Monna
Monna

Tehotreeni! 4 liikettä – 20min!

Mä oon nyt koittanut ottaa kotioffice-päivistä myös treenihyödyn irti! Jossain välissä päivää pistän koneen hetkeksi kiinni ja otan puol tuntia treeniä varten. Se nimittäin riittää! 🙂

Treenitrikoot ja toppi päälle, varastosta jumppamatto ja hyvä musa soimaan. Nopee treeni, hyvä fiilis kroppaan ja lisää energiaa jatkaa hommia! Suosittelen!!

Vaikka välillä tuntuukin aika vaikealta lopettaa joko työt tai kotiaskareet kesken, niin lyhytkin treeni nostaa energiatasoja ja tekee kaikella tapaa hyvää! Tässä parin minuutin pituisessa videossa kaikki liikkeet.

Liikkeet on siis:

  1. Etuheilautus x 10
  2. Bulgarialainen askelkyykky x 10 / jalka
  3. Käsilläseisonta seinää vasten x 5
  4. Pyörivä hoover x 5 per suunta

Tee koko setti kolme kertaa läpi ilman taukoja! Jos käsilläseisonta tuntuu hurjalta, tee tilalla punnerruksia 10 kpl. Ja jos kotoa ei löydy kahvakuulaa, tee viisi burpeeta (yleisliike) etuheilautuksen tilalla. 🙂

Hauskoja ja hapottavia treenejä teille! 😉

Pst! Kato täältä myös tuhansia kertoja katsottu treenivideo: Peppu piukaks!

Kommentoi »

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *