KOKEILIN VICTORIAS SECRET TREENIÄ – NÄIN SE MENI!

Victoria’s Secret treeni – tästä lähtee! Aika laittaa testiin uusi celebrity workout ja tänään painetaan menemään monia Victoria’s Secret malleja koutsaavan Andrea Orbeckin treenillä! Hän suosittelee vaihtamaan cardion kovan intensiteetin voimaharjoitteluun ja tekemään dynaamisia liikkeitä. Tässä treenissä yhdistetäänkin ”voimaliikkeitä” ja HIIT-liikkeitä, jotta syke saadaan ylös ja hiki virtaamaan.

Ennakkoluulot romukoppaan ja katsomaan minkälainen treeni on edessä!

VICTORIA’S SECRET WORKOUT

1. BOKSILLE NOUSU PYSTYPUNNERRUKSELLA – BENCH LUNGE WITH PRESS 10 Reps 2 Sets Per Leg

Victorias-secret-TREENIOHJELMA

Ja jumatsuikka tein samantien tän väärin! Sorry! Tää pitäisi ohjeiden mukaan tehdä yksi käsi kerrallaan. Eli älä nostakaan kumpaakin kättä ylös samaan aikaan vaan yksi kerrallaan. Aina vastakkainen käsi ylös, kun jalka astuu penkille. Ilmassa olevaa jalkaa ei myöskään tuotu koukkuun ylös vaan jätettiin alas roikkumaan.

Että näin alkoi tämä treeni! Lue ohjeet taukki!

Tee 10 toistoa per puoli ja kaksi sarjaa vähintään 5kg painoilla.

2. RISTIASKELKYYKKY HAUISKÄÄNNÖLLÄ – SIDE CURTSY WITH CURL 10 Reps Per Side

Victorias-secret-treeni

Tee samaan aikaan ristiaskelkyykky ja hauiskääntö. 10 toistoa per puoli.

3. LANKKUHYPYT – PLANK JACKS 3 Sets of 20 Reps With 20-Secong Rests In Between

VICTORIAS SECRET TREENI

Ensin lankkuasentoon jalat yhteen ja sieltä ponnistus jalat auki haara-asentoon. Tee 20 hyppyä, 3 sarjaa. Sarjojen välissä pidä 20 sekunnin tauko.

4. OJENTAJAPUNNERRUKSESTA SIVULANKKUUN – TRICEP PRESS TO SIDE PLANK 5 Reps Per Side

Viimeisessä liikkeessä mennään ojentajapunnerruksesta sivulankkuun. Tosi jees! Pidä pakki tiukkana ja tee 5 toistoa per puoli.

OLIKO HYVÄ? MITÄ JÄI KÄTEEN?

Siis nämä liikkeet olivat todella hyviä! Tän tyyppisellä treenillä saa hyvin sykettä ylös ja hikeä pintaan. Tekemisen meininkiä!

On kuitenkin paljon itsestä kiinni, kuinka rankalta treeni tuntuu. Tän pystyy tekemään lusmuillen tai sitten oikeesti hyvällä tsempillä, jolloin tämä on hyvä nopea hikitreeni! Treenin pystyy hyvin vetämään ihan omana jumppanaan tai sitten yhdistettynä salitreeniin tai esim. lenkin päätteeksi, koska tämä ei kestä kauaa.

Monipuoliset liikkeet ovat nannaa ja se miten treenistä saa haastellisemman, on lisäämällä toisto- ja sarjamääriä. Niitä ei kaikissa liikkeissä kunnolla kerrottu, joten sovella siis ihmeessä niitä, niin näillä liikkeillä pääsee kuule pitkälle! Toinen vaihtoehto on tehdä näitä samoja liikkeitä kuntopiirityyppisesti aikaa vastaan esim. 30 sekunnin ajan ja siirtyä siitä aina seuraavaan. Hikeä ja hyvää fiilistä!

Todellakin kannattaa kokeilla näitä loistavia liikkeitä ja pistää itse niihin lisäkaasua toistoja, tempoa tai sarjoja lisäämällä! Jes! Joskus vaihtelu ja ihan jonkun random treenin vetäminen on vaan niin jees!

_______

Hi beauties!! Normally I write only in Finnish here in my blog but today I tried a ”Victoria’s Secret-workout” by a celebrity trainer Andrea Orbeck so I thought – what the heck let’s share it with my English speaking friends too! So glad you found your way here!

Today we have an interesting one! The workout consists of four exercises working the whole body as many of them creatively combine upper and lower body work. This made the workout really fun and comprehensive while giving the overall flow of the session a creative and a fresh feel to it. You can do it as an extra workout after your normal routine or as its own separate session. The workout is quite easy with the instructions given, but with these kind of exercises you will absolutely break a good sweat when adding a little extra to the level of intensity and volume. So make sure to choose challenging enough weights and also feel free to bump up the amount of repetitions and sets.

Anyway! I totally recommend giving this one a try. It was a lot of fun to just follow the instructions instead of thinking by yourself what to do next. Go get it lovies!

Katso myös: ARIANA GRANDEN TREENI TEHTY!! NÄIN SE MENEE!

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: 5 x KESÄMEKKO ALLE 30e!

🔥 Katso valmennukseni TÄÄLTÄ 🔥

Seuraa Instagramissa: @idajemina 

Kommentit (0)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *