Selkätreenin vuoro

Selkätreenini alkaa aina leuanvedolla leveällä myötäotteella. Olen vahvasti sitä mieltä että se on yksi parhaista selkäliikkeistä. Teen leuanvedot rauhallisella temmolla keskittyen erityisesti rauhalliseen alaslaskuun. Tuntuma pitää saada selkään eikä mihinkään muualle.

Leveän myötäotteen jälkeen teen useimmiten liikkeen, jota nimitän ”kulmasoutuleuanvedoksi”, niin tälläkin kertaa. Videota kyseisestä liikkeestä löytyy TÄÄLTÄ. Homma palkittiin vielä erikoishitaalla ylätaljavedolla (salilla ei ollut paljon muita, joten kehtasi tehdä olemattoman pienillä painoilla…) Hyvälle tuntui, ja juuri siellä missä pitikin.

Seuraavaksi tehtiin kulmasoutusuperi, eli ensin T-kulmasoutua ja sitten tavallista kulmasoutua leveällä myötäotteella perään ilman taukoa.

Ja selkätreenin loppuun vielä jokunen sarja pukeiltavetoa.

 

Sen verran meni selkä tukkoon ettei seuraavana päivänä tarvinnut kuvitellakaan pelaavansa sählyä… Hyvä treeni siis, sähly on tyttöjen ja heikkojen touhua 🙂

(Kuva ei ole tärähtänyt, minä olen.)
Kommentit (6)
  1. Haha, loppukommentti oli juuri sopivan miehekäs.Onpas outoa kun mie en saa edes lämpenemään selkää tuolla samasella liikkeellä. Pitää yrittää seuraavalla kerralla vähän jännitellä eri paikkoja kun tuota leuanvetoa yrittää….. ja ukko vaan jatkaa laihtumista. Liekkö tuo tärähtelyn tuoma aineenvaihdunnan lisäys syynä (: Nyt otinki radikaalit otteet käyttöön ja menen kohta kiitäen ohi kunhan sorsajahdista ensiksi toivutaan.

  2. Ei liity varsinaisesti tähän juttuun, mutta haluaisitko kertoa millä salilla käyt? Olen muuttamassa takaisin Poriin todennäköisesti parin kuukauden kuluttua, ja olisi jo valmiiks kiva saada suosituksia hyvistä saleista. Porihallilla oon käynyt monta vuotta sitten, muista saleista en tiedä mitään.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *