DIEETTI VIIKKO KOLME – HOMMA ETENEE

Pure Light dieetin kolmas viikko käynnistyi maanantaina. Mä en ole muistanut ottaa mitään kuvia tai mittoja ennen tätä aloitusta, joten pitää yrittää muistaa tehdä se ensi viikon maanantaina. Aiemmin dieetillä olleena mittojen kautta oli hauska seurata kehitystä. Oma silmä sokeutuu muutokselle ja peilin kautta on todella huono arvioida omaa kehitystä, ei sitä yleensä näe.

Nyt kun minä olen näköjään ihan hyvin tähän projektiin taas sitoutunut, niin olisihan se mielenkiintoista tietää, että mitä tuloksia tämä antaa.

Ruokavalio on pysynyt hyvin ruodussa ja treenit on tullut tehtyä ohjeen mukaan. Treenien lisäksi käyn Lukan kanssa useamman kerran viikossa tunnin lenkillä, joten kulutusta tulee sitäkin kautta. Kuten eilen. Käytiin ensin päivällä 5km lenkki heittämässä ja sit illasta 6km.

Tää dieetti on ollut siitä hyvä, että puuroa ei ole pakko syödä. Tähän on laitettu korvaavia ehdotuksia ja minä olen syönyt sitten leipää. Jotenkin puuro ei enää uppoa, tai siis ainakaan sellainen puuro joka on jonku minuutin mikrossa ja sitten valmis. Rakastan huolella haudutettuja puuroja, mutta aamuisin sellaisia ei ehdi väkertämään.

Vuorotyön vuoksi, olen joutunut myös opettelemaan uuden rytmityksen ruokailuille. Aiemmin söin aamupalan aina kotona, siis silloin joskus kauan aikaa sitten. Nykyään jos söisin aamupalan kotona, tarkottaisi se jotain 5.30 kellon aikaa aamuvuoro päivinä. Seuraavan kerran ruoka olisi siis lounaalla, joka voisi venyä aamuvuorossa käytännössä vaikka klo 13.00. Kuolisin siis nälkään tuossa välissä.

Nyt teen silleen, että pakkaan aamupalan töihin mukaan ja syön aamupalan siinä ekan aamukahvin aikana. Sillä jaksan sitten lounaaseen, ja lounaan jälkeen seuraava ruoka on kotona välipala siinä noin klo 16.00 sit mahdollisesti salille ja salin jälkeen vielä ruoka ja sit iltapala.

Vaikka tuntuu, että ruokaa tässä tulee ihan reilusti, niin mulla on sellainen pikkunälkä jatkuvasti päällä. Ruoka-annokset on kasvisten ja perunan ansiosta aika massiivisia, niin mitään ähkyä en saa itselleni aikaiseksi 😀 Toisin kuin jos vetäisin vaikka pitsan, ähky ois varma kaveri. Näin tää on parempi!

Mut joo, dieettiä on vielä jäljellä vajaa kuusi viikkoa! Innolla odotan mitä tässä ajassa dieetti saa mun kropassa aikaiseksi ja mahdanko jatkaa tällä linjalla vielä kuuden viikon jälkeenkin?! Ihan hyvin voisin, sillä tämä ei ole mikään kitudieetti 🙂

Tällä asenteella dieetillä eteenpäin!

Kommentit (0)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *