Monna
Monna

Raakasuklaata, jalkatreeniä ja Fressejä juttuja ;)

Aurinkoinen tervehdys tiistaihin! 🙂
Kiitos monista kommenteista MT Personal Training-postaukseen. Kilpailu jatkuu vielä perjantaihin asti. Joten lisää vaan osallistujia kehiin!! 😉

Yritän piakkoin taas vastailla teidän kaikkien kommentteihi! Sorisorisorii, kun siinä välilläv ähän kestää! En vaan ehdi. 🙁 Mutta pian taas tulee vastauksia pariin viime postaukseen! 🙂 <3

Aloitetaanpas tänään tämä postaus muutamalla kuvalla alkuviikosta.
20130902_111314IMG_20130902_120821 20130902_132908 IMG_20130901_082409Maanantaina aamulla mulla oli tapaaminen Kampin Fressissä.
Uusi yhteistyökumppanuus on lyöty lukkoon ja aloitettu. 🙂 Teille tulossa mahtava kilpailu ihan tässä lähipäivinä.. Pysykää kuulolla. 😉

Fressistä kaarsin auton nokan kohti hautausmaata. Veljeni kanssa vietiin kukkia ja kynttilä isäni haudalle. Ajatuksia virtasi päissämme isästämme. Hienosta ja mahtavasta ihmisestä.
Siitä kuinka hänestä on vain hyviä muistoja meillä. 10 vuotta. Se on mennyt nopeasti. Ja muistetaan se surullisista surullisin päivä vielä kuin eilinen. Varmasti aina.

Kotiin syömään lohisalaattia ja sitten Unisportille ohjaamaan kahvakuulaa!
Eilen alkoi siis taas ohjaukset kesätauon jälkeen myös Unisportilla. 🙂 Kivaa oli!!
PhotoGrid_1378124366034Välipalaksi ennen tuntia ja illan asiakkaita tein CocoVi:n SmoothieMixiä ekaa kertaa. Hyvää oli! 🙂

"No hei kyllä mäkin tästä rahkasta pidän.. ;)"
”No hei kyllä mäkin tästä rahkasta pidän.. ;)”

20130902_153637 IMG_20130902_155631 IMG_20130902_174932Jesjes!
Kivaa tosiaan oli taas palata Unisportille! Toivottavasti asiakkaillakin oli kivaa! 😉 Haha!

Iltapalaa
Iltapalaa

20130903_082657Tänään aamu alkoi taas ensin töillä ja sitten omalla treenillä. Leoparditrikoot jalkaan ja menoks.
20130903_082336 PhotoGrid_1378186622732Mä tein tänään pitkästä aikaa jalkatreenin.
Ihan normikyykkyä, lantion nostoja, etureisiä, askelkyykkyjä jne.
20130903_102726_18161 20130903_104603Ja nyt koska en ehdi tehdä videoista kuvakaappauksia, tässä kolme videota muutamista liikkeistä mitä tein. Katsokoon ken lystää. 😀

Hyvä treeni taas oli ja reidet ja peppu kiittivät! 😉
20130903_110558 IMG_20130903_111723 IMG_20130903_111924
20130903_113501 20130903_113519
Loppuun teille vielä raakasuklaaohje!! 🙂
Tein ekaa kertaa ikinä! Slurps!

Ainekset
Ainekset

20130903_142139Kaiken tarvitsemasi saat siis CocoVi:n tuotteista! 🙂
Tai no lisäksi kaupasta yksi banaani, kookoshiutaleita, pinjansiemeniä ja pikku”vuokia”.

– 7 rkl kaakaovoita
– 1 rkl kooksöljyä
– n.50g kaakaomassaa
20130903_142618
Sulata nämä ainekset.
Ja lisää joukkoon:

– 1 rkl maca-jauhetta
– 1 rkl lucuma-jauhetta
– 1 rkl kaakaonibsejä

Pilko puolikas banaani pikkuisiksi palasiksi.
20130903_144659Täytä kaikki pikkuvuuat banaanin paloilla tai vain osa. Ja kaada päälle suklaaseos.

20130903_145330Koristele osa (tai kaikki) suklaista kookoshiutaleilla ja/tai pinjansiemenillä.

20130903_145457Laita pakkaseen n.25 minuutksi.
Ja nauti! 🙂

Valmiit! :)
Valmiit! 🙂

Nämä kolme olivat mun kerta-annos iltapäiväkahvin kanssa.
20130903_152633 20130903_152717SLURPS SLURPS SLURPS!!!

Kommentit (6)

  1. Salli

    Tyhmä kysymys.
    Miksi et tee pepputreeniä lisäpainojen kanssa? Olis vähän tehokkaampaa kun joku pallon kanssa pyllistely..

    • Monna

      No itse asiassa tuonkin treenin aikana tein sekä takapotkuja taljassa, sekä lantionnostoja levytangon kanssa. Eli lisäpainoilla.
      Ja kokeilehan ystäväiseni tuota pallon kanssa tehtävää lantionnostoa (ilman että pallo ottaa tukea mistään), se ei lainkaan ole mitään ”pyllistelyä”… 😀

  2. sipe

    moi, kiitti taas jalkatreenivinkeistä, noita askelkyykky etu&taka ja pallonostoja vois tehä vaihteeksi, sitä tajuaa kun näkee jonkun toisen tekevän et höh miks mä en ite tota oo hokannu. Mä oon joskus jumppapallon kans pyllistelly salilla 😀 takareisiä, sillai et alkuasento muuten sama paitsi lantio ylös jalat suorana ja siitä sit koukistan jalat ja rullaan jumppapallon peppuun kii ja taas jalat suoraks ja hitto vie tuntu ja tarvi hallita kroppa ettei pallo karannut.
    Mullon lannerangassa keskivaikea ahtauma ja pahin oire on puutuva ja särkevä jalka, alaselän kivun lisäks ja en pysty kyykkään kovilla painoilla enää lainkaan ku jalasta lähtee tunto ja tuntuu et selkäranka ihan litistyy, joten jumppapallo, eri kyykkyvariaatiot käsipainojen kans ja mielikuvitus on ollu kovilla et saa pepun kehittyyn kun hack-smith ja prässi ovat nounou listalla. mutta onneks olen aina käynyt salilla ja keskivaratalon tukilihakset on näin kolmekymmpsienä ees jossain kunnossa ja suun tao vain eteenpäin, oonkin miettinyt et missähän jamas tuon ahtauman kans ois jo jossei ois kymmenvuotista salitaustaa ja kohtuullsita lihaskuntoa. Oon aina ollut hieman pyöreä, just ne ylimääräiset viis kiloa vaikka kuin on rehkiny lenkkipolulla ja salilla ja suksilla ja juossu jne mut syön vaan liikaa herkkuja, josko nyt tulis kimmoke kuoria ne ylimääräset pois, etenkin ku seurasin sun elokuun kondis projektia ja miten äkkiä se kuukausi menee, päivä kerrallaan. mut hei, sa oot upee, tollasen kropan eteen täälläkin yritetään tsempata 🙂 päivä kerrallaan

    • Monna

      Mahtavaa jos pystyin olemaan avuksi! 🙂
      Ja tsemppiä vaan, nyt päivä kerrallaan kohti omaa huippukuntoasi! 🙂

  3. maiju

    Mitä hemmettiä Gerelle on tapahtunut? Ai niin, syönyt rahkaa 😉 Kyllä ne kasvaa nopeasti!

    • Monna

      No eikö?! 😀 Ja siis nimenomaan rahkan avulla! 😉

Kommentoi »

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *