Voihan pylly!

Tää kirjoitus on omistettu mun pyllylle. Jos et jaksa tai ei kiinnosta lukea tai nähdä kuvia mun äässistä, skippaa teksti!

 

No, sinua on varoitettu!

Totta tosiaankin. Minunhan piti käydä reenailee jo sunnuntaina jalkoja. No, reeni siirtyi sitten eiliselle. Ja olipahan pitkästä aikaa taas mahtitreeni ainakin kankuille.

Päätin ennen treeniä etten tänää tee mitään ns. pääliikettä. Noh, ekana kävelin smithille. Jotenkin en tajunnu, että onhan ne kyykyt aika pääliikkeitä 😀 Mulle pääliike jaloille on ollu jo pitkään prässi tai hackki. Joten smith-kyykkyä siis pitkästä aikaa.

Luetteloinpa tähän nyt sen treenini niin voin jauhaa siitä sit enemmän. Eli:

Ei lisättävää!
Ei lisättävää!

Smith-syväkyykky, loppuun pudotussarja lähtien 40kg:sta + tanko, kympin tiputuksin

SJMV kp 22kg x 2

Loitonnukset laitteessa

Pakarapotku taljassa

Askelkyykky smithissä 20kg + tanko

Eipä muuta tarvinnut!

Perse otti treenin ihan älyttömän hyvin vastaan ja tuntuupa tuo menneen osin myös reisillekin. Oli ihan älyttömän hyvä treeni jotenkin! Salilla ei ollu tunkua, sarjat jaksoi tehdä hyvin ja kaikki oli hyvin! Näitä treenejä lissee!

Tyhjä sali! Kyllä kelpas jumppailla!
Tyhjä sali! Kyllä kelpas jumppailla!

Treenin välissä, lopussa ja siellä sun täällä piti tietenkin kuvailla itseään. Tietenkin! 😉

Kuten Fb-sivuillani jo sanoin; kyllä siitä hyvä tulloo!
Kuten Fb-sivuillani jo sanoin; kyllä siitä hyvä tulloo!

On siinä vähän jo muotoa ilman kummempia posejakin, jeeee!
On siinä vähän jo muotoa ilman kummempia posejakin, jeeee!

PyllyPyllyPylly!
PyllyPyllyPylly!

Joo, kyllä siellä pakarassa jo vähän muotoa on. Kovvoo treeniä vaan lissee, niin pyöristyy tuokin aparaatti entisestään!

Noniin. Se oli siinä. Oliko paha?

 

 

Kommentit (12)
  1. Hyvä pylly!!! 🙂
    -Mari / Marin Bodypäiväkirja

    1. Kiitos Mari 😉

  2. Komppaan edellistä, hyvä pylly!!

    1. Kiitos Lotta 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *