Muiskis!

Miulla on taas sellanen olo, et mun dieetti junnaa paikoillaan. Ja sit mulla on sellanenkin olo, et herkkuja tekee normaalia enemmän mieli. J:lläkin menee jo hermo kun mie joka karkki-jäätelö-sipsimainokseen mitä telkkarista tulee huokailen vaan perään tai huutelen Nam nam ja menis juu-u!  Sit mie oon jo ihan totaalisen kyllästynyt broileriin ja tonnikalaan. Onneks jauheliha menee vielä, sitä mie syönkin normaalisti 5päivää viikossa, muuttelen aina vaan vähän noita mausteita, niin se on joka kerta ihan niin kuin uus ruoka 😀 Mitä itsensä huijaamista! 
Eilen tosiaan kävin tekemässä salilla jalat. Treeniin kuului:

Alkulämmittelyt juoksumatolla
Kyykky smithissä
Askelkyykky smithissä
Reiden koukistaja
Reiden suoristaja maaten
Suorin jaloin maastaveto
Pohkeet
Tuli kyllä hiki, mut kiva huomata että  meijän sali on hyvin ilmastoitu niin ei tarvii hapenpuutteesta kärsiä. Ihanaa kun on nyt ollu pelkästään hyviä treenejä tässä lähiaikoina. Kertaakaan ei oo salilla vituttanut olla ja on jaksanut hyvin vääntää menemään. Naureskelin tuossa Annan ”Mitä huono treeni saa aikaan”- kirjoitukselle. Neiti kirjoitti kyllä niin osuvasti. Tiedän tismalleen kyllä tuonkin tunteen kun treenin ekoista minuuteista lähtien vaan oottaa sitä, et millon pääsee pois. Etenkin noilla ohjatuilla tunneilla se on p*rseestä, kun ei viiti näyttää huonolla muitten silmissä ja olla tekemättä, mutta sitten kun itteä ei vaan kiinnosta ja pään sisällä manaa vaan ”vi**u mitä p*skaa”.
 Ehkä pari kuukautta sitten oli itsellä toi sama tunne kuin Annallakin. Tein sillon selkää ja oikeesti koko ajan kun tein jotain liikettä, hoin mielessäni tuota edellä mainittua mantraa! 😀 Kiukkukäyrä oli niin korkeella ja tietenkin eihän se treeni ihan sit sujunut niin kuin normaalisti. ONNEKS noita päiviä ei oo joka viikko. 😀 Tsemppii Anna sulle!! I feel you babe! 😉
Nyt lähden ulos. Moikka!
Kommentit (4)
  1. Kiitti tsempistä!! 🙂 Tänään kulki jo ihan eri tavalla, jes! Ehkä noita paskoja treenejäkin on vaan pakko joskus olla, niin osaa sitten nauttia taas entistä enemmän sillon kun kulkee kuin unelma. On kyllä niin voittajafiilis nyt! 😀

    1. Kiva et tänään oli jo parempi päivä 🙂

  2. Kandee joskus tehdä askelkyykkyä kävelynä! Eli otat jonkun tietyn matkan jonka kävelet sellasilla pitkillä askelilla, kyykkäämällä aina alas. Tanko harteilla antaa vastusta ja treenaa samalla keskikroppaa pidon merkeissä. Tää liike polttaa perus askelkyykkyä enemmän rasvaa ja sykkeet nousee korkeelle! Tätä kandee tehä aina treenin loppuun niin se rasvan palaminen jatkuu viel treenin jälkeen 😉

    1. Hei Minni! Kiitti vinkistä 🙂 Pitääkin kokeilla ens jalkatreenin lopussa tota. Harmillista on vaan se, et kaislalla ei tahdo löytyä sellasta pätkää et sais enemmän ku kolme askelta yhdellä suoralla otettua… Mut onhan siellä ne jumppasalit, niin pitää siel käydä toi tekemässä!Jos tiedät erityisesti perslihoille jonkun superpolttavan liikkeen, niin vinkkaa siitäkin, kaipaan vaihtelua! 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *