Tältä näyttää lounaani – ruokavaliopostaus

Sis. mainoslinkkejä

laituripomppu

Tämä ateria on kertomistani ruokavaliopostaus-aterioista maukkain ja ehkäpä myös panostetuin. Mausta ei tarvitse tinkiä vaikka terveellisesti söisikin. Tämä seuraava setti sopii mielestäni parhaiten viikonloppuun, sillä siihen on panostettu hitusen enemmän kuin arkipöperöihin.

Savustettua siikaa uusilla perunoilla ja jogurttikastikkeella. Lisukkeena aivan järisyttävän maukasta kasvissekoitusta, jonka tuoksusta ja mausta tuli aivan espanjalaiset keittöt mieleen!

Ainekset:

Savustettua siikaa
Uusia perunoita

Kastike:

Turkkilaista jogurttia
Tilliä
Sitruunapippuria

Kasvissekoitus:

Munakoisoa
Kesäkurpitsaa
Tomaattia
Punasipulia
Valkosipulia
Paprikaa
Ripaus suolaa
Oliiviöljyä
pilkottu

perunat

siiat

Tykkään poistaa siiasta kaikki ruodot samantien. Näin voin huoletta lapata ruokaa suuhun ilman, että välissä täytyy etsiä ruotoja. Keitä perunat.

Kastike koostui vähärasvaisesta turkkilaisesta jogurtista, jonka olin maustanut kuivatulla tillillä ja sitruunapippurilla. Se sopi täydellisesti siian ja perunoiden kanssa nautittavaksi.

turkkilainen-jogurtti

valmista

Pilko kasvikset ja nakkaa ne wokkipannulle. Esim. paprikat kannattaa laittaa pannulle ensimmäisten joukossa, koska niiden kypsymiseen menee enemmän aikaa kuin esim. tomaatin. Anna muhia siihen asti, että kaikki ovat kypsiä ja mukavan pehmeitä. Mausta halutessasi ripauksella suolaa ja sekoita joukkoon loraus oliiviöljyä.

laiturikyykky
Treenitoppi täältä / Trikoot täältä / Kengät täältä (Lisää kokoja noista trikoista löysin myös täältä)

Ja hei aivan mahtava joukko kasassa kesän uudessa treeniohjelmassa ja huikeeta nähdä kuvia teidän treeneistä! Loistava meininki ei voi muuta sanoa! Itselläni on vuorossa tänään core-täsmätreeni ja sen jälkeen voikin sitten hyvillä mielin aloittaa juhannuksen vieton!

>TILAA BWT-OHJELMA TÄÄLTÄ<<

BWT keskikokoinen

Vauhdikkaita treenejä, ravitsevia hetkiä ja ihanaa juhannusta<3

Edellisessä postauksessa: lisää tietoa BWT:stä.

394_Ida_jemina_2016_FTUK_branded page

Kommentit (19)
  1. Ei liity mitenkään postaukseen, mutta mieltäni on vaivannut seuraava asia. Treenaan salilla ja treenaan kovaa. Tämä johtaa joka ikinen kerta siihen että lihakset ovat seuraavana päivänä kipeät. Kyllä, se on mielestäni ihanaa että lihakset on kipeät! Jossainmäärin. Lihakset kipeytyvät nimittäin niin valtavasti että se ”lamaannuttaa” minut oikeastaan kokonaan. Jalat saattaa olla kipeät esimerkiksi 5 päivää ja kipu on oikeasti todella arkielämää rajoittavaa. Joten siksi kysynkin, että onko sinulla mitään edes käytännön vinkkejä jolla voin vähentää tätä kipua tai edes helpottaa sitä muuta kuin venyttely jota kuitenkin teen? Normaali lihaskipu ei haittaa mutta tämä menee ihan yli! 😀

    1. Ja tähän vielä lisätäkseni: otan yleensä aina treenin jälkeen heti salilla banaanin tai wheyproteiinijuomaa naamariin ja useiten kotiin päästyäni syön jo kunnon lämmintä ruokaa.

      1. Moikka Sofia! Lihaskipuihin vaikuttavat monet tekijät ja kyseessä voi olla myös useamman asian summa. Kannattaa kiinnittää palautumiseen huomiota eli ruokavalio tulisi fiksata kuntoon, jonka lisäksi myös mm. riittävä ja laadultaan hyvä uni on huomionarvoinen seikka lihashuollon ohella. Myös magnesiumlisän mukaan ottaminen voi auttaa lihaskipuihin.

  2. Kesäinen resepti, melkein 100%suomalaista. onko tuo lautasmallikuva oma annoskokosi lounaalla?

    1. Jeps! Kyllä on 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *