Palasia arjestani
Palasia arjestani

Vatsa&pakara -tabatatreeni

vatsa&pakara

Ai että mä rakastan erilaisia tabatatreenejä ja tällä kertaa tyrkkään teille ihmeteltäväksi vatsa&pakara -tabatatreenin. Sekä vatsat että pakaraosasto on lihasryhmistä sellaiset, joita en jaksaisi millään treenata erikseen. On siis ollut pakko keksiä joku jekku niiden varalle ja mikäs sen helpompaa kuin tykittää molemmat samassa nopeassa treenissä pois alta!

Tätä treeniä voi soveltaa vaikka kuinka kauan. Voit vaihdella liikkeitä ja lisätä väliin vaikka jonkin sykkeitä nostattavan liikkeen, kuten burpeita, köysivemputusta, kelkantyöntöä, viivajuoksua…you name it! Teen itse aina tabatat perinteisesti 20:10 -metodilla eli 20 sekuntia työtä ja 10 sekuntia lepoa. Tämän jälkeen vaihdetaan liike ja sama homma uudestaan. Voit ihan hyvin halutessasi tehdä vaikka 15 toistoa per liike ja kaikki liikkeet putkeen, pieni tauko ja kierros uudestaan. Tai nostaa ajan vaikka 30-40 sekutiin. Ihan mikä sinulle parhaiten sopii. Mulle sopii parhaiten lyhyet vedot. Tee 3-4 kierrosta!

Tee liikkeet hitaasti ja huolellisesti treenattavalla lihasryhmällä. Lantionnostoissa pakaroita ei todellakaan tarvitse laskea lattiaan asti, vaan käännät vain lantion alas ja nostat sen ylös. Se riittää. Kunnon puristus ylhäällä niin järjetön polte on taattu! Alaviistovatsat voi yhtä hyvin tehdä myös tasapenkillä, jos vinopenkkiä ei ole saatavilla. Pieni varioiminen kannattaa aina 😉

Alla video liikkeistä. Laittakaahan treeni testiin ja kommenttia tulemaan miten upposi. Mun muita videoita pääset katselemaan täältä. Muistahan tilata myös kanava, se ei maksa mitään.

Iloa ja pakaroiden poltetta just sun keskiviikkoosi!

Edellinen postaus: Koko kesä kännissä, mahtavaa!

♥ SEURAA MINUA ♥

Palasia arjestani Instagramissa // Youtubessa // Facebookissa.

Snapchat: jonnamusakka

Kommentoi »

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.