Ostolakossa-kosmetiikkablogi
Ostolakossa-kosmetiikkablogi

Kuinka tehdään helppo BB-voide?

L’orealin alaiset merkit kuten Lancome,
Biotherm ja L’oreal Paris ovat tunnettuja siitä, kuinka lähes jokainen
ihonhoitoinnovaatio on aina ”uutta” ja ”kymmenen vuoden kehittelyn tulos” ja
kuinka jokainen tuote on ”saanut 15 patenttia”.
Kaikkien tuotteiden tekemiseen ei kuitenkaan
tarvita viitätoista vuotta tai kymmentä uutta patenttia. 
Joskus riittää pieni
tekstin lisääminen, hajusteiden fiksaaminen ja HYVIN pieni hienosäätö (jota
kuluttaja tuskin edes huomaa).
Näin on esimerkiksi tehty Lancomen
”BB-voide”.

 Tällä kertaa merkki halusi päästä helpolla ja päätti käytännössä vain lisätä BB-voiteen nimen vanhaan sävyttävään päivävoiteeseensa. Onhan BB-voide nyt in.

Vasemman puoleisessa kuvassa vanha tuote ja oikealla uusi.

Edes pakkaustekstejä ei tarvinnut pahemmin vaihtaa, mitä nyt tuotteen nimeä korjailtiin ja uuteen tehtiin pientä hienosäätöä..

Helpoimmalla kuitenkin päästiin, kun tuotteen sisältöönkään ei pahemmin kajottu. Pari pienen pientä hienosäätöä ja siinä se. Vasemmalla jälleen vanha ja oikealla uusi tuote.

Hei tosi kivaa, Lancome, että teiltäkin löytyy nykyään BB-voide! Tää on niin teitä!
Tykkäättekö tekin Lancomesta?

Kommentit (8)

  1. NarnianGirl

    Because you're worth it 😉
    L'Oreal panostaa mieluummin mainoskampanjointiin kuin tuotekehitykseen. Prioriteetit ovat selvät.

  2. M

    Äähh, jäipä kökkö maku suuhun nyt Lancômesta :/ Tekisi mieli laittaa pannaan koko merkki mutta kun he tekevät suosikkiripsariani jota ilman en voi elää :DD Onko muuten kokemusta YR:n BB-voiteesta? Sain kaupan päälle viime tilauksen yhteydessä ja uteliaisuudella odotan miten tuo käyttäytyy omalla ihollani.

  3. Anonyymi

    Ihan samaa on mielestäni tehnyt moni muukin länsimainen merkki, kaikkia päivävoiteita on ruvettu myymään bb-voiteina.

Kommentoi »

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *