Outikarita
Outikarita

VKO 29 aika rötväilyä, liikunnat ja parhaat palat

Jatketaan samalla tyylillä viikkokoostetta kun viimeksikin. Ainakin kooste sai hyvää palautetta, jossain vaiheessa sitten taas isompi viikkokooste, jos vaikka kerran kuussa isommin. Nyt taas ruokakuvista vain parhaimmat kameraan tallentuneet ruokakuvat. Paljon tullut salaattikuvia, mutta salaatithan on kyllä hyviä! Viime viikolla vietettiin vähän yyteripäiviä ja Polar jätettiin ranteesta pois niin jokapäivältä ei oel merkitä nyt noita aktiivisuusmääriä. Vähän rötväviikko taisi olla muutoinkin, mutta isona plussana joka päivä tehty kehonhuoltoa. Noh, kipeää jalkapohjaa on pakkokin joka päivä rullailla ja venytellä, josko joskus paranisi ja olisi taas zumbailu ja lenkkeily kunnossa. Jalasta huolimatta kesästä ja helteistä nautittu

MAANANTAI

Yyterissä loikoiltu aamupäivää ja tuli syötyä siellä rantaravintolassa purilaiset, jotka oli kylläoikein makoisat. Illalla tää äippä lähti muutaman ystävän kanssa syömään ja terassille käymään. Illalla syötiin Andaluciassa ja kahden ystävän kanssa tuli jaettua alla oleva setti.

TIISTAI

Yyterissä loikoilua oli tiistainkin alkupäivästä ja Polar melkein koko päivän pois käytöstä. Yyterissä vedettiin piknik eväitä. Meillä oli 8-vuotis hääpäivä, jota vietettiin kahden jo ennakkoon edellisenä viikonloppuna, mutta tarvihan sitä nyt hääpäivänä kakku tehdä ja kuohuvaa maistella.


KESKIVIIKKO

Keskiviikosta taas onkin jotain liikunnallistakin mainittavaa…

Aktiivisuus 59 %, aktiivinen aika 6 h 25 min
10 187 askelta
Kulutus 2252 kcal

Kotitreeni 20 min, 101 kcal

Keskiviikko aamusta suunnattiin keskustaan ja käytiin kahvilla, jäälattea vaniljalla mulle näillä helteillä kiitos!

TORSTAI

Aktiivisuus 58 %, aktiivinen aika 8 h
10 651 askelta
Kulutus 2335 kcal

Lounaana kuvattavan hyvää salaattia kotona!

PERJANTAI

Aktiivisuus 32 %, aktiivinen aika 5 h 51 min
6564 askelta
Kulutus 2079 kcal

Pyöräily Luka kyydissä mammalaan ja takaisin kotiin, yht. 25 min, 115 kcal

Mammalassa vähän herkkuja ja illalla tehtiinfried pizzoja kotona, joissa siis pohja kypsennetään pannulla öljyyn upotettuna.


LAUANTAI

Aktiivisuus 22 %, aktiivinen aika 5 h 21 min
4442 askelta
Kulutus 1993 kcal

Ostettiin kahvipöytään kastamista kun tulivieraita, mutta hyvin maistui ihan itellekin

SUNNUNTAI

Aktiivisuus 93 %, aktiivinen aika 8 h 35 min
11 371 askelta
Kulutus 2404 kcal

Pyöräily kaupungille ja takaisin Luka kyydissä yht. 1h, 337 kcal
Koko kropan kotitreeni 25 min, 105 kcal

Ja åpäätetään viikko yhteen hyvään salaattikuvaan vielä sunnuntailta. Laitetaan kuitenkin toinen ruokasuosikki näin kesältä, nimittäin kaikenlainen grillailu ja joskus se grillailuateria ei kummosia edes vaadi


Tämmöinen viikko oli viime viikko ja Lukan kanssa pyöräily onkin nyt uusi juttu. Mukavasti poika viihtyy kyydissä! Ja kuten kuvista näkyy, vähän sadettakin ripauttanut, mikä on ihan tervetulluttakin välillä!
Mukavasti myös viihdyttiin rannalla ja Lukakin konttaili rantavedessä onnessaan. Vähän tosin tuli liikaa ehkäpä rasitettua tuota jalkaa kun tuli käveltyä ja kanneltua tuota poikaa rannalla. Jalka ottaa nokkiinsa siis kävelystä yms, jossa ollaan jalan päällä kovasti, vaiva kun on jalkapohjassa. Pyöräily onneksi käy tämän jalkapahasen kanssa.


