Pepputreeni kotona – muotoa ja kiinteyttä peppuun

Kotitreenien avulla voi yhtä lailla rakentaa sitä bootya ja ajattelinkin paljastaa teille nyt yhden tehokkaaksi toteamani kotitreenin pepulle! Tämän treenin voi tehdä täysin ilman välineitä, joten sen voi tehdä missä vain.

On tärkeää lämmitellä ennen treeniä, jotta lihakset ovat vetreät ennen aloitusta. Itse tykkään lämmitellä kotona hyppimällä ensin hyppynarulla ja sen jälkeen teen lyhyitä, 5 sekunnin venytyksiä lihaksille. Sen jälkeen pyörittelen hartioita, käsiä ja teen heilautuksia jaloille eteen ja sivuille, jotka saavat jalkalihakset mukavasti lämpimiksi treeniä varten.

Kaikki liikkeet suoritetaan supersarjoina eli tee kaksi liikettä putkeen ja pidä sen jälkeen pieni tauko. Toista jokainen liikepari kolme kertaa. Tee liikkeet hallitusti ja keskity tuntumaan pakaroissa. Ja ei muuta kun treenin pariin!

Nopea pepputreeni kotona – peppuun muotoa ja kiinteyttä

Liikepari 1: sumokyykky 15 toistoa + askelkyykkyhypyt paikallaan 20 hyppyä

pepputreeni kotona - sumokyykky 1
SUMOKYYKKY
pepputreeni kotona - sumokyykky
SUMOKYYKKY
pepputreeni kotona - askelkyykky hypyt 1
ASKELKYYKKYHYPYT PAIKALLAAN
pepputreeni kotona - askelkyykkyhypyt paikallaan
ASKELKYYKKYHYPYT PAIKALLAAN

Liikepari 2: kyykkyhypyt 15 toistoa + askelkyykyt taakse ristiin paikallaan 15 toistoa/jalka

pepputreeni kotona - kyykkyhypyt 1
KYYKKYHYPYT
pepputreeni kotona - kyykkyhypyt
KYYKKYHYPYT
pepputreeni kotona - askelkyykyt ristiin taakse paikallaan 1
ASKELKYYKYT RISTIIN TAAKSE PAIKALLAAN
pepputreeni kotona - askelkyykyt ristiin taakse paikallaan
ASKELKYYKYT RISTIIN TAAKSE PAIKALLAAN

Liikepari 3: lantionnostot maassa jalat yhdessä 15 toistoa + lantionnostot maassa kantapäät yhdessä 15 toistoa

pepputreeni kotona - lantionnostot maassa jalat yhdessa
LANTIONNOSTOT MAASSA JALAT YHDESSÄ
pepputreeni kotona - lantionnostot maassa jalat yhdessa 1
LANTIONNOSTOT MAASSA JALAT YHDESSÄ
pepputreeni kotona - lantionnostot maassa kantapäät yhdessä
LANTIONNOSTOT MAASSA KANTAPÄÄT YHDESSÄ
pepputreeni kotona - lantionnostot maassa kantapaat yhdessa 1
LANTIONNOSTOT MAASSA KANTAPÄÄT YHDESSÄ

Treenin jälkeen on hyvä venytellä lihaksia hiukan pidemmillä venytyksillä. Tee lopuksi 20-60 sekunnin venytykset lihaksille ja edesautat näin palautumista.

Kerro mulle mitä tykkäsit treenistä! 🙂

Postauksessa käyttämäni treenivaatteet löydät täältä.

Haluaisitko niistä viimeisistä sitkeistä rasvakertymistä eroon? Tuntuuko, että et löydä motivaatiota treeniin, mutta haluaisit kovasti saada tuloksia? Lähde mukaan uuteen Timmiksi by Pauliina -valmennukseen, jossa treenataan kiinteä ja naisellinen kroppa. Lue valmennuksesta lisää täältä.

Kommentit (0)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *