Mikä tekee susta fitnessin?

Ennen harrastettiin voimistelua, podipumppia ja tsumbaa, jopa jalkapalloa tai ihan vaan lenkkeilyä. Ne ei kuitenkaan enää kiinnosta, nyt jokainen nuori nainen (ja mies) haluaa olla fitness.
Pelkkä salilla treenaaminen ei kuitenkaan tee susta fitnessiä, ei vaikka tekisit joka kerta sitä ah-niin-ihanaa pepputreeniä. Mitä siihen sitten vaaditaan? Mikä tekee susta fitnessin?

1. Tarvitaan treenitrikoot, mielellään kompressiota ja mielellään värikkäät. Six Deuce on markkinoiden ykkösmerkki ja varmin valinta fitness-pyrkyrille. Tarvitaan myös treenitoppi, jonka pitää luonnollisesti mätsätä trikoisiin. Ja näitä yhdistelmiä tarvitaan useita, on junttia treenata aina samoissa trikoissa, sehän on melkein sama kuin treenata verkkareissa.

20140530_121615

2. Tarvitaan juomapullo ja trendikäs hikipyyhe, sekä treenikassi jossa näitä kantaa. Toisin kuin voisi luulla, luis vitton ei ole oikea valinta, treenikasseissa jyrää tunnetut urheilumerkit, kuten Nike ja Adidas, pääasia että on pinkkiä ja sointuu trikoisiin.

3. Tarvitaan fitness-uskottava ruokavalio. Mäkkisafkat, jäätelöt ja muut herkut on jätettävä. Fitnessissä syödään vain pahanmakuisia ruokia, kuten parsakaalia ja kuivaa kanaa, sekä mautonta ruokaa kuten kurkkua ja raejuustoa. Fitness on säkrifaissia, uhrautumista. Fitnessin vuoksi kuuluu hiukan kärsiä ja parsakaalia pahempaa kärsimystä on hankala kuvitella.

4. Tarvitaan valmentaja. Ei voi olla fitness ilman valmentajaa. Tai voi yrittää, mutta ei sillon oo oikee fitness. Valmentaja voi tosin olla vaikka naapurin Pete, kunhan voi kavereille sanoa ettei voi ottaa sidukkaa kun valkku kielsi.

5. Pitää opetella ottamaan pelfie. Jokaisen joka on fitness, pitää ottaa pelfieitä. Helppoa se ei ole, huulia pitää töröttää, tissejä pullistaa, hauis jännittää ja  selkä pitää osata notkistaa muka luonnollisesti jolloin lättänä peppu saadaan näyttämään pyöreältä.

12249753_10207187214431586_5267168718119828192_n

6. Tarvitaan feispuuk, instakram ja tvitteri. Jossainhan ne pelfiet on julkaistava ja sitä fitnessiä on julistettava. Mitä enemmän pelfieitä, kuvia pepputreenistä ja parsakaalista, sen enemmän on fitness.

7. Niin ja se ploki, ei saa unohtaa plokia. Omista treeneistä ja rankasta dieetistä ja parsakaalista ja säkrifaissista pitää kirjoittaa plokissa, jota lukee äiti ja poikakaveri ja ehkä se naapurin Pete, jos hyvin käy.

Kommentit (17)
  1. Miks kaikilla fitnesstyypeillä pitää olla ”urheilija sivut” joka perkeleen palvelussa. Ymmärrän toki, jos olympialaisissa urheillut henkilö tekee itsestään numeron… MUTTA!!

    1. Metallisydän
      21.11.2015, 15:44

      Se on nykypäivää. Some on the thing ja siellä pitää olla mukana. Monen urheilijan sponssisopimukset edellyttää aktiivista somessa mukana olemista ja mahdollisesti myös omia urheilijasivuja…

  2. Timo Soinilla on ploki, ei fitnesstypyillä 😀 Timanttinen teksti jälleenkerran!

    1. Metallisydän
      21.11.2015, 15:45

      Kai ny fitnesseillä jos Soinillakin! Ja ehkä Soinikin haluaa olla fitness!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *