Monna
Monna

Viime viikon treenit

Treenipäiväkirjaa, sellaista multa ruokapäiväkirjan tavoin usein pyydetään.
Tässä tulee nyt siis viime viikon treenipäiväkirja. 🙂

  • Ma – Dancehall Queenstyle 1,5h @ Etnofitness
  • Ti – Jalkatreeni 1,5h @ Märsky
  • Ke – Koko kropan HIIT 45min @ Esport Bristol
  • To – lepo
  • Pe – ”Takaketju”, selkä, pakarat, takareidet 1h @ Motivus Center
  • La – Jooga 45min @ home <3
  • Su – Käsivarret & hartiat 1h @ Märsky

IMG_20150920_172435Hauska viikko sinänsä, että melkein kaikki treenit eri paikassa. 🙂 Yleensä mun treenit sijoittuu Märskyyn tai Motivus Centeriin. Sillä niissä kahdessa paikassa valmennan eniten omia asiakkaitani.
Mun mielestä on kätevintä hoitaa myös omat treenit sitten joko ennen tai jälkeen asiakkaiden, koska jo valmiiksi on salilla.

Jalkatreeni on mun mielestä ehkä viikon paras treeni. Yleensä treenaan jalat kerran viikkoon, mutta esim. nyt menneellä viikolla jalat tuli tehtyä kaksi kertaa ja sen lisäksi ne treenautuivat toki maanantaina tanssitunnilla ja keskiviikon HIIT-treeneissä.

Tässä yksi liikevinkki, jota kannattaa kokeilla normilankun tilalle vaikka heti tällä viikolla! 😉

Tällä viikolla meinasin ainakin aloittaa hyvin samanlaisella kaavalla. Tänään maaantaina ihana dancehall ja huomenna tiistaina jalkatreeni ennen asiakkaita Märskyssä. Keskiviikkona treenaan selkää ja ehkä vähän päälläseisontajuttuja ystäväni kanssa ja muita treenejä en ole vielä suunnitellut.

Miten teidän viikon treenit koostuu? Onko kalenterissa jo ylhäällä koko viikon treenit? Vai menettekö kun ehditte?

Pus!! Ja energistä viikon starttia!

dav
Hyvä treeni, parempi mieli. 😉

Kommentit (6)

  1. Tiina

    Oikein kiva kirjotus ja lankkuu kokeilen heti tänään. 👍✌️

    • Monna

      Kiva! 🙂

  2. Merja

    Treeniviikko tulee kyllä suunniteltua, ainakin noin suunnilleen. Oma ja miehen vuorotyö ja pienet muksut harrastuksineen pistää aikatauluttamaan arkea… helpottaa kummasti, kun on viikko suunniteltu…. treenienkin osalta… 😊

    • Monna

      No kyllä joo kun on vuorotyö ja lapsia, niin ihan varmasti on suunniteltava! 🙂

  3. Virpi

    Mun ”treenit” koostuu työmatkapyöräilystä (22km / arkipäivä), tiistain maastopyörälenkistä tyttöjen kanssa (n. 2-3 tuntia), keskiviikon joogasta, 3x viikossa käyn tekemässä salitreenin ja päivät vaihtelevat jaksamisen mukaan. Tällä viikolla on vielä sokerina pohjalla sunnuntainen Poronpolku tapahtuma jossa kävellään 24km lenkki miehen kanssa =)
    Treenit vaihtelevat vähän fiiliksien mukaan. Mutta vakioita ovat työmatkapyöräily, tiistain maastoilu, keskiviikon joogailu ja punttisalitreenit. Lisäilen satunnaisesti joukkoon spinninkiä, rapputreeniä ja ehkä jotain kehonhuoltoa 😉

    • Monna

      Kuulostaapa hyvältä ja monipuoliselta sun treeniviikkosi! 🙂
      Työmatkapyöräily on kyllä super hyvä juttu, se on onneksi myös paljon lisääntynyt. Tulee lisää pyöräteitä jne. 🙂

Kommentoi »

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *