Karkkipäivä
Karkkipäivä

Gwen Stefani Blush Palette – mikä ihanuus, MIKÄ HINTA!

Nyt on pakko laittaa tää uutinen ulos vaikka en ole ehtinyt vielä palettia kasvoille kokeilemaan.

idGwen_BlushPalette

Urban Decayn Gwen Stefani -poskipunapaletti ilmestyy huomenna myyntiin Suomessa, ja tiedättekö mitä:

sen hinta on alempi meillä kuin USAssa! :-0

Ihmettelin annettua hintatietoa jo viime viikolla saamassani lehdistötiedotteessa: ”arvioitu kuluttajahinta 32 euroa”, kun paletin hinta rapakon toisella puolella on 45 dollaria. Lieköhän tiedotteessa virhe..?

Gwen_BlushPalette_IMG_2157

Tänään sitten satuin kuljeksimaan Sokoksella ja osuin Urban Decayn -pisteelle. Olin jo unohtanut koko Gwen-poskipunat kun innostunut myyjä kertoi, että Gwenin paletti tulee huomenna myyntiin. Hän suositteli tulemaan paikalle ajoissa koska palettia saatiin Suomeen kuulema todella rajallinen erä. Gwen-luomiväripalettia tuli paljon suurempi erä ja sekin myytiin nopeasti loppuun.

Kysyin Blush-paletin hintaa ja kerroin epäilleeni lehdistötiedotteessa olleen painovirheen. Sain kuulla, että Sokoksen saaman tiedon mukaan paletin hinta ei ole edes 32€ vaan 29,90€…!!

Siis mitäh??

Gwen_BlushPalette_IMG_2159

Myyjä tarkisti asian ja vahvisti, että sellaisen tiedon he ovat saaneet.

Epäilen edelleen että tässä täytyy olla joku virhe ja että hinta on oikeasti vähintään kympin enemmän – mutta olisi se silloinkin halvempi kuin Jenkkilässä..! Tällaistakin siis tapahtuu – joku tuote voi olla meillä halvempi kuin kotimaassaan. :) Uskomatonta. Ja vieläpä tällainen himoittu limited edition -tuote.

Siksi halusin jakaa vinkin täällä. Jos tuo hinta pitää paikkansa niin paletit katoavat varmasti nopeammin kuin Gwen saa aamumurot naamaansa. Kuusi ihanaa poskipunaa – alle 30 euroa..!!

Gwen_BlushPalette_IMG_2169

Varmaan kaunein poskipunapaletti jonka olen nähnyt. Niin toimivat sävyt jokaiseen meikkiin; ruusua, persikkaa ja pinkkiä. Viileää ja lämmintä. Ainoa mikä puuttuu on lilaan taittava sävy (ei ehkä kuulu Gwenin suosikeihin?).

Tosin mattapunien ystävän paletti tämä ei ole: sävyistä vain yksi on mattainen, loput hohtavia.

Gwen_BlushPalette_swatch_IMG_2171

Sävykuvaukset Urban Decayn mukaan:

Cherry: vaalea satiininen pinkki

Easy: ruusunpuna jossa kullan kimallusta

Angel: hohtava shampanjanude (päivettyneelle tai tummalle iholle korostussävy, vaalealle iholle poskipuna)

Gwen_BlushPalette_swatch_IMG_2198

Lo-fi: pehmeä mattapronssi (aurinkopuuteri)

Hush: murrettu vaaleanpunainen jossa kullan kimallusta (tämä on virallinen kuvaus, itse sanoisin reilusti hohtava kultainen persikka)

OC: pehmeä vaaleanpunaiseen shiftaava persikka (duochrome, näyttää paletissa enemmän persikalta, iholla selvästi vaaleanpunaiselta=

Vaikea valita lempparisävyjä etenkin kun en ole ehtinyt testata sävyjä vielä kasvoille, mutta swatchien perusteella Cherry-, Hush- ja OC -sävyille tulee minulla eniten käyttöä. Olen ihan sucker persikkaisiin sävyihin vaikka minulla on niitä jo vaikka kuinka. <3 Kaikki nyanssit persikasta ovat tervetulleita mama-Sannin hipiälle: koralliset, pinkit, kultaiset ja nudet. :) Niin kauniita.

Gwen_Lipstick_IMG_2183

Poskipunaihanuuksien kanssa samaan aikaan ilmestyy myös setti Gwen-huulipunia, huultenrajauskyniä ja kulmavärejä.

Sain testiin Gwen-punat sävyissä Spiderweb, Ex-Girlfriend ja Wonderland.

Gwen_Lipstick_swatch_IMG_2186

Gwen tunnetaan punaisista huulistaan, ja huulipunakokoelmasta valtaosa onkin punaisia. Spiderweb ja Wonderland ovat mehukkaita satiinisia syvänpunaisia, Wonderland hieman sinertävämpi eli taittaa pinkkiin.

Läpikuultava nudebeigeroosa Ex-Girlfriend edustaa hillitympää huulimeikkiä. Suomessa on myynnissä kokoelman 8 huulipunasta muistaakseni viisi (Sokoksen myyjän mukaan).

Hintatietoja:

Blush Palette: 29,90€

Huulipuna: 20 € (lehdistötiedotteen mukaan, Sokoksen myyjän mukaan 21,90€)

Huultenrajauskynä: 18 € (lehdistötiedotteen mukaan)

Brow Box Bathwater Blonde (tämä ei ollut testituotteiden joukossa joten en voinut esitellä):  32€ (tiedotteen mukaan)

.

Tuotteet siis myynnissä huomenna perjantaina 19.2. Helsingin ja Tampereen Sokoksilla sekä sokos.fi-verkkokaupassa.

Täytyykin tsekata heti aamusta verkkokauppa että mitä hintaa se näyttää poskipunaboksille…

Kommentit (117)

  1. oona

    Kaverini tilasi paletin iltapäivällä ja sai sen tänään.

    • Mari

      Onpas reilua. :( Miksei ne voinut käsitellä tilauksia tilausjärjestyksessä…

  2. taru

    tästä kommenttiboksistasi on tainut tulla virallinen harmittelujen purkamis foorumi :) itse olen saanut tilausvahvistuksen 10:02, enkä silti saanut tuotetta. harmittaa!

  3. Niina

    This is pure speculation, but tuli vaan mieleen, että entä jos kukaan nimenomaan aamulla tilannut ei olekaan saanut tuotteitaan? Kukaan täällä K-päivässä aamulla tilannut ei ole vissiin vielä ilmoittanut saaneensa tilaamiaan?

    • Mari

      Tämä kävi mullakin mielessä. Jos verkkokaupan kanssa on sählätty jotain eikä meidän tilaukset olekaan jostain syystä mennyt perille (vaikka olisi kummallista että tilausvahvistukset silti tuli…), ja sitten tuotteet on laitettu uudelleen myyntiin iltapäivällä ja silloin tilaukset on voitu ottaa vastaan.
      Laitoin äsken kiukkuisen viestin Sokokselle, jossa vaadin selitystä siitä mitä on tapahtunut, kun iltapäivällä tilanneet ovat saaneet palettinsa mutta aamupäivällä tilanneet ei.

      • Sanni

        Käy please kertomassa jos saat jonkun selityksen, kiinnostaa todellakin kuulla. Niin kertakaikkisen omituinen juttu.

  4. sadafs

    Ois kyllä Sokoksen syytä korjata tää soppa ja hommata jollain keinolla aamupäivällä tilanneille noi paletit, jos iltapäivällä tilanneille on omat postitettu :/ Aivan käsittämätöntä toimintaa

  5. Nea/ Fashioned in Finland

    Sama täällä. Tilaus läpi pe klo 10.03 ja maanantaina iltapäivällä sitten pahoitellaan, että oli loppuunmyyty. Ja kuitenkin useampi neljän aikoihin tilannut sai paletin. Ei hyvää päivää, Sokos!

  6. Aurora

    Täällä yksi lisää. Aamulla kympin aikaan tilasin paletin, mutta en sitten saanut kuitenkaan :( Sama stoori kuin muilla. Kuullostaa erittäin epäreilulta, että joku myöhemmin tilannut on paletin kuitenkin saanut.

  7. Niina

    ”Pahoittelemme kovasti, että tuotteet olivat loppuneet kesken kaiken. Olimme saaneet tuolloin iltapäivällä pienen täydennyserän tuotteisiin, mutta tuotteet olivat erittäin kysyttyjä ja loppuivat heti. Valitettavasti tarkkoja tuotemääriä ei ole ikävä kyllä tiedossa, mutta määrät ovat olleet hyvin rajattuja.”

    Tällaisen vastauksen sain eilisen puheluni jälkeen. Edelleenkään Sokoksen verkkokauppa ei ymmärrä ottaa asiaa vakavasti? Verkkokauppa on varastanut niiltä, kenen olisi kuulunut saada tuotteensa tilausjärjestyksessä. Näin minä asian näen. Enää ei ole epäselvyyttä siitä, että iltapäivällä tilanneet on saaneet tuotteita, vaikka aamulla tilanneille on myyty tyhjää. Asiaa ei muuta se, että rahat palautetaan. Sen lisäksi kuuluu saada kunnon korvaus. Mikä se sitten on – jos vaikka rupeaa hankkimaan tuotteita edelleenlähetyspalvelun kautta USAsta, voi kulua kaksinkertainen summa siihen nähden mitä esim. tuo paletti maksoi täällä. Sikäli mikäli tuotetta vielä saa sieltäkään. Aion jatkaa asian selvittämistä. Vaikka kyseessä on ’vain’ meikit. Periaate!

    • Sanni

      Siis hetkinen, olen entistä enemmän ymmälläni…

      Olimme saaneet tuolloin iltapäivällä pienen täydennyserän tuotteisiin

      Joo, okei, saitte täydennyserän – mutta senhän olisi tietenkin pitänyt mennä tilausjärjestyksen mukaan ensiksi aamulla tilanneille!! Mikä tuo tuollainen selitys on?

  8. OutiS

    Minäkin sain alennuskoodin eilen aamulla, en ehtinyt edes pyytää sitä erikseen. Viestissä, joka tuli saatteena luki, että ”Valitettvasti Urban Decay-tuotteet olivat suuren kysynnän vuoksi loppuneet verkkokaupan varastolta jo perjanntaina aamulla.” Nythän tuo tieto vaikuttaa puhtaasti valheelta jos iltapäivällä tilanneet ovat poskipunapalettinsa saaneet. Laitoin asiasta kyselyä Sokoksen verkkokaupalle sekä sähköpostina että facebookin kautta Kahvia ja kosmetiikkaa-blogin Pirjon aihetta sivuavan kysymyksen alle. Saapa nähdä saanko rehellistä vastausta.
    Ei anneta Sokoksen painaa villaisella tätä asiaa. Kyse ei ole vain poskipunapaletista, mielestäni kyse on tuotteen maksaneen asiakkaan oikeudesta oikeaan tietoon ja yleensäkin siitä kuinka Sokoksen verkkokauppa kohtelee asiakkaitaan.

    Sannille iso kiitos kun antaa meidän käydä tätä keskustelua blogissaan ja jaksaa kannustaa. Olet ihana!

    • Sanni

      Kiitos Outi :) Ja tottakai tämä keskustelu kuuluu käydä avoimesti, tässähän on tapahtunut oikeasti virhe myyjän taholta johon kuuluu saada asiakkaan älyä loukkaamaton rehellinen selitys ja sen mukainen korvaus. Virheen tai myyntisysteemin pettämisen kohteeksi joutuneen asiakkaan ei tarvitse hyväksyä ympäripyöreitä ”kysyntä ylitti odotukset” -selityksiä, nehän eivät vastaa itse kysymykseen siitä, miten on mahdollista että ajoissa tilauksen tehnyt asiakas jää ilman ja tuote myydään sitten myöhemmin toiselle asiakkaalle. Se ei ole oikein.

  9. Niina

    >>Ei anneta Sokoksen painaa villaisella tätä asiaa. Kyse ei ole vain poskipunapaletista, mielestäni kyse on tuotteen maksaneen asiakkaan oikeudesta oikeaan tietoon ja yleensäkin siitä kuinka Sokoksen verkkokauppa kohtelee asiakkaitaan.>>

    >>tässähän on tapahtunut oikeasti virhe myyjän taholta johon kuuluu saada asiakkaan älyä loukkaamaton rehellinen selitys…>>

    OutiS ja Sanni, osasitte pukea asian ytimen hyvin sanoiksi. Paletista olen paasannut, kun sen tosiaan haluaisin, mutta tämä on tietysti munkin mielestä se juttu tässä asiassa.

  10. Niina

    Vielä olen äänessä sen verran, että välitän tämän linkin – Sokos ”vastaa” tänään Kahvia ja Kosmetiikkaa -blogin kommenttikentässä:

    http://www.kahviajakosmetiikkaa.com/2016/02/sokoksen-verkkokauppa-itku-vinku-ja.html

    • Sanni

      Kiitos Niina :) Hyvä että Sokokselta tajuttiin vihdoin myöntää virheet rehellisesti. Tuo vaikutti jo aika vilpittömän kuuloiselta pahoittelulta, vaikka ei tietenkään korvaa paletin menettäneiden oikeutettua mielipahaa.

      Kopsaanpa tuon Sokoksen vastauksen Pirjon blogista suoraan tähän:

      ”Hei, monet kiitokset arvokkaista palautteista! Tunnistamme että meillä on paljon parannettavaa kosmetiikkatuotteiden pakkaamisessa ja pakkaaminen on nostettu meillä erittäin tärkeäksi kehityskohteeksi. Varastomme tulee kiinnittämään erityistä huomiota aiheeseen jatkossa, jotta voimme varmistaa tuotteiden kunnon säilymisen läpi toimituksen.

      Olemme myös todella pahoillamme viime viikolla lanseerattujen Urban Decay – tuotteiden loppumisesta. Tällä kertaa emme onnistuneet Gwen Stefani – tuotteiden lanseerauksessa ja virheitä tapahtui niin varastosaldojen päivittymisessä, kuin viestinnässä tapahtuneeseen liittyen. Olemme käyneet hyvin tarkasti tapausta läpi eri osapuolien kanssa, jotta vastaavia virheitä ei enää pääse tapahtumaan. Olemme myös yrittäneet saada lisää loppuneita tuotteita, mutta valitettavasti Urban Decay Gwen Stefani –tuotevalikoima on suurelta osin loppu toimittajan Euroopan varastolta. Osaan tuotteista saamme mahdollisesti täydennystä, mutta valitettavasti Urban Decay Gwen Stefani Blush Palette poskipunapaletti varastolta loppunut. Olemme olleet jokaiseen asiakkaaseen henkilökohtaisesti yhteydessä aiheen tiimoilta.

      Suuret kiitokset vielä kaikille erittäin tärkeistä kommenteista ja pahoittelut vielä kerran aiheeseen liittyneestä harmista!”

  11. Minoa

    Minä kyttäsin jo heti aamusta klo 6 lähtien verkkokauppaa ja sitten kun chatt avautui kysyin chat avustajalta miksi tuotetta ei näy verkkokaupassa. Hän vastasi siihen että sitä ei valitettavasti ole myynnissä. Tästä kimpaantuneena poistuin verkkokaupasta. Täytyy kyllä sanoa että jo on kummallista touhua Sokokselta, varsinkin kun luin kertomuksianne että tuotteita oli kuitenkin myynnissä. Kävinpä vielä lauantai aamusta klo 9 Hesan Sokoksella ja he kertoivat että tuote on loppuunmyyty. Että siis ottaa päähän. Voisihan tuotteen tilata Ulkomaisista verkkokaupoista mutta hinta onkin huomattavasti suolaisempi- eipä siis ota vieläkään yhtään päähän. Nimimerkki Petetty

Kommentoi »

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.