VASTUSKUMINAUHATREENI JALOILLE – 6 MEHUKASTA LIIKETTÄ!

VASTUSKUMINAUHA – TREENI JALOILLE

Ulkotreeniterkut näistä upeista kesämaisemista! Tein tänään vastuskuminauhatreenin jaloille ja pistän sen tänne teillekin jakoon niin pääset testaamaan! Kumpparitreenithän ovat ihan parhautta ja noilla pienillä välineillä pystyy tekemään niin paljon oli sitten reissun päällä tai ihan vain kotona. Mahtuu pieneen tilaan, ei paina mitään ja treeneihin saa mukavasti vastusta sekä lisähaastetta. Näitä näppäriä minikuminauhoja kolmessa eri vahvuudessa saa tilattua esim. TÄÄLTÄ. Tässä treenissä suosittelen käyttämään kevyttä tai mediumia.

VASTUSKUMINAUHATREENI JALOILLE – OHJEET:

⚠️ 30 sekuntia jokaista liikettä. Yhden jalan liikkeissä tee molemmille puolille 30 sekuntia

⚠️ Hengitä niin paljon sarjojen välissä kun tarpeen

⚠️ 4 rundia

1. Kyykkyhyppy

VASTUSKUMINAUHA TREENI JALOILLEVASTUSKUMINAUHA TREENI JALOILLE

2. Askellus sivulta sivulle

VASTUSKUMINAUHATREENI JALOILLE

3. Lantionnosto

vastuskuminauha

4. Hiissauskyykkyhyppy

Kolme pientä kyykkyä alhaalla ja sitten ponnistus ylös!

5. Askelkyykky taakse

vastuskuminauha treeni jaloille

Tässä liikkeessä tee molemmille puolille 30 sekuntia työtä.

6. Hiissauskyykky

Pysy koko 30 sekunnin ajan alhaalla tehden pieniä toistoja ja nousten ylös vain puoleen väliin.

vastuskuminauha
Päällä: TÄMÄ TREENISETTI!

Oh jes! Kyllä liikkuminen piristää ja tää vastuskuminauha treeni jaloille teki niin gutaa! Pistä talteen! Huikeeta iltaa muikut!

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: JALKAKUORINTA OHJE KOTONA! KATSO 3 AINESTA!

jalkakuorinta ohje

🔥 Katso valmennukseni TÄÄLTÄ 🔥

Seuraa Instagramissa: @idajemina 

Kommentit (2)
  1. Kiitos taas Idajemina treenivinkistä! Tulin salille aamulla 0630 ja pitihän tämä kuminauhasetti ottaa heti käyttöön! Aikamenoa kyllä jaloille ja pakaroille!

    1. Ihan mahtavaa, että kävit heti tän treenin kimppuun! Hyvin vedetty Suskieh!!😍💪🔥

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *