TREENI KÄSIPAINOILLA KOTONA – KATSO OHJEET!

Treeni käsipainoilla kotona check! Löytyykö sulta kässärit kotoota? Minkälaisen treenin niillä voisi tehdä?

Eilen laitettiin jakoon ilman välineitä tehtäviä treenejä ja tänään taas tulee vinkkejä treeneihin, joihin tarvitaan ainoastaan käsipainot! Niin vatsat, kädet, olkapäät kuin jalatkin saavat kyytiä! Toisissa hikoillaan oikein kunnolla ja toisissa taas keskitytään kunnon lihaspoltteeseen. Mikäli sinulta ei löydy käsipainoja omasta takaa, käytä mielikuvitustasi. Esimerkiksi täytetty iso vesipullo tai reppu voi hoitaa monessa liikkeessä painon virkaa. Katso tästä myös 15 kotitreeniä ilman välineitä!

Niin kuin lukijani Mintsku eilisessä postauksessa sanoi, voit myös hyvin yhdistellä näiden eri treenien liikkeitä ja rakentaa oman superjumppasi!

”Monet näistä olenkin kotona kokeillut ja toimii! 💪🔥 ja kun näitä yhdistelee ja miksaa niin taas saa vähän erilaisen treenin 😉

Huikeeta!! Toisilla treenikärpänen on nyt huipussaan ja toiset taas saavat oikein etsimällä etsiä sitä kadotettua motivaatiota. Joskus sen yhdenkin treenin tekeminen saattaa taas herättää motivaatiokärpäsen. Fiilis etenkin jälkikäteen on niin hyvä, että muistaa miksi hommaa ylipäätään tekee. Kynnys sen ensimmäisen treenin tekemiseen mahdollisen tauon jälkeen voi olla suuri, mutta hupsista keikkaa, sen jälkeen sitä ei enää olekaan! Joten ihan ensimmäiseksi, kokeile tehdä yksi treeni, äläkä mieti yhtään sitä pidemmälle! Valkkaa esimerkiksi jokin näistä alla olevista! You got this!!

TREENI KÄSIPAINOILLA KOTONA X 7

PYYKKILAUTAVATSA-TREENI – 3 SUPERIA LIIKETTÄ JA 3 KIERROSTA!

Nyt jumpataan! Tervetuloa mukaan polttavaan pyykkilautavatsa-treeniin!

TIUKKA TABATA-TREENI KOKO KROPALLE – KATSO OHJEET!

KÄSIPAINOTREENI KOTONA

Ei kun aineenvaihdunta käyntiin ja kropalle kyytiä! Luvassa on tiukkaa tehotreeniä lyhyessä ajassa! JES!

KÄSITREENI – 6 LIIKETTÄ KÄSIPAINOILLA!

Tämä huippu käsitreeni onnistuu loistavasti kotona, jos omistat käsipainot! Tähän treeniin ei nimittäin muuta tarvita kuin hanttelit!

KOKONAINEN OLKAPÄÄTREENI KÄSIPAINOILLA

käsipainotreeni kotona

Kokonainen olkapäätreeni, jonka voi suorittaa ainoastaan käsipainoja käyttäen! Viisi liikettä – osa kokonaisvaltaisempia, osa eristävämpiä. Treenin päätteeksi koko olkapäät on jumpattu!

TAVOITTEENA MUODOKKAAT REIDET – LIIKEVINKKEJÄ JALKATREENIIN!

käsipainoilla treenaaminen kotona

Olkapäistä hypätäänkin nyt sitten jalkojen kimppuun ja oh boy..ne ei tuu pääsemään helpolla! Liikevinkkejä, jotka kaikki tehdään käsipainoilla. Kyllä! Iisiä ei tule olemaan, mutta sitäkin palkitsevampaa. Nämä liikkeet polttaa ja niissä myös keskikroppa pääsee tehokkaasti työskentelemään, kun pakki on pidettävä kasassa. Tämän tyyppinen treeni käsipainoilla kotona voi todellakin olla huomattavasti raskaampaa kuin laitteissa veivaaminen.

JALAT TIKKIIN! TÄSTÄ 5 LIIKETTÄ KOKEILUUN!

käsipainotreeni kotona

Wooohoooo! Kyllä lähtee ja kovaa lähteekin! Tästä pääset nappaamaan lisää lemppareitani jalkatreeniisi!

3 LOISTAVAA YHDISTELMÄLIIKETTÄ – OLETKO TESTANNUT?

käsipaino treeni kotona

Tässä taas päästään lyömään monta kärpästä yhdellä iskulla BANG! Tsekkaa kolme suosikki-yhdistelmäliikettäni, jotka kaikki hoituvat kässäreillä!

Mahtava juttu jengi! Sitten ei kun treeni käsipainoilla kotona käyntiin! Kyllä lähtee! KATSO TÄÄLTÄ MYÖS MUITA KOTITREENI-IDEOITA: 17 KOTITREENI-IDEAA VIDEOINEEN JA OHJEINEEN!

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: KOTITREENI ILMAN VÄLINEITÄ X 15

tehokas kotitreeni ilman välineitä

Katso valmennukseni TÄÄLTÄ 🔥🔥

 Seuraa Instagramissa: @idajemina 

Kommentit (5)
  1. Aa, kiitos Ida ❤

    Kysymys:
    Miten sä huolehdit oman kehon palautuvuudesta? Tarkoitan tällä kehonhuollollisia toimia? Teetkö joogaa, pilatesta, venytteletkö, rullailetko tai jotain muuta ja kuinka usein? Itsellä välillä vaikea saada kaikkea mahtumaan samalle viikolle joten kuulisin mielelläni sun ajatuksia tästä vaikka omana blogijuttujanakin. 😊

    1. 💛💛 Hyvä kysymys! Mun oli tarkoitus aloittaa jooga tänä vuonna mutta en ole vielä päässyt ja kerennyt sitä aloittamaan. Teen aina sellaiset lyhyet venytykset treenatuille lihaksille treenin jälkeen ja pidempiä venettelysessioita teen sitten silloin tällöin ihan fiiliksellä. Samoin rullailun kanssa. Mulla ei ole niille mitään tiettyjä määrättyjä hetkiä ja joskus ne tuppaa jäämään sen takia myös vähemmälle huomiolle. Aktiivista palauttelua tapahtuu onneksi taas sitten luonnostaan runsaasti koirien kanssa kävellessä🙂

  2. Hyvä kuulla, että en ole ainut jolla saattaa rullailut, venyttelyt.tms vähemmälle huomiolle. Itsellä.vähän sama rutiini, että treenin jälkeen pieni jäähdyttely ja sit lyhyet venyttelyt päälle. Fiiliksen mukaan sit pidemmät rullaus- ja venyttelysessiot. Niihin yleensä laitan taustalle jotain jooga ja meditaatiomusiikkia, jotta tulisi tehtyä rauhassa. Toimii, ainakin mulla. Mulla tulee kans koiraa käytettyä ulkona niin siinäpä sitä palauttelua onkin. Pyrin lisäksi kerran kuukaudessa käymään hierojalla aukaisemassa syvempiä jumeja, jolloin myös kevennetty viikko hyvin sopii kolmen viikon kovan treeniputken jälkeen 😊

    1. Jep et ole ainoa!🙋🏻‍♀️❤️ Mun mielestä näistä ei kuitenkaan kantsi liikoja stressailla ja kyllä kroppa kertoo mitä se tarvitsee jolloin voikin sitten antaa sille erityishuomiota pitkien venyttelyiden tai rullailuiden merkeissä🤗 oi säännöllinen hieronta on kyllä luksusta!😍👌🏽👌🏽

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *