Monna
Monna

Mummola-dieetti!

Ei hitto! Pitäisiköhän lanseerata tällainen? Mummola-dieetti!! Siis ihan super hyvä! Ruokavalioon kuuluu perunoita, jauhelihakastiketta, porkkanaraastetta, uunituoreita sämpylöitä, puolukkahilloa, pinaattilettuja, kinkkupiirakkaa, kaurapuuroa, rasvaista uunilohta ja juureksia. Sun muita herkkuja!

Miten on? Lähtisitkö mukaan mummola-dieettiin? 😉

No mutta, ihan vakavasti puhuen. Meillä MT Personal Trainingilla on alkamassa 21.elokuuta taas super tykätty Muutos-valmennuksemme! Meillä ei punnita ruokia, ei vältellä hiilihydraatteja. Meillä syödään normaalia ruokaa ja jokainen voi osallistua omalta tasoltaan. Ruokavaliot tehdään oikeasti henkilökohtaisesti. Jos olet keliaakikko, sinun ei tarvitse syödä pastaa. Jos olet allerginen kiiwille, ei sinun tarvitse lisätä sitä aamuiseen smoothien mukaan. 😉 Valmennuksessa asiakas saa käyttöönsä yli 60 reseptiä ravintoarvoineen!

”Mä kävin eilen puntarilla ja -2,5kg lähtöpainosta kolmessa viikossa!   Tää on ihan ihmeellistä, kun kertaakaan ei ole tarvinnut olla nälässä! Reippaasti liikuntaa ja säännölliset ruoka-ajat, höystettynä runsaalla määrällä kasviksia näköjään toimii. Vatsasta kyllä jo vähän näkyy, että pömppökin pienenee.”

Myös treenipuoli on monipuolinen! Valmennettavat saavat treenivideoita laidasta laitaan; on kuntosalitreeniä, kahvakuulatreeniä, kotitreeniä, kehonpainotreeniä jne. Liikuntasuunnitelmat rakennetaan jokaiselle asiakkaalle oman tavoitteen ja lähtötason mukaan. Tavoite voi olla muutakin kuin painonpudotus. Se voi olla esimerkiksi terveellisempien ruokavalintojen oppiminen tai treenaamisen saaminen arkeen mukaan.

Kesälomalla monesti otetaan vähän löysemmin ruokavalio-asioiden ja treeninkin suhteen. Syksy on hyvää aikaa taas palata rutiineihin tai opetella uusia. Kuitenkin meillä Muutos-valmennuksessa on se periaate, että opetellaan sellaiset ruokajutut ja treenijutut, joista tulisi elämäntapa. Ei vain hetken kestävä spurtti.

”Kahden viikon jälkeen paino -1.6 kg lähtöpainosta. Pohkeet huutaa Hoosiannaa eilisen rappustreenin jälkeen. Loistava meininki!”

”Muutos-valmennuksesta jäi tosi hyvät fiilikset!  Tavoitteena oli päästä irti sokerikoukusta ja oppia syömään järkevästi ja terveellisesti. Sokerikoukku on historiaa ja tilalla on energinen ja hyvä olo! 🙂 Oon saanu juurrutettua arkeen hyvää ja terveellistä ruokaa. Treenitkin kulkee kivasti. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin!” 

”Hyvät on fiilikset! Painoa tippunut noin 4kg, ihan en sinne päässyt mihin halusin mutta ei harmita yhtään, peilikuva kertoo paljon enemmän.  Olen kyllä kovasti tykännyt tästä valmennuksesta, vahvisti entisestään haluja jatkaa tätä elämäntaparemonttia. Lisäksi oon superinnoissani kaikista resepteistä mitä teiltä saanut.  Hyvin saanut vaihtelua ruokavalioon ja mukava kun ollut sellaisia ruokia mitä voinut antaa tuolle mun pienellekin.”

Valmennuksessa tulee myös joka viikko uusi viikkohaaste tai jopa parikin! 🙂 Viikkohaasteet vaihtelevat liittyen ruokaan, uneen, lepoon, treeniin. Ne tuovat kivaa lisäpontta valmennuksen sisältöön!

Kursivoidut tekstit tässä postauksessa on Muutoslaisten kokemuksia ja fiiliksiä valmennuksesta. 🙂

Tulethan mukaan tänä syksynä? Elämäsi viimeinen muutos! 😉 Tällä kertaa pysyvä sellainen!

Ilmoittaudu mukaan TÄSTÄ!

***

Kommentit (3)

  1. maija

    Moikka,

    Koska teillä on alkamassa seuraava safkat kuntoon – valmennus?

  2. Johanna

    Mummola-dieetti kehiin!!! Nykyaikana on olemassa jos minkälaista enemmän tai vähemmän outoja dieettejä, että ihmistiltä unohtuu tervejärki. Toki ymmärrän, jos on allergioita, mutta mielestäni, on turhaa tehdä ruokavaliosta liian monimutkaista, jos ei kärsi allergioista. Kyllä mummot on tiennyt miten syödään!!!

  3. Päivittäiselle herkuttelulle STOP! – Monna treenaa!

    […] Mummola-dieetti! […]

Kommentoi »

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *