Ostolakossa-kosmetiikkablogi
Ostolakossa-kosmetiikkablogi

Se ei ole miehille!!!

Muistatteko, kun toukokuussa kerroin Chanelin valinneen klassiselle vitostuoksulleen uuden, varsin yllättävän mainoskasvon?
Jos ette, ottakaa pikakertaus täältä.
Vaikka tosiaankin siis tiesin Brad Pittin olevan uusi chanelvitonen, herätti Chanelin kotisivuille laskeutuessani näkemäni kuva hilpeyttä.
Ihan tosi! Minusta tämä mainoskuva näyttää enemmän partavesimainokselta kuin mainokselta ikonisesta naistentuoksusta, jota Marilyn Monroe käytti yöpaitanaan.Tämä voisi jopa olla täysin vitsinä tehty kuva!
Kiroan merkin alimpaan helvettiin, mikäli he päättävät käyttää tätä kuvaa myymälässämme joskus mainoskuvana. En nimittäin jo valmiiksi jaksa enää yhtäkään keskustelua aasialaisten miesten kanssa aiheesta ”Missä hyllyssä on miesten Chanel Vitonen” eikä minua jaksa naurattaa, kun he siitä huolimatta, että kiellän kyseisen tuoksun olemassaolon (”Valitettavasti sellaista ei ole olemassakaan ja tässä on vain naisten…”)  jaksavat etsiä sitä ympäri myymälää päätyen lopulta naisten hyllylle suihkien tuota ainoaa löytämäänsä Chanel Vitosta itseensä. Fine, if it makes you happy, mutta miesten tuoksu se ei ole…
Mitä mieltä te olette kuvasta?

Kommentit (22)

  1. Emma

    Joo en kyllä tykkää ollenkaan.. Kuten muutkin on jo todennu, niin mainos on huonosti toteutettu ja tuo kuva Bradista ei oo parhaimmasta päästä.. Parempaankin olis pystytty! :/

  2. M

    Ovela Chanel, näkyvyyttä ja keskusteluahan tuolla juuri halutaankin… Pääasia näissä mainoksissahan kuitenkin on että saadaan tarpeeksi julkkis/nätti naama mainostamaan tuotetta, oli se sitten mies tai nainen. Minua tosin ei kiinnosta kuka sitä mainostaa, vaan tuote itsessään ja mitä se lupaa 😉

  3. meow

    Naurettavaa :S Mutta noh.. mainoskikka tuokin. Mediapsykologian kurssilla tuli opittua, että ärsyttäväkin mainos toimii, huoh.

  4. Anonyymi

    Mun mielestä mukavaa vaihtelua, sopivasti erilainen. Jos aasialaiset miehet käyttävät chanel vitosta, niin so what, sekin on ihan virkistävää vaihtelua pois perinteisistä kaavoista. Eihän punainenkaan ole enää vain tyttöjen väri ja sininen poikien väri, joten seuraavaksi "Tämä on alunperin naisille tehty tuoksu, mutta jos pidätte siitä niin tottakai miehetkin voivat sitä käyttää, kassa on täällä päin" 🙂

    • Anonyymi

      Joo! Naisethan kaikki jo tietävät Chanel vitosesta, joten ihan hyvä idea sekoittaa pakkaa ja markkinoida sitä miehillekin. Mun mielestä se ei ole oikeastaan enää niinkään "naisten tuoksu", vaan klassikkotuoksu jota kuka vain voi käyttää. 🙂 Samalla tavalla kuin tuo Guerlainin Mitsouko jonka joku tuolla ylempänä mainitsi, monia muitakin tämmöisiä tuoksuja on!

  5. sabiha

    Minä taas tykkäsin kun tosiaan katsoo ilmettä se on niin kiintynyt johonkin kohteeseen eli naiseen jolla tuo tuoksu on.
    Viesti on mielestäni,että naisessa voi huomata tuoksun ensin eikä pelkästään klassiset piirteet kuten silmät…Ei todellakaan voisi luulla miehen tuoksuksi koska tarkkaan katsottuna kuvassa ei näy miehen nautinnon ilmettä omasta tuoksusta( silmät kiinni tyyli ai ihanaa olo) vaan tarkaileva ja ihaileva ilme (naisen tuoksu vei huomion) pullo ei ollut kädessä eikä hyllyllä eikä missään kuin juuri katseen kohdalla kuvassa.Mies ei näe muuta.

    • sabiha

      niin vielä video mainoksen perusteella vanha mies eli kaikkien vuosien jälkeen ja erosta huolimatta ei voi unohtaa naisen tuksua ("inevitable" tilanne) aaaaaah näin yli viiskymppisenä jo tuli yhtäkkiä lämmin haaahaaa.

Kommentoi »

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *