CORE LAULAMAAN! TSEKKAA SEINÄTREENI KOTONA!

Seinätreeni koko kropalle ja erityisesti corelle! Ei vitsit tämä on kyllä tehokas eikä missään nimessä helppo, joten jos sellainen on hakusessa niin noup, täältä sitä ei löydy! Tässä treenissä käytetään apuna seinää, joka tuo oman lisähaasteensa hommaan! Jos sulta löytyy kotoa pieni pätkä tyhjää seinää taikka esim. ovea, niin homma on sillä sovittu. Näytän viisi eri liikettä, joilla kroppa laitetaan töihin. Osa näistä on helpompia ja osa haastavampia.

Tämä ei missään nimessä ole iisi treeni. Älä siis hätkähdä, jos jotkin liikkeet tuntuvat raskailta, sillä sitä ne ovat. Toistoja ei tarvitse tehdä mielettömästi, vaan sen verran kuin jaksaa asennon säilyessä hyvänä. Ihan mahtavaa ja tehokasta tekemistä kotona!

Kannattaa valita mahdollisimman liukumattomat sisäkengät tai olla vaikka paljain jaloin! Kyllä mulla meinasi pari ärräpäätä päästä, kun liikkeistä tuli superisti vaikeampia liukkaiden kenkien takia. Eli jos toisaalta kaipaat lisähaastetta treeniin, niin ei kun liukkaat kengät sitten jalkaan vaan hah!

Jes aloitetaan!

5 LIIKKEEN SEINÄTREENI

1. PITO + PIKE

Jalat seinälle, core tiukaksi ja pitoon. Nouse pidosta pike-asentoon sekä siitä takaisin alas pitoon. Tässä haastavin osuus on ehdottomasti laskeutuminen kontrolloidusti takaisin alkuasentoon.

Jos haluat astetta iisimmän version liikkeestä, jätä pike kokonaan tekemättä ja pysyttele tulisesti pidossa vatsa tiukkana.

2. KÄSILLÄ SEINÄÄN KÄVELY

Kädet vuoron perään seinään ja takaisin lattiaan. Eli ensimmäinen käsi seinään, toinen käsi seinään, ensimmäinen käsi lattiaan, toinen käsi lattiaan. Toista.

3. BULGARIALAINEN ASKELKYYKKY

Toisella jalalla seinästä tukea ja kyykkäämään.

4. GLUTE BRIDGE YHDELLÄ JALALLA

Glute bridge yksi raaja kerrallaan polttaa niin takareisiin kuin pakaroihin. Kokeile myös molemmat jalat seinää vasten!

5. SEINÄKYYKKY

Mitä olisi seinätreeni ilman staattista 90 asteen pitoa kyykyssä? Tämä on must ja ihan killeri treenin loppuun. Viimeiset mehut irti oikein tutisevilla reisillä!

Fiuh! Treeni on rankka ja kroppa saa ihan mahtavaa kyytiä! Oli tosi hauska käyttää vastuksena omaa kehoa ja yrittää pitää se hallinnassa. Urho veteli sikeitä koko huhkimisen ajan, mutta tuttuun tapaan pysytteli koko ajan noin metrin etäisyydellä musta. Ihanaa ja freesiä viikonloppua lihaskimput!

KATSO MYÖS: SELKÄTREENI KOTONA – LIIKKEET JOTKA KANNATTAA TIETÄÄ!

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: GLUTEENITON VEGAANI LEIPÄ – NÄIN LEIVOT SEN HELPOSTI!

Gluteeniton VEGAANI Leipä

Katso valmennukseni TÄÄLTÄ 🔥🔥

 Seuraa Instagramissa: @idajemina 

Kommentit (5)
  1. Näyttää haastavalta!
    Mitä välipaloja ja iltapalaa suosit, tai onko jotain kivoja/helppoja/nopeita iltapalaohjeita tulossa blogiin? Tarviis vähän muutakin vaihtoehtoa kuin mysli, maitorahka akseli 😅

    1. Jep sitä tämä todella oli! Hei tsekkaapas täältä esimerkiksi nämä kananmunamuffinsit, ihan supermaukkaita ja toimii todella hyvin niin välipalana, aamupalana kuin iltapalanakin: AAMUPALAIDEOITA – JOTAIN MUUTA KUIN PUUROA! Täällä myös yksi ihana iltapalavinkki, jos jaksaa panostaa vähän enemmän: TÄYDELLINEN ILTAPALAVINKKI. Lisää on ehdottomasti jossain kohtaa tulossa, hyvä kun kävit kysäisemässä 😊

      1. Oujes! Kiitti paljon, tiedämpä mitä teen tässä iltasella,luen näitä ideoita ja mietin ensi viikon ruokalistaa välipaloineen ja iltapaloineen 😋😋
        Vesi on jo kielellä valmiiksi 😋😂

  2. Mistä tää treeniasu on??😍

    1. Fashion Novalta! 😊

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *