Outikarita
Outikarita

Uudetvanhat popot

Siis mitkĂ€? 😀
Oli sunnuntaina treenitreffit ystĂ€vĂ€ni Annuliin kanssa ja suunnattiin uimahallin salille, koska meidĂ€n sali oli kiinni. Oli jÀÀnyt sitten omat treenikengĂ€t salille ja huomasin sen sitten kun piti treenille lĂ€hteĂ€. Soitto Ă€kkiĂ€ Annuliille josko löytyisi kenkiĂ€ lainata ja löytyi. Loppujenlopuksi sitten ostin ne 😀 Omat kengĂ€t on olleet jo aikanasa elĂ€neet jonninaikaa ja saankin niissĂ€ vĂ€lillĂ€ aerobista tehdessĂ€ni jalkapohjani sĂ€rkemÀÀn :/ En ole kuitenkaan kauppaan toimeentunut. NĂ€mĂ€ kengĂ€t olikin sitten melkein uudet, pari kĂ€yttökertaa vain kokeneet ja mukavaan hintaan irtosi ja on aikas kĂ€heetkin 😉 Reebokin Crossfit kengĂ€t kyseessĂ€ ja vaikken nyt missÀÀn cf:ssĂ€ kĂ€ykÀÀn niin uskon nĂ€iden kyllĂ€ palvelevan mua oikein hyvin salilla ja jumpassa 😀
Porin uuden uimahallin salilla tuli sitten ensimmĂ€istĂ€ kertaa tosiaan kĂ€ytyĂ€. (No onhan tuo halli tuossa ollut jo ainakin vuoden :D) Itse en nyt juuri muuta tarvinnut kuin kĂ€ppĂ€rit ja taljan olkapÀÀtreeniini ja tarvittavat vĂ€lineet löytyi. Muuten ehkĂ€pĂ€ jokunen puute salilla oli laitteiden osalta ja painojen vĂ€hyys… KĂ€sipainot loppu kymmeneen kiloon, jonka jĂ€lkeen löytyi kyllĂ€ sitten 12 ja 16 kilon kahvakuulat, tankoja ei löytynyt minkÀÀnmoisia. VĂ€hĂ€n huono ilmastointi oli (oliko sitĂ€?). Mutta saatiin kyllĂ€ oikein pĂ€tevĂ€t treenit tehtyĂ€, eikĂ€ loppujenlopuksi huono vaihtoehto silloin kun syystĂ€ tai toisesta joutuu turvautumaan johonkin muuhun kuin omaan rakkaseen kotisaliin Piukkoihin paikkoihin. Loppujenlopuksi treenin tehokkuudessa taitaa se asenne eniten ratkaista 😉 Pieni vaihtelu, soveltaminen ja erilaiset liikeradat erilaisten laitteiden myötĂ€ voivat tuoda kivaakin vaihtelua joskus treeniin 🙂
Sunnuntaina tuli toki myös vietettyĂ€ isĂ€inpĂ€ivÀÀ ja sunnuntaina teinkin blogipostauksen TÄNNE! VĂ€hĂ€n pintaa ja lihaksia syvemmĂ€ltĂ€ meitin elĂ€mĂ€stĂ€….
Eilen sitten viikko startattu aamulenkillĂ€ ja illalla kĂ€vin vielĂ€ selkĂ€treenillĂ€.  SelĂ€sssĂ€ ollut pieniĂ€ ”juntturoita” tĂ€ssĂ€ ja yrittĂ€nyt niitĂ€ tennispalollakin rullata, vĂ€hĂ€n sunnuntaina painettiin selkÀÀ ja rutina kuului kun taisi vĂ€hĂ€n lukkoja aueta ja teki kyllĂ€ hyvÀÀ!! TĂ€nÀÀn on vietetty lepopĂ€ivÀÀ ensin töissĂ€ ja ilta kokoustellen. Huomenna taas saa treeniviikko jatkoa! 🙂
VIIKON JATKOJA!

Kommentit (2)

  1. Anonymous

    Ihanat popotukset! 🙂
    Itse en ole vielĂ€ uimahallin kuntosalia sen paremmin testannut. Toiset kehuneet ja toisen eivĂ€t.. Kaveri monesti pyytĂ€nyt treenikaveriksi sinne joku kerta. Itse jotenkin niin kiinni niissĂ€ omissa treenirutiineissa ja soveltelen treenejĂ€ huonosti. 🙁 Niinkuin sanoit, ihan paikallaan sellainen pikku soveltelu kyllĂ€ olis. 🙂 Kai sitĂ€ joku kerta voisi kĂ€ydĂ€ testaamassa kun Piukkis on kiinni. 🙂
    -Marika-

    • Outi

      PienihĂ€n se sali tosiaan oli ja jotain puutteita ilmastoinnin lisĂ€ksi 😛 mutta soveltamalla saa kyllĂ€ treenattua, niinkuin kirjoitin, asenteestahan se paljolti kiinni on 🙂 ItellĂ€kin kyllĂ€ tuo sama, treenaan mielellÀÀn kyllĂ€ omalla kotisalilla, kun tykkÀÀn ettĂ€ on tutut laitteet ja tutut painot. Itellekin vĂ€hĂ€n tuo soveltaminen lyö hanttiin, jotenkin sitĂ€ on niin oman treeniohjelmansa ”orja” 😀 jos niin voin sanoa. Ennen treeniĂ€ vielĂ€pĂ€ tulee usein orientoiduttua valmiiksi treeniin ja kelattua liikkeitĂ€ lĂ€pi muutenkin… mutta ihan piristĂ€vÀÀ tosiaan tuollainen vierassaleilukin joskus 🙂

Kommentoi »

Vastaa

SÀhköpostiosoitettasi ei julkaista.