Lue myös

Yli puolet yhdessäoloajasta naimisissa

IG

@outikarita

Kommentit (7)

  1. Nina

    Olisi kiva kuulla että onko sulla jotain suunnitelmia jatkon syömisistä ja liikkumisista vai kuinka kauan menet ihan vaan hyvällä fiiliksellä vailla mitään tavoitteita? Lähinnä siis että onko edes ajatuksissa yrittää kiinteytyä ja liikkua aktiivisemmin, nythän Lukakaan ei ole täysimetyksellä ja synnytyksestä jo tovi aikaa.

    • Outi Karita

      Niin, mä jäin oikein pohtimaan tätä. Tarviiko olla tavoite?
      Mun keho ei oo hormonitoiminnaltakaan vielä palautunut ja luulen senkin paljon vaikuttavan. Pikkuhiljaa kuitenkin kroppaa alkanut palautumaan ilman kummempia muutoksia ja tavoitteiden tavoittelua, hiljaa mutta varmasti, omalla tahdillaan.
      Mielestäni oon liikkunut ennen tän jalan kipeytymistä todella aktiivisesti ja kunhan taas jalka on kunnossa niin liikunta varmasti lisääntyy, koska rakastan liikuntaa 🙂
      En tiedä oliko vaan omaan korvaan, mutta vähän ikävältä tuo kuulostaa omaan korvaan, että onko edes ajatuksissa yrittää kiinteytyä tai liikkua enemmän. Tuli mieleen, että ihan kuin nämä olisivat itseisarvoja ja jotenkin tavoiteltavia asioita. En nyt koe kuitenkaan että olisin fyysisestikään nyt mitenkään huonossa jamassa 😛

  2. Nina

    Ai mä taas tykkään kovasti Outin asenteesta, rentoudesta. Siitä saisi moni ihminen ottaa mallia. Mulle susta välittyy kuva siitä että arvostat ja pidät kehostasi. Ja se näkyy kuvissa! 😍 Odotan jo kovasti sormiruokapostausta. Samoin imetysfiilikset. Myös sinun omat lempivaatteet kuvattuna olisi kiva! 😊

    • Outi Karita

      Voi kiitos! 😍
      Nimenomaan haluan välittää rentoa fiilistä ja sitä että se kokonaisvaltainen hyvinvointi on tärkeää, ei ainoastaan vaa’an lukema ja liikuntasuoritusten määrä 😊
      Hyviä toiveita ja osa noista onkin jo työn alla kuten uusi sormiruokapostaus tulossa ensi viikolla 😊

  3. Taijku

    kommentit herätti myös minussa ajatuksen,pitääkö elämä olla tavoitteellista,suorittamista?
    Mistä elämänilo,onni,onnellisuus oikeestaan koostuu,onko kehon koolla merkitystä.
    Aito läsnä olo,pienet hetket,sen arvostaminen mitä on,tyytyväisyys itseensä-eikö se ole riittävästi.
    Oon seuraillut blogiasi,ihanasti osaat kirjoittaa,sinulla on paljon ajatuksia,osaa pohdiskellä,näet asioissa aina posiitiiviset puolet,nauti selvästi elostasi,olostasi.
    vuosien saatossa sinulla on ollut erilaisia elämänvaiheita ja ulkonäkösi,kehosi koko on vaihdellut-
    olisi mielen kiintoista lukea sun ajatuksia esim aiheesta;kehon koko-onnellisuus,määritteleekö tietty ulkomuoto meitä jo liikaaakin??
    P:S sekava kommentti,toivottavasti sait kiinni ”ajatuksesta” mitä hain:)

  4. Se eka Nina

    Itsehän siis kyselinkin juuri, _onko_ jotain tavoitteita kunnon suhteen vai ei? En sanonut että pitää olla tai että se tekisi sinusta jotenkin huonomman jos olet näin tyytyväinen. Ehkä taustasi fitnessurheilijana luo sellaisen odotusarvon, että jossain vaiheessa haluat hiukan kiristellä, ja kysymykselläni tarkoitin että onko sinulla itselläsi sellaista ajatusta vai ei.

    • Outi Karita

      Tavoitteiden kysely on ihan sallittua 😊 Itse ehkä takerruin liikaa näihin sanamuotoihin ”onko edes ajatuksissa yrittää kiinteytyä tai liikkua aktiivisemmin”.
      Ja ymmärrän tuon fitnesstaustan luomat mietteet. Aiheesta on tulossa omaa postaustaan, koska lyhykäisesti tähän on hankala vastata 😊

Kommentoi »

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.