Nälkä, mikä ihana tekosyy….

Syödä esimerkiksi karkkia. Niinpä. Itse oon nyt tässä parin viikon herkuttomalla huomannu, että nälkä meinaa ajaa mut aina houkutusten ja herkkujen pariin. Mut nyt kun olen päättänyt, että nameja en syö, niin oikealla ruoalla on karkinnälkä pitänyt tyrehdyttää. Ja hyvinhän se on toiminut. (Oon muuten keksinyt itselleni karkkien korvikkeen, siis kaupassa kun tulee olo, et jotain hemmottelua ja hyvää pitäis itselle ostaa, niin mä olen nykyään ostanut itselleni lehden. Fit ja Kg ja MeNaiset on oikein hyvää luettavaa!). Sit toinen juttu mikä on oleellinen että aterioiden väli ei veny useiksi tunneiksi, vaan ruokaa tai jokin välipala (esim. ruisleipä tai bansku) on hyvä syödä noin kolmen tunnin välein. Mut välipaloja ja ruokaakaan ei tietty saa syödä liikaa. Kun nyt oon ruennu aktiivisesti liikkumaan niin kyllähän se nälkä on kovempi ja tulee useammin, kun kuluttaakin jotain.
Kohta rupeen kanapastan tekoon. Itse laitan kanapastaan täysjyväpastaa, broilerinfile-suikaleita (tällä kertaa pakastimen kätköistä löytyi hunajamarinoituja), kasvisrasvasekoitteen (a.k.a ruokakerma) jossa on 7% rasvaa, sekä kruunuvihanneksia eli porkkanaa, kukkakaalia ja parsakaalia sekä paljon mausteita. 
Eilen en sit ehtinyt siis sinne salille, joten nyt polttelee jo kovasti päästä veivaamaan puntteja 🙂 Harmillista on se, että en omista kunnollisia toppahousuja, mut onneks tuolla ulkona ei tällä hetkellä näyttäs olevan kuin -11astetta pakkasta, niin en ihan totaalisesti palellu matkalle. 
Oikein aurinkoista sunnuntaipäivän jatkoa (aurinko taitaa kyllä jo laskea, ainakin täällä joensuussa)!
Nellin perusloikoilu paikka. Huomatkaa valkoinen kuluma miniläppärissäni 😀
Kommentit (0)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *