Palasia arjestani
Palasia arjestani

Kontit.

Kontteja tässä on taas treenailtu ja sen kyllä huomaa. Testasin eilisessä etureiskajumpassa ekaa kertaa pallokyykkyä ja oli melkonen killeri! Siinä ei tosiaan isoja hantteleita tarvita kaveriks, että saa reidet ihan finaaliin. Viime yö meni samalla tavalla kuin aina jalkareenien jälkeen eli heräsin yöllä varmaan neljä kertaa, pyörin ja hyörin ja näin tietysti painajaisia koko yön. Sama juttu joka kerta. Kait se pistää sit vaan elimistön niin ylikierroksille. En juuri muutakaan syytä keksi.

Tämmöstä on tullut tehtyä itse treeneissä.

Eilen torstaina siis etureisiä ja vähän vattaa. Supereilla kidutettiin..

1a. Reidenojennus 2*10-13*50kg/2*11*20-25kg Näissä vikoissa sarjoissa vähän eri tekniikka kuin normaalisti eli otin käsillä kiinni ihan patjan etuosasta ja nojasin koko liikkeen ajan eteen päin. Huomattavasti raskaampaa kuin ns. normaalityylillä tehtynä. Otti kyllä paremmin tuolla ”tiukka etunoja”-tyylillä 🙂
1b. Hackkyykky korokkeen kanssa 4*9-10*10-20kg  PB Tää on nykyään ehdottomasti mun lempiliike etureisille. Pienillä painoilla saa koivet ihan tilttiin!

2a. Pallokyykky kp 4*8-11*9-13,5kg Vähän yliarvioin itseni ja toin ekaan sarjaan kolmetoistaset hanttelit. Niillä tuli sit vaan kasi 🙂 huippu liike!
2b. Sissykyykky vetokumin avulla 3*8-10*BW

Tässä video pallokyykystä. Huomaa seksikkäät makuukamari huokaukset 😀 

Vatsoille superina köydellä taljassa ja jalannostoja penkillä kolme sarjaa. Siinähän sitä yhdelle kertaa..

Tänään koulun jälkeen taas reippaana saliloimaan ja takakonttien ja pohkeiden kimppuun. Tulihan sitä tuttuun tapaan vähän muutakin duunailtua…

1a. Takareiskat maaten 4*10-13*30-35kg PB
1b. GHR selkäpenkissä 4*8-11*BW-5kg PB Tää otti tällä kertaa tavallista enemmän alaselkäänkin, vaikka normaalisti se ei kyllä sinne ole juuri uponnut. Varmaan tekniikassa tuli jokin pieni vika. Itse asiassa se selkäpenkin tuki tais olla liian alhaalla 🙁 No, toistoja tuli joka tapauksessa enemmän eli jonkilaista progressioo oli havaittavissa.
2a. Takareiskat istuen 3*8-11*30-40kg Ahnehdin painojen kans ja laitoin 40 kilua. Oli liian painavaa.
2b. Suorinjaloin mave kp 3*10-11*28,5kg Tällä kertaa kapealla jalka-asennolla kaikki sarjat ja sain taas isommat hanttelitkin käyttöön. Progressioo siis tässäkin 🙂

Pohkeille tein tällä kertaa pudotussarjoja seisten hackissa, istuen ja vaakaprässissä. Kipeäks tuntuvat menevän. Ilmeisesti oon vihdoin ja viimein oppinut treenaamaan pohkuloitakin! Tai sit kävi vaan todella hyvä tuuri. Muun treenin päälle vielä muutamat pudotussarjat selälle ylätaljassa ja tuetussa kulmasoudussa ja sit vielä muutama sarja olankohautuksia. Sit pitikin kipittää vauhdilla bussiin ja kotio syömään.


Keskiviikkona pidin salilta välipäivän ja tein uuden aluevaltauksen ruokarintamalla. Ensimmäisen kerran ehkä 10 vuoteen tein ja söin keittoa! WTF? Noo, appiukko kun keräilee meille aina noita sörvaivalpäkkejä ja sieltä löyty pari pussikeittoa niin olihan se pistettävä testiin. Testissä siis tämä.

