Outikarita
Outikarita

Viikko 3; ruoka- ja treenipäiväkirja

On aika katsastaa viime viikkoon! Viime koosteen kommenttiboxissa tulikin juttua rasvoista. Ne ei välttämättä koosteessa tule esiin ja ajattelinkin tässä joku päivä postailla erikseen ”ruokavalioni” rasvoista postauksen. Heitelkää kommenttia jos haluatte jostain muustakin asiasta syömisten tai treenien osalta ihan omaa postausta ja tykkäillä saa aina klikkaamalla sydäntä! 😉

dav

Taas muistutuksena, kaikki ei näy kuvissa, enemmän infoa ja syömisiä teksteissä. Teekupposia ei ole nyt lainkaan mukana tekstissa, mutta teetä tulee päivittäin juotua 2-3 kupillista, toisinaan mukana on tilkka hunajaa. Samoin aamuihini kuuluu aamudrinksu c-vitamiiniporetabletilla ja viherjauheella + vitamiinilisät ym.

MA

ma

Työpäivä 8.45-16.45

Klo 8.00 aamupalana kaurapuuroa banaani-prodevohveleita, macalla ja chiasiemenillä.

Klo 11.30 lounaana kanaa, villiriisiä, kasviksia…

Klo 15.00 välipalana kauramaitoon tehty banaani-marjasmoothie, jossa myös macaa ja öljyä

Klo 17.15 päivällisenä villiriisiä ja kanaa smetanakastikkeessa, rucolaa, tomaattia ja öljyä

Klo 18.30-19.45 jumppaohjaus, Kiinteät kurvit (koko kropalle treeniä)

Jumpan jälkeen palautusjuoma ja banaani

Klo 21.00 iltapalana maissikakkuja kalkkunalla, kurkulla ja persiljalla, veriappelsiini

TI

ti

Työpäivä 8-16

Klo 7.00 aamupalana kaurapuuroa mustikoilla, macalla ja chiasiemenillä

Klo 9.30 välipalana maissikakkuja kanamunalla + pieni suklaaherkku

Klo 11.30 lounaana pastaa; maissipastaa, tonnikalaa, fetaa, aurinkokuivattua tomaattia, lehtikaalisilppua, oliiveja, tomaattimurskaa

Klo 14.30 välipalana smoothie (samoin kuin maanantaina paitsi veteen tehtynä)

Klo 17.00 päivällisenä villiriisiä, kanaa smetanakastikkeessa, rucolaa, tomaattia ja öljyä

Klo 17.30-20 töissä Party Lite kutsuilla

Klo 21 iltapalana riisikakkuja lehtikaalivalkuaisilla ja veriappelsiinia

KE

ke

Työpäivä 6.30-12.35 / 16-17.45

Klo 5.30 aamupalana kaurapuuroa mustikoilla, vadelmilla ja macalla

Klo 9.15 välipalana siemennäkkäriä lehtikaalivalkuaisilla

Klo 11.30 lounaana maissipastaa samoilla lisukkeilla kuin keskiviikkona

Klo 15.00 päivällisen gluteeniton ja maidoton pinaattikeitto, karjalanpiirakka ja munavoi, munavoita myös keiton joukkoon. Täysin maidoton ruoka ei siis ollut, mutta keitto tehty tattarijauhoihin ja kaurakermaan sekä kauramaitoon.

Klo 17.45 välipalana kauramaitoon tehty banaani-marjasmoothie herralla, macalla ja öljyllä. Lisäksi join energiaa antamaan True bcaa + kofeiinijuoman.

Jumppaohjauksia klo 18.15-19.15 pakarajumppa ja klo 19.30-20.30 pumppitunti

Ohjausten jälkeen palkkaria.

Klo 21.30 iltapalana riisikakkuja kalkkunalla, kurkulla ja persiljalla, veriappelsiini

TO

to

Töissä 9.15-16.45

Klo 8.00 aamupalana kaurapuuroa marjoilla, macalla ja chiasiemenillä

Klo 11.30 lounaana maissipastaa, katkarapuja, aurinkokuivattua tomaattia, fetaa, lehtikaalisilppua ja pinjansiemeniä

Klo 15.00 välipalana kauramaitoon tehty banaani-marjasmoothie

Klo 17.30 päivällisenä gluteeniton/maidoton pinaattikeitto. Karjalanpiirakka ja munavoita.

Klo 18.30-19.30 lenkillä

Klo 20.30 iltapalana kaurahiutaleita mansikka-valkosuklaaheralla, vadelmilla ja pinjansiemenillä, riisikakkuja kinkulla, kurkulla ja persiljalla, veriappelsiini.

PE

pe

Töissä 8-16

Klo 7.00 aamupalana kaurapuuroa mustikoilla, macalla ja chiasiemenillä

Klo 10.00 välipalana kaurahiutale suklaaheralla ja marjoilla

Klo 11.30 lounaana maissipastaa, katkarapuja… kts. to päivän lounas

Klo 15.00 välipalana kauramaitoon tehty banaani-marjasmoothie herralla, macalla, öljyllä…

Klo 17.00 päivällisenä salaatti lohella, vuohenjuustoa, aurinkokuivatulla tomaatilla ja viinirypäleillä, moniviljapatonkia

Klo 18-19.15 lämpöjooga

Klo 19.30 heraa ja bansku

Klo 21.30 iltapalana maissikakkuja juustolla, kinkulla ja kurkulla, veriappelsiini ja 2 riviä Kalev Tiramisu suklaata

LA

la

Työpäivä 8-15

Klo 7.30 aamupalana kaurapuuroa mustikoilla, vadelmilla, macalla ja chiasiemenillä

Klo 9.00 teetauko ja tummaa suklaata

Klo 13.00 nälkä ja pizzalounas. Pizzassa kana, feta, pekoni ja tomaatti

Klo 15.30 smoothievälipala

Klo 16.30 Vaniljalatte ja tyrni-valkosuklaakakun pala Rikun kanssa puoliksi

Klo 20.00 dinnerinä pihviä, paistinperunoita, feta-tomaatti-rucolasalaatti

Illalla pari riviä Kalev Tiramisu suklaata, juuressipsejä ja veriappelsiini

SU

su

Klo 9.30 aamupalana kaurapuuroa marjoilla, macalla ja chiasiemenillä

Lenkillä 10.30-11.30

Klo 12 lounaana pihvi ja feta-tomaatti-rucolasalaattia, karjalanpiirakka voilla, jälkkäriksi frozen smoothie banaanista, ananaksesta ja tyrnistä

Klo 14-14.45 salitreeni yläkropalle

Klo 15 palkkaria + banaani

Klo 15.30-17 leffailemassa (Jackie) ja eväänä Vaniljalatte, pieni Fazerin sininen sekä juuressipsejä

Klo 18.30 päivällisenä kanafilee basilikamuhennoksella ja paistinperunoita

Klo 21 iltapalana maissikakkuja pinaattivalkuaisilla, veriappelsiini ja rivi Kalev Tiramisu suklaata

dav

Heh, suklaan täyteinen viikko, mutta sopivina annoksina sallittakoot 😉

Ootte ehkä myös huomanneet, että oon koukussa veriappelsiineihin. Ne on tosi hyviä juuri nyt, suosittelen! Ja kannattaa valkata sellaisia, joissa on vähän punaa kuoressa, silloin niissä on sitä hyvää punaista hedelmälihaakin, kenties saaneet kypsyä pidempään (?)

dav

Kommentit (19)

  1. miltsu

    mulla pistää silmään että sä et näytä syövän kunnon ateriaa ohjauksien tai treenien jälkeen? miksi näin?

    1. Outi Karita

      Hei!
      Yleensä juon palkkarin ja syön banaanin treenin/ohjauksen perään. Useimmiten jäljellä on enää iltapala ja laskeskelin tuossa äkkiseltään minkä kokoinen on esim. riisikakut levitteellä ja kalkkunaleikkeleellä plus veriappelsiini. Tämä siis vain yhden iltapalan esimerkki ja toisinaan iltapala on vielä isompi, mutta siis tästäkin tuli n. 330 kcal siihen mukaan laskettuna palkkari + banaani, 200 kcal on jo yli 500 kcal. Itselle ihan riittävästi ja aikalailla kropan nälän tuntemuksen perusteella koostan iltapalani ja tähän hän vaikuttaa edelliset ateriat, päivän puuhat ja pituus ja treenien raskaus. Kauhean kauaa kun arkisin ei tuu yleensä ohjausten ja treenien jälkeen valvottua…
      Joskus toki saattaa venahtaa liian pitkäksi syöminen. Ja hyvä palautustateria jäädä, mutta en pidä sitä niin vakavana… 🙂
      Nyt keskityin siis lähinnä tuohon ilta-aikaan.
      Hyvä kysymys ja tulipa itsekin oikein pitkästä aikaa vähän laskeskeltua 🙂

    2. Jonna Musakka/ Palasia arjestani

      Oh nam! Tuli nälkä 🙂 Hyvä idea nuo lehtikaalivalkuaiset!

      1. Outi Karita

        Juu, aika näppäriä nuo valkuaiset noin lehtikaalilla tai pinaatilla 🙂

      Vastaa

      Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *