Mansikkapilvi
Mansikkapilvi

Salipäivä

Jestas miten hyvin kulki tänään salilla! Siis uskomattoman hyvin!! Sain niin hyvän tuntuman treenissä ja just sinne minne pitikin ja hitto miun pikku hernepallukat hauisten kohdalla pullotteli tosi pullakkaasti treenin jälkeen 🙂 Oli niin hyvä mieli treenin jälkeen. TÄN TAKIA MÄ TÄTÄ RAKASTAN!!
Evileyes
Kerronpa sit vähän mun tän päivän treenistä. Eli tosiaan jumppailun kohteena oli noi hernepallukat (haukat, hauberit, hauikset, rakkaalla lapsella on monta nimeä vaimitensenytoli?) ja rintalihat. Treeniin meni aikaa reilu tunti alkulämmittelyineen.
Elikkäs ekaks juoksin vajaan kymppiminsan juoksumatolla 8,5-12km/h vauhtia. Noin saan aika helposti jo alkuhien pintaan. 
Ekaks tein:
Penkkipunnerrusta käsipainoilla. Toistomäärät oli 10, 9, 7.
Penkkipunnerrusta vinopenkissä käsipainoilla 10, 8, 8.
Levitykset maaten käsipainoilla 12, 12
Ristikkäistalja (rintalihoille) 12, 10, 10 <— Ihan huippu liike!!! 🙂
Hauiksille oli vuorossa tänään:
Hauiskääntö mutkatangolla 10, 8 ,7
Hauiskääntö scott-penkissä tangolla 10, 10, 10
Hauiskääntö käsipainoilla vinopenkissä 10, 8, 8
 Sitten tein supersarjana
Hauikset ristikkäistaljassa 10, 10, 10 ja heti putkeen siis
Hauikset maaten alataljassa 8, 8, 6
Sitten oli vielä kyynärvarsille pari liikettä
Tosiaan minun pikku hauikset oli niin pumpissa tän treenin jälkeen, ettei oo ikinä ollu 😀 Ja tunne oli kyllä hyvä tisseissäkin! Huippu viikonaloitus siis treenien puolesta.
Kuinka säälittävää kuvailla itse peilin kautta ITSEÄÄN 😀
Mut nyt vielä iltapala ja unille. Aamulla kouluun. Huomenna kyllä joutuu menemään hammaslääkäriin ihan päivystyksenä. Viisaushammas vihoittelee, ien vielä kaiken lisäks ilmeisesti tulehtunut ja poistoonhan se hammas sit lähtee. :/
Öiiitä!

Kommentit (7)

  1. Anna

    Ollaan hei kummatkin yhtä säälittäviä, kun peilin (taitaapa muuten olla vieläpä saman pukkarin vessan peili :DD) kautta kuvaillaan habojamme! 😉 Ainut ero on vain se, että siulla on tuossa vähän enemmän mitä kuvailla miun pikku pattiin verrattuna 😀

    • Joziel

      for sure, like yourself a good white susnerds; also a great pair of denim shorts, gladiator sandals or my on the run Havanas, a couple of bright loose tops, my Ray Bans and Summer is a go!

  2. Anna

    Niin ja meijän pitää lähtee joskus yhdessä treenaamaan niin voidaan ottaa toisistamme kuvia ettei tarvii aina noihin peileihin turvautuu! Deal?! 😉

    • Noora

      Deal 😉

  3. Anonymous

    Heippa! Sulla on ihan mahtava blogi ja heti jäin tähän koukkuun!! Jaksaisitko kertoo vähän tästä sun fitness-kisa haaveesta.. Ite unelmoin samasta, enemmän oon juossu ennen ku käyny puntilla, mut nyt alkanu kiinnostaa bodailu enemmän.. Haluisin vähän tietoo lisää, mut en oikee tiiä mikä ois hyvä tiedonlähde ruokailuun jnee.. Mikä on sun normi ruokarytmi ja mitä syöt? Jos jaksaisit laittaa esim. yhen päivän ruuat 🙂 ja onks sulla hölläily päivii koskaa siis ruuan suhteen? Olisin tooosi kiitollinen jos vastailet 🙂 Jatka samaan malliin!

    • Noora

      Kiitos Anonyymi :)Toki voin kertoa enemmänkin näistä mun fitness-haaveista. Voisin tehdä jopa oman postauksen aiheesta.http://mansikkapilvi.blogspot.com/2012/04/kenkku.html tuon ja tämän http://mansikkapilvi.blogspot.com/2012/04/mita-mie-syon.html linkin kun käyt vilkaisemassa, niin pääset ainakin jo alkuun yhden ruokapäivän seurailemaan! 🙂 Itse yritän ruokailla 3-4h välein. Neljä tuntia on aika maksimiväli aterioissa. Hölläilypäiviä ei ole ainakaan vielä ollut ja en tiedä tuleekokaan, Mikkohan sen päättää :D. Itsehän olen siis dieetillä ja tämä tämän hetkinen ruokavaliohan ei ole pysyvä, ainakaan annoskokojensa puolesta. Ensin pyrin saamaan tiukemman kropan ja sitten alkaa ylläpito ja kehitys. 🙂

    • Anonymous

      En nää tosta postauksesta kun sun aamupalan 😀 ?! Onko sulla siis tällä hetkelläkin oma personal trainer joka on laatinut ruoka- ja saliohjelman sulle? 😛 Kauan oot nyt ollu dieetillä? Ois kyl kiva jos voisit tehä postauksen aiheesta 🙂

Kommentoi »

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.