Eli kyseessä siis Knorrin parsakeitto. Määhän olin sitä mieltä, että parsa on ihan kauheeta paskaa ja olin melko skeptinen koko sopan suhteen. Höh, sehän oli ihan hyvää! Sekaan vielä tunaa ja raejuustoa, kuten kunnon bodarin kuulukin ja sopasta sai ihan kelpo eväksen. 
Pussissa 4 annosta, joista 1 annos sisältää:
  • prodea 3g
  • hiilua 11g
  • rasvaa 3,5g
  • kaloreita 90 kcal!
Mähän soin puolet eli kaksi annosta ja tuna + raejuusto nosti prodet noin 30 grammaan. Aika jees vai mitä?
Ei se kovin esteettistä ole keittovaiheessa….
Silmät kiinni vaan ja ääntä kohti 😀

No joo. Lisäravinnekaappi ammotti tyhjyyttään ja isäntä päätti tehdä asialle jotain. Tilaus lähti MASSille, Bodyboostille sekä Fitnesstukulle. Minähän en saanut vaikuttaa tilauksen sisältöön millään tavalla! Kerrassaan mielipuolistä käyttäytymistä moinen. Törkeää ettenkö sanoisi.
 
MASSilta isowheytä 4kg ja c-vitamiinia ja kaupan päälle kolme patukkaa 🙂 MASSilla on aina hyvät kaupanpäälliset! MASSin sivuilta muuten löytyy todella hyviä blogeja: Rami Aaltonen, Minna Vento, Tiina Sarlin, Minna Pajulahti…Bodyboostilta kaks pönikkää weight gaineria ja kaupanpäällisiks sheikkeri, joita meillä on varmaan 50 tuolla kaapeissa kuleskelemassa. Ei yhtään sheikkeriä tähän kämppään, kiitos! Mä en ees käytä noita gainereita, menee ukon suihin kaikki.Vielä odotellaan Fitnesstukun pakettia. Mitähän sieltä löytyy… ihan jänskättää 😉 Arvatkaa kenen nenä on aina ekana paketin sisällä?
Hei, tiedättekö mikä se on joka painaa 69 kiloa ja 68 kiloa siitä on rasvaa?? No sehän on Jonna, mikäs muukaan…Ja kaikkihan sen arvas.

 Ja Jonnahan löytyy nykyään myös täältä 🙂 Käykääs katsomassa. Paljon upeita muskulaisia naisia Topmusclefemininissä!
Ava Cowanilta Gasparilla taas uusia viteoita. Paljon mielenkiintoista asiaa treenistä! Kantsii katsastaa läpi. Samaa mieltä treenamisesta kuin Ava, raskailla perusliikkeillä sitä muskulaa taotaan!
Uusia asioita tapahtumassa niin Jonnalle kuin Jonnan blogillekin. Käyhän välillä vilkuilemassa mitä tulevaisuus tuo tullessaan 🙂

Kommentit (4)

  1. Juhina

    Hmm, Miksette tilaa lisäravinteita esim Briteistä? Mielestäni laatu siellä parempaa, ja hinnatkin väh puolet halvempaa kuin Suomessa…Itse suosin:http://www.myprotein.co.uk/Hinnat sen 2-3x halvempaa kuin Suomessa, ja laatu ehdotonta huippua…MP Referers code: MP149260käyttämällä saa 1stä tilauksesta vielä 5% alennusta, ja postikulut ovat myös halvat…Lisäksi sieltä saa myös Luomulaatuista ”viherpipertäjäjauhe-kamaa” kuten vehnän-ja ohranorasjauhetta ja chlorellaa todella paljon halvemmalla kuin täältä ja isommissa säkeissä…Puhumattakaan Heraprotskusta (maustamaton ofc! :D), L-Glutamiinista, BCAA:sta, jne…Suosittelen oikeasti tutustumaan…T: Juhina

  2. emr

    Olipas salaperäinen loppulause! 🙂

  3. Jonna1983

    Juhina: kiitos vinkistä! Täytyy käydä ihmettelemässä.Emr: mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma 🙂 Teretulemast muuten Kuopioon!

  4. emr

    ^kiitos kiitos =)

Kommentoi »

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.