Ostolakossa-kosmetiikkablogi
Ostolakossa-kosmetiikkablogi

Pepsodent White Now MEN?!?

Olen kertoillut teille, kuinka Korean matkallani saatoin huomata Aasian olevan meitä valovuoden edellä mitä tulee miesten kosmetiikkaan. Siellä miehet mainostivat meikkituotteita meikkivoiteista mascaroihin ja todellakin hoitivat ulkonäköään jopa omilla BB-voiteillaan. Jäin silloin pohtimaan, koska eurooppalaiset tulevat perästä.
Ensimmäisiä varovaisia askeleita on otettu ja nyt homma on räjähtämässä käsiin Pepsodentin (tunnetaan maailmalla myös Signal-nimellä) voimalla. Miehille on nimittäin kehitetty oma hammastahnansa!
Ei enää kiusallisia hetkiä hammastahnahyllyillä miettien, onko valittu hammastahna liian naisellinen. Nyt jokainen mies voi ostaa oman, miesten hampaille kehitellyn hammastahnan!
Kuva täältä.
Kuinka upeaa!
Ei kun ääh, täh? Kyllä minäkin opiskelen markkinointia ja ymmärrän, että tällä asialla kannattaa kerätä rahat, mutta ihan tosi, miesten hammastahna?
Kuva täältä.
Jos meillä mennään vielä sillä tasolla, että miehet sortuvat ostamaan omaa, miehille tarkoitettua hammastahnaa niin voipa olla, että Aasian veljet pinkaisivat juuri yhä useamman askeleen päähän…
Mitäs sanotte? Vai voiko tähän enää edes sanoa mitään?
Voit lukea aiheesta lisää Premium Beauty Newsin verkkosivustolta

Kommentit (23)

  1. Ida

    Hah, mä just eilen nappasin K-Supermarketista tollasen vihreän mukaani, kun sai kaupan päälle ilmaiseksi ostaessa Axen dödön (tai muun Peace-kampanjatuotteen). Harmi etten kattonu tarkemmin, jos siellä olis ollu sinistä ja vihreää.

  2. Anonyymi

    Mä ennustan, että tää tulee myymään kuin häkä! Perus Pentti, (joita varmaan kuitenkin valtaosa aikuisista, suomalaisista miehistä on) ostaa sen välttättömän kosmetiikkansa marketista. Ongelmana vaan nykyään on, että niitä purkkeja ja puteleita alkaa olla joka marketissa yli Pentin käsityskyvyn. Pentti ei uskalla mennä sinne hyllyjen väliin, saati seisoskella pohtimassa siellä hyllyllä. Jokuhan voi luulla tyhmäksi, tai vielä kamalampaa, tulla puhumaan jotain esim. kysyä, tarvitseeko Pentti apua!

    Nämä "for men" tuotteet tekevät Pentin elämästä paljon helpompaa, koska pakkaus erottuu hyllystä selkeästi ja sen voi nopeasti napata mukaansa, eikä tarvitse valikoida, eikä tietää tuotteista yhtään mitään. "For men"= pakko olla sopiva, kun on kerran miehille tarkoitettu. Eikä Pentin tarvitse pelätä, että kassakaan nostelisi kulmiaan ja ihmettelisi Pentin kosmetiikkavalintoja, kun se kerran on for men! Problem solved!

    Mä voin ainakin lyödä satasen vetoa, että tämä tulee olemaan seuraava hammastahna, minkä minunkin mieheni kaupasta kotiin kantaa. Aivan varmasti. Samasta syystä ostaa Axea tmv. Ei osaa valita. Kotona käyttää kuitenkin ihan mielellään luonnonkosmetiikan aloe vera hammastahnaa, koska tykkää siitä. Ja suihkussa läträä kuitenkin kaikki vanilian ja persikan tuoksuiset suihkugeelit ja kokeilee mun rasvojakin. Ei vaan osaa ostaa niitä.

    Enkä mä tiedä, miksi se kosmetiikka on juuri se miesten heikko kohta. Minunkin mieheni osaa kyllä jutella ihmisten kanssa ja pyytää apua alkossa ja kukkakaupassa jne. ja kysellä ummet ja lammet myyjiltä, kun ei itse tunne esim viinejä kovin hyvin. Mutta se kosmetiikka.
    -Tiia

    • Anonyymi

      Tähän on pakko vastata miehenä, että kirjoittamasi on aivan totta. Mistä kukaan mies voi ymmärtää miljoonan purkin keskellä mikä nyt on mihinkin sopivaa. For men tuotteet löytyvät helposti ja ajaa tehtävänsä. Olemme yksinkertaisia tässä asiassa.

  3. Anonyymi

    Olen kyllä tosi iloinen huomatessani että muutkin kokevat tämän aivan naurettavaksi, olen pienestä asti tolkuuttanut itse kuinka typerää tämä sukupuoliin vetoava markkinointi on. Ja surullinen totuushan on, että pienestä pitäen on se pinkki ja sininen lokeroiminen ja se vaikuttaa ihmisiin ihan alitajuisesti. Oma äitini antoi aina leikkiä millä leluilla halusin, joten löytyi nukkeja, pehmoleluja, legoja ja dinosauruksia yhtä paljon 🙂
    Minusta tuntuu että tämä lapsesta asti alistuminen sukupuoli markkinoinille ja stereotyypeille vaikuttaa sitten myöhemässä elämässä, ja sitten meillä onkin läjä ihmisiä jotka tarvitsevat 'for men' tai 'for women' tuotteita koska siellä kosmetiikka osastolla seisominenhan on maailmanloppu :–D

Kommentoi »

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *