Takareittä ja pakaraa

No niiin, treeniblogissa olisi seuraavaksi luvassa oikein kunnon rehellinen treenipostaus. On kuvia ja kaikkea 😉 Ja treenin kohteena oli otsikon mukaisesti takareidet ja pakarat. 

Polkaisin siis salille ja matkaahan on se 8km. Olin jo aiemmin päivällä kertaalleen polkenut yhden sivun ja salille polkiessa huomasin kuinka energiat loppuivat kesken. Söin illasta kunnon ruoan ja vielä ennen salille lähtöä rahkaa ja banskua. Ei riittänyt. Pitääkin vähän miettiä tätä ruokapuolta. Mun pyöräily tosiaan on täysillä paikasta A paikkaan B. Hikikin siinä irtoaa. Ei paljon tarvia alkulämmittelyjä salilla 😀 Mutta tosiaan, piti siis ottaa vähän palkkarista jo ennen treeniä, ei minusta muuten ois ollu mihinkään. Tärisytti vain. Mutta palkkari auttoi pahimman heikotuksen yli, tehot ei kyllä ollu tapissa treenin aikana. Ihan jees treeni kuitenkin.
Tälleen treenasin: 
Lantion nosto smithissä
Leveäkyykky smithissä
SJMV kp
Reisikoukistus istuen laitteessa
Pakarapotku taljassa
Ja siihen loppui mehut ja eikun polkemaan taas 8km kotiin.
Lantion nostoa, bodypeukkua ja reisikoukistista 😉

Kyykkyä, kyykkyä ja kyykkyä.

SJMV käsipainoilla

Ja tietty loppuun pakarapotkua taljassa 🙂
Siinäpä teille kuvapläjäys. 😀
Pyörällä selvisin taas kotiin asti, vaikka matkalla rupesikin satamaan. Onneks en oo sokerista (enpä).  Nyt meen nukkumaan, jatkakaa te mitä olittekaan tekemässä 🙂
ps. Blogi muuttaa ensi viikolla fitfashion- sivuston alle! Laitan vielä muistutusta asiasta viikonloppuna 🙂
Kommentit (28)
  1. Tehokkaanoloiset treenit sulla kaikesta huolimatta! Tositreenaajat käy salilla vaikka vappuaattonakin 😉

    1. Oli kyllä ihan tehokas treeni, vaikka olikin vähän energiat hukassa. Ja niinhän se menee, et oli pyhä tai arki niin salille mennään 😉

  2. Mä oon ihan samanlainen ton pyöräilyn suhteen! 😀 Aina täysillä paikasta a paikkaan b, ja hikihän siinä tulee. Tää taas muistutti mua et pitäis kaivaa pyörä varastosta esille niin taittuisivat työmatkatkin nopeammin. 🙂

    1. Ehdottomasti pyörä esille varastosta. Miten hyvä hyötyliikunnan muoto 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *