Olkapääsettiä ja vähän muutakin

Kävinpä tuossa veivaamassa olkapäät ja ojentajat. Hitto kulkipa kyllä niin hyvin!! Vaikka en saanutkaan pystypunnerruksessa 14kg:n käsipainoja ylös ja jouduin tyytymään 12kg:n kässäreihin 😀 Kickbackiä tehdessä vilkaisin peiliin tarkistaakseni oikean liikeradan. Hitto! Peilistä takaisin näkyi aika muheva olkapää ja ojentaja! Mietin vaan, että onks noi mun?!! Oli ne ja on!!! Enpä oo huomannutkaan noitten kasvua! Hihihih! 😉 Nyt ei kyllä voinu olla huomaamatta 😀 
Sali oli täynnä jengiä niin kuvailemaan en ryhtynyt.   Treenisetti oli tälläinen:
Pystypunnerrus istuen 12kg kp
Vipunosto sivulle 6kg PS
Vipunosto eteen 7kg PS
Pystypunnerrus seisten 7kg kp
Takaolkapäät istuen 5kg kp
Takaolkapäät taljassa 15kg?
Kickback 4kg kp S
Dippi penkkiä vasten omalla painolla S
Ojentajat taljassa kahvalla käsi kerrallaan
Pushdown taljassa
Kahvakuula heilautukset eteen 12kg kaks sarjaa
Oli niin mojova jumppa ettei oo aikoihin ollu 🙂
aamupuuron ylitse pursuaminen vasemmalla, Vaikka kokki seisoi mikron edessä koko ajan. 😀
Nyt tirsoille ja yöks saikulle duuniin.
Ps. Lauantaina on energylla laajennuksen avajaiset. Tulkaahan ihmettelemään menoa ja meininkiä. Minäkin pyörin kuviossa mukana. Saa tulla juttelemaan 😉 On siellä muutama body-ukkokin, mut niistä nyt ei oo mihinkään 😀

Kommentit (3)
  1. mikä ero on pystypunnerrus seisten ja pelkällä pystypunnerruksella?

  2. mikä on S ja PS?

    1. S = supersarjaPS = pudotussarja

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *