Natural Goods Companyn Ystävämyynti; luonnonkosmetiikkaa alkaen -50%

Kaupallinen yhteistyö: Natural Goods Company

Natural Goods Company Ystävämyynti on käynnissä! Tarjoukset ovat voimassa maanantaihin 24.2. saakka, niin kauan kuin tuotteita riittää.

Tykkään tosi paljon näistä alekamppiksiin liittyvistä yhteistöistä, sillä olen tarjoushaukka itsekin! :) (Juuri viime viikonloppuna tilasin muuan asiakasomistajapäiviltä minulle uuden luonnonkosmetiikkasarjan tuotteita testiin, kun sai edullisemmin :D Säästö on aina säästö 👍)

Erityisen kivoja alejippoyhteistyöt ovat silloin, kun saa itsekin ehdottaa tuotteita joita laitetaan tarjoukseen. :) Silloin aina mietin, mitä sellaisia tuotteita, joista olen lukijoilleni intoillut, voisin ehdottaa tarjoukseen jotta lukijoilla olisi mahdollisuus saada ne halvemmalla :D

Ystis on jaettu kolmeen aleprosenttikategoriaan:

EDIT! Maanantaina 24.2. Ystiksessä on lisäale puoleenyöhön saakka: koodilla YSTIS10 saa vielä -10% lisäalen jo alennetuista tuotteista.

-20 % – täällä on mm. koko Mossan valikoima, Nurme, Alima Puren koko valikoima, Absolutionin koko valikoima sekä ehdottamani uuden K-Beauty-sarjan Urangin tuotteita.

-35% – täällä on mm. Biosoliksen aurinkotuotteita, muutamia Esse-tärppejä (Esse on tosi harvoin tarjouksessa), Mádaraa, Khadia, Kaé-hoitolasarjan tuotteita sekä mun ehdottama seerumiduo Novexpertiltä ❤️

-50% – täällä on mm. Mádaraa, Whamisaa, Logonaa ja Providaa.

URANG – KATSAUS SARJAAN

Uusi korealainen luonnonkosmetiikkasarja Urang on odotetusti kiinnostanut minua siitä saakka kun se rantautui Suomeen viime vuoden puolella. Herkälle iholle kehitetyn Urangin on perustanut korealainen aromaterapeutti Jina Lee, ja sarjassa hyödynnetään aromaterapiaa.

Varovasti ehdottelin Natural Goods Companylle, josko voisin tutustua Urangiin, ja sehän onnistui. :) Pyysin testiin kaksoispuhdistustuotteet ja sain niiden lisäksi True Rose Repair Essencen, korealaisen ihonhoidon kulmakiviin kuuluvan hoitotiivisteen. Ne pääsivät mukaan myös Ystis-tarjouksiin.

PUHDISTUSÖLJY  – Urangin puhdistusöljy on täyteläinen ja runsaan tuntuinen, mutta huuhtoutuu iholta vaivatta veden kanssa kiitos hyvien emulgaattorien. Puhdistusöljyssä vaikuttavat saflori-, aprikoosinkivi-, viinirypäleensiemen-, jojoba-, manteli- ja oliiviöljy.

Ylellisen tuntuinen! Miellyttävän runsas koostumus saa minut pyörittelemään öljyä iholla pitkään ja iho saa samalla hierontaa :) Vesihuuhtelun jälkeen ihoon ei jää yhtään rasvaista tunnetta.

PUHDISTUSVAAHTO – Creamy Bubble Foam Cleanser on I-H-A-N-A! Tiedätte että olen vaahtoilija ja tämän putsarin vaahto on niiiiin kermaista, liukasta ja tiheää kuin olla voi…! Ehdottomasti kermaisin ja täyteläisin luonnonkosmetiikan vaahtoputsari jota olen koskaan kokeillut!

Jos sinäkin tykkäät kunnon vaahdosta, kokeile tätä! Tulet ihastumaan! Ai kyllä ne korealaiset vaan osaa…

TRUE ROSE REPAIR ESSENCE

Kirkastava, kosteuttava, rauhoittava ja uudistava hoitotiiviste. Muutaman tuotteen (pohjoismaisessa) perusihonhoitorutiinissa tämä menee seerumina, ja koostumuskin on sen tyyppinen. Korealaisessa ihonhoitorutiinissa tämä laitettaisiin kasvoveden jälkeen ja ennen seerumia.

Tykkään True Rosen aidon ruusuisesta tuoksusta! Tykkään myös ainesosaluettelosta: True Rose sisältää 50,7% ruusuvettä (kosteuttaa, rauhoittaa, uudistaa – ruusuvesihän tekee melkein kaikkea! :D), 7% glyserolia (sitoo kosteutta), centella asiaticaa (lievittää ärsytystä, korjaa ihovaurioita), kamelian siemenöljyä (tuo antioksidanttista suojaa), kamomillaa (rauhoittaa), lakritsinjuuriuutetta (kirkastaa), pajunkuoriuutetta (kirkastaa) ja joukon muita luonnon hyviksiä. Vaikuttava sisältö!

True Rose on nopeasti imeytyvää, ohutta ja ei-tahmeaa geelifluidia. Olen käyttänyt tätä korealaisittain, eli laitan tämän päälle vielä seerumin ja sitten yö- tai päivävoiteen.

Sitten Ystis-tärppeihin :)

SANNIN TÄRPIT

– 50%

Mádara Ocean Love -pakkaus; sisältää suositun Purifying Foam -puhdistusvaahdon 100 ml sekä Daily Defence Ultra Rich -voiteen 60 ml – vain  11€ (!!)

Mádara BOOST -ampullit, Antioxidant Energiser (väsyneelle ja samealle iholle) 16,40€

Mádara BOOST -ampullit, Amino-Fill (kiinteyttävät, ikääntyneelle iholle) 16,40€

Mossa Pore Clarifying Charcoal Scrub -aktiivihiiltä sisältävä kuorinta epäpuhtaalle iholle 6,75€

Sannin kylppäristä – pullot rivissä sulassa sovussa :)

– 35%

Novexpert Booster With Vitamin C 30 ml 32,44€ – suosikki C-vitamiiniseerumini! Kun sain ehdottaa Ystävämyynnin tarjouksiin paria tuotetta, ehdotin heti Novexpertiä, sillä näitä näkee harvoin tarjouksessa.

Novexpert Booster Serum With Hyaluronic Acid 30 ml 32,44€ – toinen tähtituote Novexpertiltä, tämä hyaluronihapposeerumi on erittäin miellyttävän tuntuinen ja päihittää mielestäni jopa Evolven supersuositun HA-seerumin. Toki Novexpert on vähän arvokkaampi – paitsi nyt Ystiksessä ;D

Whamisa Deep Rich Toner 300 ml (jättikoko) 47,06€ – syväkosteuttava klassikko ei kaivanne esittelyjä! Deep Richiin koukuttuneelle maksikoko..!

Mádara-kasvovedet, mun oma suosikki on paksu ja kosteuttava Comforting Toner 12,94€

(Comforting Tonerin uusi pakkaus on muuten vaaleanpunainen ;))

Mádara Hydra Recharge Cream 50 ml 27,04€ – ihana voide kosteusköyhälle ja stressaantuneelle iholle. Kevyen tuntuinen iholla mutta todella tehokkaasti kosteuttava. Yksi mun pitkäaikaisia kasvovoidesuosikkeja. 💗

Mádara AHA Peel Mask – luonnonkosmetiikan tehokas AHA-happonaamio 17,49€

Whamisa Peeling Finger Mitt -kuorintalaput rasvoittuvalle ja sekaiholle 25,94€

– 20%

Mossan koko valikoima 😍 – esim. ihanat emulsioseerumit Derma+ 12,32€ (herkälle iholle) ja Glow Cocktail 11,36€ (pigmenttimuutoksiin)

Alima Pure koko valikoima 😍 – mun kokemuksella peittävin mineraalipohja Satin Matte Foundation nyt 27,92€

Nurme Rich Cream – tämä ihana, täyteläinen Nurmen uutuus koko vartalolle joista juuri järjestin arvonnankin! Tyrni-appelsiini on suosikkini! 9,92€

Absolution Le Multi Correcteur -peiteaineet – todella hyvän koostumuksen peittävä, voidemainen peiteaine, paras mun tähän saakka kokeilemani luonnonkosmetiikan peiteaine! 24,64€

Urangit esiteltiinkin ylempänä :)

Urang Natural Cleansing Oil 150 ml 29,60€

Urang Creamy Bubble Foam Cleanser 150 ml 29,60€

Urang True Rose Repair Essence 50 ml 39,20€

Onko joku jo muuten ehtinyt kokeilemaan Urangia..?

Ihanaa viikonloppua kaikille! :)

Kommentit (15)
  1. Todella hyviä alennuksia. :) Näistä tulee vaan aina mieleen, että ostaako kukaan enää Madaraa ja Whamisaa normaalihintaan? Ja tietenkin se, että kuinka paljon noissa on ilmaa hinnassa.. Tuntuu, että Madaran ja Whamisan aleprosentit ovat aina todella korkeita.

    1. Näistä tulee vaan aina mieleen, että ostaako kukaan enää Madaraa ja Whamisaa normaalihintaan?

      Ihan samaa olen miettinyt, paitsi vain Mádaran kohdalla, ihan yhtä paljon (ja yhtä hyviä) Whamisa-tarjouksia en ole huomannut.

      1. Samaa ajattelen kuin Elli ja lisäksi myös mietin yleensä näistä super-aleista, että myydäänkö silloin suosittuja ”hittituotteita” vai varaston jäämiä (+ päiväys lähestyviä), jotka eivät liiku normihinnalla?
        Mitä mieltä olette?

        1. myydäänkö silloin suosittuja ”hittituotteita” vai varaston jäämiä (+ päiväys lähestyviä), jotka eivät liiku normihinnalla?

          Ei toki pelkästään, mutta tokihan esimerkiksi päiväystuotteita on järkevää myydä kampanjoissa sen sijaan että ne joutuisi heittämään menemään. Päiväystuotteita myytäessä niissä on aina selkeä merkintä päiväyksestä, tyyliin ”huomaa päivämäärä”.

          Superaleissa voi olla mukana kaikenlaisia tuoteryhmiä hittituotteista vähemmän liikkuviin tai vaikkapa joitain ihan uusia sarjoja joita halutaan buustata kamppishinnoilla :) Sitä ei kuitenkaan tarvitse ”pelätä”, että alennuspäivillä myytäisiin pelkästään varaston jämiä, sen ymmärtää jo siitä, että monet sarjat ovat kampanjoissa mukana koko valikoimallaan.

          Yksinkertaisimmillaan alekamppikset ovat monille sarjoille PR:ää, joiden kautta sarjat tekevät asiakkaille kiinnostavaksi tutustua tuotteisiinsa :) Ei siinä sen kummempia ”koiria” ole haudattuna :D

      2. Parissakin kaupassa, joista ostan usein kosmetiikkaa Whamisalta on usein hyvin laaja osuus tuotteista 20-30% alennuksella. Sitten on merkkejä, esimerkiksi Less is More, jotka eivät ole ikinä alennuksessa. Jotenkin noiden kohdalla sitä alennushintaa alkaa pitämään vakiohintana. :)

        1. Tietyt brändit, kuten LIM, eivät salli alehintoja tuotteilleen :) Siis mitään alekampanjoita.

          Verkkokaupoille ja jälleenmyyjille on kyllä mielekästä (ihan jo PR:nkin takia, houkutellakseen uusia asiakkaita) laittaa kaikkia mahdollisia merkkejä (jotka sallivat kampanjahinnat) alennuksiin. Sitten joidenkin merkkien päämiehet saattavat jopa kannustaa sesonkialennusmyynteihin. Mutta muuten alennuskamppikset ovat jälleenmyyjien ja maahantuojien itse päätettävissä kaikkien niiden merkkien kohdalla, joiden päämiehet eivät ole erikseen kieltäneet alehintoja. Less Is Moren kohdalla kyse on varmasti imagojutuista. He eivät halua tuotteitaan yhdistettävän alehintoihin, vaikka kampanjat toisivatkin heille potentiaalisia uusia asiakkaita.

          1. Tuo imagojuttu tavallaan toimii. Se luo mielikuvan tuotteessa, jonka hinnassa ei ole ilmaa. (Mielikuvan siis, todellisuus voi olla aivan muuta :) ). Ainakin minulle Madaran ja Whamisan tuotteista on tullut sellainen mielikuva, että niiden hinnoissa on tosi paljon ilmaa, sillä pitää muistaa että jälleenmyyjät eivät myy tuotteita tappiollisena. Eli jos tuotteesta annetaan usein 30-40% alennusta ja sen jälkeen sekä jälleenmyyjä, että tuottaja saavat oman siivunsa, niin itse tuotteelle ei jää kovin paljon hintaa.Käytän itse yhtä Madaran ja yhtä Whamisan tuotetta ja nyt kun muistelen niin en taida ikinä olla ostanut kumpaakaan normaalihintaan. Eli jos ne loppuvat, niin odotan vain uutta alekampanjaa, joka luultavasti tulee kuukauden sisällä tuotteen loppumisesta. Less Is Moren tuotteita taas ostan heti kun loppuvat, sillä ne eivät tule alennukseen ikinä.

            1. Olen Mádarasta samaa mieltä, Mádaran kohdalla alehintoja näkee mielestäni jo liian usein. Sinänsä kiva juttu Mádaran faneille (ja itsekin tosiaan olen tarjousten metsästäjä ja ilahdun kun saan jonkin tuotteen edullisempaan hintaan), mutta jatkuvat alennukset luovat ”Yves Rocher -efektin” mikä ei taas ole hyvä juttu brändin imagolle. Pidän Mádaraa korkealaatuisena sarjana – ja sitä se olisi pysyvästi halvemmilla hinnoillakin ;).

              Yves Rocher on loistoesimerkki sarjasta, jonka tuotteita ei juuri kukaan osta normihintaan, ja alehinta on ikäänkuin muodostunut normihinnaksi. Rocherilla on paljon tosi hyvälaatuisia tuotteita, ja on sääli, että brändistä tulee monelle kuluttajalle väkisinkin halpis-kuva kiitos jatkuvien alennusten (muista Rocherin markkinointitavoista puhumattakaan ;), mutta ne eivät kuulu tähän alekeskusteluun).

              Olisi kiinnostavaa pitää kunnon heart-to-heart -keskustelu jatkuvia alennuskampanjoita hyödyntävien sarjojen markkinointityyppien kanssa, olisin vilpittömästi kiinnostunut kuulemaan kokevatko he, että jatkuva alehinta on brändille (imagollisesti) parempi juttu kuin pysyvästi alempi price point.

              Oletettavasti on tehty tutkimusta siitä, mikä tuo enemmän myyntiä (sitähän kaikki yritykset lopulta kuitenkin ajattelevat); pysyvästi alempi hintataso joka vaikuttaa brändimielikuviin tavalla X, vai korkeamp perushintataso ja jatkuvat alennukset, jotka taas vaikuttavat brändimielikuvaan tavalla Y. X vai Y, kumpi mielikuva ja kumpi hinnoittelumalli tuo enemmän voittoa..? Kiinnostavia juttuja.

  2. Terveisiä Ateenasta

    Mulle kävi niin legendaarinen. Aina, kun jossain joku kysyy Kreikka-vinkkejä, aina vinkkaan sivujasi.
    Meidän piti lentää talvilomalla Ammaniin. Mutta lentoyhtiö peruutti lennot ja vaihtoehdot oli vähissä. En oikein tajunnut mennään Sannin maahan, ennen kuin jo loma oli puolessa välissä.

    Tietenkin tiesin Kreikan valuuttakriisin, mutta eipä se ekoina päivinä juuri näkynyt, kun asuttiin keskustassa. Aurinko paistoi, turisteja oli ja ravintolat olivat täynnä.

    Viimekset 4 yötä asuttiin airbnb.ssä. Lähiravintolassa oli ulkopuolella menyy, mutta vain 4 ruokaa oli saatavilla. Kävimme siellä 2 krt, kummallakin kerralla olimme ainoat asiakkaat.
    Metropysäkeillä henkilökunta vahti, silti porteilla meni jatkuvasti ihmisiä pummilla.
    Google kertoi työttömät saavat ilmaiset julkisen kulkemisen.

    Kävimme Playmobile puistossa. Henkilökuntaa oli siellä n 10. Maksavia lapsia vähemmän. Viimeinen bussi ei ikinä tullut. Taksi veloitti suht pitkästä matkasta 5 euroa.

    Törmäsin aika, hassuun ? hetkeen. Tilasimme pitarullat a 2,50 e kpl.
    Kokki niitä teki ja rahastaja rahasti.
    Hetken päästä tuli kahvin tuoja. 2 peruskahvia ja minun antama 5 e vaihtoi omistajaa.
    Itse olisin tietenkin pitänyt omaa kahvinkeitintä. Onko tämä enemmänkin yhteen hiileen puhaltamista ?

    Paljon ei keretty viikon aikana tekemään asian hyväksi. Vaaka näyttää taatusti pari kg enemmän.

    Tiedän, ettet syö herkkuja, mutta paikalliset kakut. Isot pisteet. Monta niitä tulikin syötyä. Jos ei kakkua, niin kakkupalaa ainakin.

    Hyvä reissu. Oikeesti tosi hyvä reissu,

    1. Onpa mukava kuulla, kiitos näistä reissuterveisistä Omppu :)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *