Sarin napakka jalkatreeni

Se on tuo Sari treenannut tässä viimeisen reilun vuoden ajan kohtalaisen kovaa ja tavoitteellisesti kun taas itselläni on jostain syystä treenimotivaatio ollut välillä hiukkasen hakusessa. Päätinkin tilaisuuden osuessa kohdalle seurata yhden Sarin jalkatreenin ja kokeilla jos siitä vaikka tarttuisi mukaan hiukan motivaatiobuustia itsellekin…

napakka

Sarin napakka jalkatreeni

On hienoa seurata vierestä sitä päättäväisyyttä mikä Sarista huokuu jo treeniin valmistautuessa. Siinä ladataan sheikkeriin treenijuoman ainekset tietty tuima ilme kasvoilla ja kiskotaan polvituet ylös hyvin määrätietoisesti.

Sama jatkuu salilla kun painokiekkoja ladataan tankoon. Siinä ei isommin pohdiskella minkä verran tällä kertaa laittaisi, vaan laitetaan se mitä pitää laittaa ja tehdään se mitä pitää tehdä.

Kun kyykyt on tehty, siirrytään prässiin. Kelkka liikkuu tasaisesti ja ilme pysyy tyynen päättäväisenä, katse tiukasti edessä. Toisto toiston jälkeen sarja etenee vaikka lihaksissa polttelee. Periksi ei anneta.

Siinä ei paljon sometella sarjojen välissä, eikä hirveästi edes jutella. Salille on tultu treenaamaan eikä lätisemään mitään joutavuuksia. Toki vakavasti otettavaan fitnekseen kuuluu myös selfiet, mutta ne otetaan treenin jälkeen, ei sen aikana. Prässin jälkeen treeni jatkuu Hackilla.

Tämänkertaisen treenin viimeisenä liikkeenä on pakaratreenin kuningas, askelkyykky. Sarin kasvoilta näkee että reidet alkaa olla jo aika hapoilla. Silti liike on tasainen, vain poskilihasten jännittyminen paljastaa miten kovaa hammasta purraan pitkän puuduttavan sarjan loppupuolella.

Treeni on ohi, taas yksi askel lähempänä tavoitetta, yksi askel lähempänä toteutumassa olevaa unelmaa.

 

P.S.

Napakan jalkatreenin ehdoton edellytys on napakat polvituet. Sarin Rehband-tuet on tilattu GoFitness Megastoresta.

Kommentit (0)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *