TUOREIMMAT KUULUMISET!

Sis. mainoslinkkejä

addu puisto toinen

Mikä meininki tyypit! Täällä sitä istutaan toimistossa näillä keleillä! Itseasiassa tuolla ulkona on kyllä niin kuuma, että pikku vilvoittelu sisätiloissa tekee ihan poikaa. Urholle nämä kelit ovat yhtä tuskaa ja kaikenlaista saa keksiä, että poika pysyy viileänä. Myös urheilut pitää ajoittaa ihan iltaan, jotta ilma ei olisi niin kuuma. Tällä hetkellä toimivin juttu on ollut viileällä vedellä kasteltu paita. Oikea muumien mörkö, mutta toimii!Urho-paita-kallio

Urho-paita
Eilen olin Fitbody-lehden kuvauksissa Tuusulassa. Lehteen tulee myöhemmin suunnittelemani treeni ja siihen räpsäistiin demokuvat. Itse kuvauksiin ei paljoa aikaa kulunut, kun oli taitava kuvaaja ja kaikki setupit valmiina. Räps räps ja homma oli siinä. Tällaisesta tehokkaasta toiminnasta pidän ja siitä pääsikin sitten nopsasti suuntaamaan muiden hommien pariin. Eilinen päivä olikin oikeastaan ihan aamusta iltaan erilaisia kuvauksia täynnä.

Sunnuntaita taas lähdimme porukalla Turun saaristoon ja kiersimme saariston rengastien. Upeita maisemia, kesämeininkiä ja porukkaa monesta eri maasta. Eilisessä postauksessa jaoin top 5 parhaat matkakohteet, joissa olen käynyt. Jos et ole vielä nähnyt sitä niin, katso oletko samaa mieltä ja jaa ihmeessä myös oma suosikkisi! Kauniita paikkoja löytyy onneksi kuitenkin myös täältä meiltä ja etenkin kesällä Suomen luontoa on vaikea päihittää.

Saaristo saaristolossi

Tällä kuumudella huomaa kuinka niin sanotut normaalit lämpimät ateriat eivät maistu ihan samalla tavalla. Niinpä olenkin suosinut etenkin päiväsaikaan erilaisia smoothieita ja eilen tein seuraavanlaisen setin.

IMG_0560IMG_0561
Raikasta ja täyttävää! 5 muuta nopeaa välipalaideaa voit tsekata tästä postauksesta

Blogiin on tullut jonkin verran kysymyksiä sekä kommentteja ja niihin alan vastailemaan nyt! Iloista päivää lomalaisille ja rentoa otetta työmyyrille! Palataan pian!

addu-puisto
Adidas-toppi täältä / Adidas-trikoot täältä / Tennarit täältä

Edellisessä postauksessa: TOP 5 PARHAAT MATKAKOHTEET

394_Ida_jemina_2016_FTUK_branded page

Kommentit (16)
  1. Oi IHANA Urho! Pitääkö uimisesta? Täytyypi testata tuota märkää paitaa omalla yorkilla. Tosi mukava kuulla että olet Fitbody lehdessä, odottelen innolla.

    1. Hih! Se on kyllä koomisen näköinen tuo paita päällä, mutta se helpottaa ihan selkeesti kuumaa oloa. Itseasiassa Urho jännittää vähän vettä. Menee kyllä kahlaamaan kun oikein kerää rohkeutta ja hyppää äkkiä pois kun aalto tulee. Hei jes syyskuun numerosta minut sitten taitaa löytää 🙂

  2. Moikka Ida ! Oon saanut sulta usein apua täältä niin kyselisin nyttenkin 🙂 Alan olemaan itse aika neuvoton ,ja turhauttaa tilanne. Olen nyt koko tämän vuoden yrittänyt saada rasvaa palamaan, en ole ylipainoinen mutta ylimääräistä on jenkkakahvoissa ja jaloissa ja selässä.
    Liikuntaa olen lisännyt pikkuhiljaa kokoajan ,säännöllisesti käyn salilla tekemässä treeniä 4 krt viikossa ja nyt pari aerobista päälle + kuntopiiri. Ruokailuissa olen järkevä,syön terveellisesti,säännöillisesti ( 5 krt päivässä ),monipuolisesti ja tarpeeksi n 2000-2100 kcal päivä plus viikonloppuisin mulla on herkkupäivä jolloin saatan syödä pitsan ja jäätelöä esim. Eli ei herkuttelutkaan mene överiksi. Päivä duuni on seisoma työtä ja painan 70 kiloa ja olen 171cm pitkä. Levostakaan se ei voi olla kiinni koska pidän palauttavia /kevyitä viikkoja 5 vkon välein. Ei voi johtua stressistä ,sillä aika seesteinen elämänvaihe menossa. Mistä hemmetistä kiikastaa ?
    En enää uskalla laskea kaloreita alemmas ,sillä minulla alkaa helposti heikottamaan jos en syö tarpeeksi,ja se tuntuu myös sitten treeneissä . Johtuuko tämä jostain hormoneista vai mitä ihmettä ,en tiedä mitä tehdä kun tuntuu että kaikki kova työ menee hukkaan kun toivottuja tuloksia ei tule :´(

    1. Kuulostaa hyvin samalta ongelmalta kun itsellä. Omat mitat 164 cm ja 67 kg. syön 1700 kcal päivässä ja terveellistä ruokaa,lisäksi saliohjelma jaettu neljälle päivälle. Itsellä tosin istumatyö. Nyt neljäs viikko projektia menossa mutta ei juuri mitään muutosta että alkaa turhauttamaan. 🙁

    2. Heips sanna! On mahdollista että syöt kulutuksesi verran etenkin kun laskee herkkupäivän mukaan viikon keskiarvoon. Joskus pelkkä makrojen vaihtaminen saattaa riittää, mutta kannattaa vielä varmistaa tuo energiansaanti. Myös riittävä kuidunsaanti sekä uni on hyvä tarkistaa. Hyvä, että olet lisännyt liikuntaa. Pyri myös kasvattamaan tehoja saadaksesi niistä entistä kuluttavampia. Kovasti tsemppiä!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *