisen päivän nopeana alavartalo- ja syketreeninä!

Lyhyt ulkotreeni piristää. :)
Lyhyt ulkotreeni piristää. 🙂

Ulkotreeni alavartalolle oman kehon painolla

Klikkaa alla olevia kuvakkeita, niin näet liikkeet videoina. 🙂

  • Askelkyykky taakse + potku eteen
  • Vaaka + polven veto rintaan
  • Kyykky + tähti
  • Vauhditon hyppy eteen + juoksu taakse
  • Kyykkyhyppy 180 astetta
  • Saksihyppy

Tee yllä olevia harjoitteita oman fiiliksen, jaksamisen ja ehtimisen mukaan  1-3 sarjaa / liike ja 10-20 toistoa / liike. Ohjelman voi suorittaa kiertoharjoitteluna siirtyen liikkeestä toiseen ilman taukoja / lyhyiden taukojen kera tai paikkaharjoitteluna, jolloin teet kaikki sarjat yhdessä liikkeessä ennen kuin siirryt seuraavaan. Pidä tällöin 30-60 s palautustauot sarjojen välissä.

Mulle riitti tänään kaksi kierrosta! Huh!

Ei muuta kuin kokeilemaan! 😉

Terkuin, Kirsi

Kommentoi »

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *