Outikarita
Outikarita

Viikko 9 – aktiivinen jumppaviikko hyvine ruokineen

Viime viikolla tuli vietettyĂ€ paljon aikaa jumppasalin puolella, kolme omaa ohjausta + kaksi tuurausta. Jumpattua tuli siis ihan urakalla 🙂

TĂ€ssĂ€ joku kerta sain kommenttia koosteeseen, ettĂ€ kalaa ja pĂ€hkinöitĂ€ jÀÀtiin kaipaamaan. Pyrin siihen, ettĂ€ kalaa tulisi viikottain ja muutakin kuin tonnikalaa. Oon vaan kalaronkeli ja se muu kala on lĂ€hes poikkeuksetta lohta, joka sinÀÀnsĂ€ ei ole lainkaan huono vaihtoehto. Joskus saattaa tulla kalattomiakin viikkoja, mutta nyt oon saanut pidettyĂ€ aikas hyvinkalaruuat matkassa mukana. PĂ€hkinöitĂ€ sen sijaan ei tuu jatkossakaan nĂ€kymÀÀn, koska olen niille allerginen, mutta onneksi noita hyviĂ€ rasvanlĂ€hteitĂ€ on muitakin 🙂 SiemeniĂ€ tuleekin syötyĂ€ aikas paljon. On ollut jo pitkÀÀn ajatus toteuttaa mun rasvanlĂ€hteistĂ€ postaus, edelleen se muhii tuolla takaraivossa 😉

MA

TyöpÀivÀ 8.45-16.45

Klo 7.45 aamupalana kaurapuuora, mustikoita, banaani bonnea, chiasiemeniÀ ja macaa. Tee ja c-vitamiiniporetabletti + viherjauhe.

Klo 11.30 lounaana salaatti, jossa mm. lehtikaalivalkuaisia, katkarapuja, ananasta, fetaa, aurinkokuivattua tomaattia ja oliiviöljyÀ sekÀ siemennÀkkÀri.

Klo 15 vÀlipalana smoothie, jossa banaania, vaniljaheraa, kaurahiutaleita, kauramaitoa, ananasta, tyrniÀ, macaa ja öljyÀ.

Klo 17 pĂ€ivĂ€llisenĂ€ ”jauhelihahĂ€ssĂ€kkĂ€”, jossa bataattia, jauhelihaa, kesĂ€kurpitsaa, oliiviöljyĂ€, halloumia, tomaattimurskaa, chiliĂ€ ja valkosipulia

18.30-19.45 KiinteÀt kurvit jumpan ohjaus (koko kroppa)
19.45 palkkari

Klo 21 iltapalana kauraleipÀÀ. lehtikaalivalkuaisia, tomaattia ja persiljaa. Veriappelsiini ja teetÀ.

TI

TyöpÀivÀ 8-16

Klo 7.00 aamupalana kaurapuuroa, banaanibonnea, mustikkaa, chiasiemeniÀ ja macaa. Tee ja c-vitamiiniporetabletti + viherjauhe.

Klo 9.30 vÀlipalana kauraleipÀÀ, kalkkunaa ja kurkkua

Klo 12 lounaana tonnikalasalaattia, jossa myös oliiivia, aurinkokuivattua tomaattia ja siemeniÀ sekÀ siemennÀkkÀri.

Klo 15 vÀlipalana smoothie, jossa banaania, kaurahiutaleita, ananasta, tyrniÀ, varsiselleri, viherjauhetta, vaniljaheraa, sitruunaa ja vettÀ.

Klo 18 pĂ€ivĂ€llisenĂ€ ”jauhelihahĂ€ssĂ€kkÀÀ” (sama kuin maanantaina)

Klo 19.30-20.30 Core, kehonhuolto ja venyttelytunnin ohjaus. HyvÀÀ vatsalihastreeniÀ ja kehonhuoltoa.

Klo 21 iltapalana banaanijÀdeÀ, jossa jÀinen banaani, punaherukoita, suklaaheraa, raakakaakaota,kaurajugurttia ja öljyÀ.

KE

TyöpÀivÀ 6.30-13.05

Klo 6.30 aamupalana töissÀsmoothie, jossa banania, mustikkaa, vadelmaa, vaniljaheraa, raakakaaota, öljyÀ, mcaa, kaurahiutaleita ja kauramaitoa. TeetÀ myös termonukissa ja aamulla jo kotona juotu c-vitamiiniporetabletti + viherjauhe.

Klo 9.45 vÀlipalana kaurajugurttia, marjoja, banaanibonnea, maissikakkua, kanamuna ja persiljaa.

Klo 13.30 lounaana kanasalaatti Cefa Solossa, jÀlkkÀrinÀ cappuchino

Klo 17 valkosipuli-sitruunakanaa, qvinoaa ja tomaattia

Klo 18.15-19.15 piukat pakarat jumppatunnin ohjaus
Klo 19.30-20.30 pumppitunninohjaus
Palkkaria + banaania

Klo 21.15 iltapalana riisikakkuja, kalkkunaa, juustoa ja tomaattia. Veriappelsiini ja teetÀ.

TO

TöissÀ 8.45-16.45

Klo 8 aamupalana kaurapuuroa, mustikoita, banaanibonnea, chiasiemeniÀ ja macaa. Tee ja c-vitamiiniporetabletti + viherjauhe.

Klo 11.30 lounaana kanasalaattia, jossa myös fetaa ja aurinkokuivattua tomaattia sekÀ siemennÀkkÀri.

Klo 15 vÀlipalana smoothie, jossa banaania, sitruunaa, ananasta, tyrniÀ, selleriÀ,viherjauhetta, macaa, öljyÀ ja vettÀ

Klo 17.30 pÀivÀllisenÀ valkosipuli-sitruunakanaa, qvinoaa lehtikaalisilpulla, tomaattia.

YstÀvÀn luona banaanikakkua ja vaniljajÀdeÀ

Klo 21 iltapalana banskujÀdeÀ, jossa jÀinen banaani, puolukkaa, öljyÀ, heraa ja kauramaitoa

PE

TöissÀ 8-16

Klo 7 aamupalana kaurapuuroa, pellavarouhetta, kuivbattuja luumuja ja masikkakeittoa. Tee ja c-vitamiiniporetabletti + viherjauhe.

Klo 10.00 vÀlipalana kauraleipÀÀ kalkkunalla ja kurkulla

Klo 12 lounaana parmesankanasalaattia aurinkokuivatulla tomaatilla sekÀ siemennÀkkÀriÀ.

Klo 15 vÀlipalana smoothie, jossa banaania, selleriÀ, ananasta, sitruunaa, tyrniÀ, vaniljaheraa, vettÀ, macaaja öljyÀ

Klo 18 pÀivÀllineÀ sama setti kuin torstaina eli valkosipuli-sitruunakanaa, qvinoaa lehtikaalisilpulla, tomaattia.

Klo 21 iltapalanabanskulettua, vadelmia, mustikoita ja banaanibonnea
(1 banaani, 1 kanamuna, 2 valkuaista, chiasiemeniÀ)

LA

VapaapÀivÀ ja herÀillyt n. klo 6.30 aamuvirkkuna

Klo 8.30 aamupalana kaurapuuroa, pellavarouhetta, kuivattuja luumuja, mansikkakeittoa. Kanamunaa. Tee ja c-vitamiiniporetabletti + viherjauhe sekÀ tyrni-ja tuoremehua lasillinen.

Klo 10.15-11.15 lenkillÀ

Klo 12.15 vÀlipalana kauraleipÀÀ, salaattia, kalkkunaa, kurkku ja tomaattia sekÀ tuoremehua.

Klo 14.15 kauppareisulla buffetjÀde

Klo 17.00 kirjolohipastaa, reseptikin blogissa

Leffailemassa karkkia

Klo21.30 bansku/protksujÀdeÀ, mutta en muista mitÀ tÀllÀ kertaa laitoin sekaisin. Veriappelsiini ja teetÀ.

SU

VapaapÀivÀnÀ aamuvirkkuillut n. klo7.30

Klo 9.00 aamupalana riisimaitoon tehtyÀ riisipuuroa hillolla. Tee ja c-vitamiiniporetabletti + viherjauhe sekÀ tyrni-ja tuoremehua lasillinen.

Klo 11.20 smoothie, jossa banaania, mustikkaa, heraa, kauramaitoa, macaa ja öljyÀ

Klo 12-13 piukat pakarat jumppatunnin ohjaus
palkkari + banaani

Klo 15 kirjolohipastaa

Klo 18 ”riisifrutti” aamuisesta riisipuurosta hillolla, maissikakkuja ja kalkkunaa

Kehonhuoltoa, putkirullailua, venyttelyÀ ja piikkimattoa

Klo 20.45 iltapalana kauraleipÀÀ salaatilla, munalla, tomaatilla ja kalkkunalla. Veriappelsiini ja teetÀ.

TĂ€llainen viikko oli viime viikko 🙂
HerÀsikö ajatuksia tai kysymyksiÀ?

Kommentit (5)

  1. Emma

    Sun ruokapĂ€ivĂ€kirjat on tosi inspiroivia 🙂 HyvĂ€nnĂ€köisiĂ€ ruokia, erityisesti salaatit nĂ€ytti tosi herkullisilta!

    • Outi Karita

      Kiva kuulla 🙂

  2. Julia

    Heippa!
    Mulle tuli muutama kysymys mieleen tÀssÀ lukiessa, tosi kiva ruokapÀivÀkirja muuten!
    Ensin, miten oot tuon lehtikaalikvinoan loihtinut, ja toiseksi, mitĂ€ kauraleipÀÀ syöt? 🙂

    • Outi Karita

      Kiitos 🙂
      Lehtikaalikvinoa syntyy ihan keittĂ€mĂ€llĂ€ kvinoa ja lisÀÀmĂ€llĂ€ joukkoon pakasteista löytyvÀÀ valmista lehtikaalisilppua, suosittelen 🙂
      KauraleipĂ€nĂ€ oon ihastunut Fazerin 100% kauraa ja rakkautta leipÀÀn, myydÀÀn paperisessa oranssivalkoisessa pussissa. Monissa noista 100% kauraa leivissĂ€ on muitakin viljoja, mutta tĂ€ssĂ€ ei oikeasti ole muuta viljaa kuin kaura 🙂

  3. Outi Karita
Kommentoi »

Vastaa

SÀhköpostiosoitettasi ei julkaista.