Treeni ilman kuntosalia – I can I will!

Nyt yläkropan pyyhetreeni saa jatkoa polttavaakin polttavammalla jalkatreenillä! Tämän treenin voi tehdä täysin ilman painoja ja kuntosalia. Ai että, kintut ja peppu kiittää!

treeni ilman kuntosalia

Tänään posti kiikutti ihanat uudet ICANIWILL-treenitrikoot ja siitä inspiroituneena sai tämäkin jumppa alkunsa. Kyllä sai taas ihan uutta intoa treeniin näillä päivänpiristäjillä ja housujen nimikin istuu kuin nappi silmään! Ja niin istuu muuten pöksytkin. Näissä on kiristysnauhat lantiolla, mikä on ihan mahtavaa, niin ei pääse valumaan liikkuvimmissakaan liikkeissä. Alkuun meinasi tulla ihan valinnan vaikeus kaikkien ihanien kuosien kesken, mutta päädyin lopulta näihin Grey-Pink Splash legginsseihin. Kurkkaa nämä ja kaikki muutkin ICANIWILL – trikoot Aminopörssistä!

Sitten eikun uusilla kuteilla jumppaamaan! Treeni sisältää kuusi eri liikettä. Tee jokaista liikettä 2-3 sarjaa ja 10-15 toistoa oman kuntotason mukaan. Ennen treenin alkua, ota mukaasi käsipyyhe sekä verryttele lihakset lämpimiksi.

1. Liukuva askelkyykky sivulle

Laita pyyhe toisen jalan alle. Lähde liu’uttamaan pyyhettä sivulle samalla kyykistäen tukijalalla. Liu’uta jalka lattiaa pitkin takaisin alkuasentoon nousten samalla ylös. Muista tehdä kummallakin jalalla.

icaniwill

2. Liukava askelkyykky taakse

Laita pyyhe toisen jalan alle. Lähde liu’uttamaan pyyhettä taakse samalla kyykistäen. Liu’uta jalka lattiaa pitkin takaisin alkuasentoon nousten samalla kyykystä ylös. Muista tehdä kummallakin jalalla.

i can i will trikoot

3. Pyyhekoukistus

Asetu selin makuulle. Laita polvet koukkuun, kantapäät pyyhkeen päälle ja kädet sivuille lattialle. Nosta lantio ylös ja lähde viemään jalkoja eteenpäin. Liu’uta jalat takaisin alkuasentoon pitäen lantiota ylhäällä.

treenaaminen ilman salia

4. Lantionnostorutistus

Pysy selin makuulla ja taittele pyyhe polvien väliin. Purista pyyhettä polviesi välissä rutistamalla sisäreisiäsi yhteen. Pidä tämä jännitys koko liikkeen ajan ja lähde nostamaan lantiota ylös-alas.

treeni ilman kuntosalia

5. Pakarapotku

Rullaa pyyhe pötköksi, aseta se polvitaipeeseen ja mene kontalleen. Pidä pyyhe rutistuksissa paikallaan koko liikkeen ajan. Vie jalka jouhevasti ylös ja laske rauhallisesti alas. Muista tehdä kummallakin jalalla.

I-can-I-will

6. Staattinen lattianpesu

Loppuun tee vielä staattiset pidot molemmille jaloille. Laita pyyhe toisen jalan alle ja kyykistä tukijalalla. Pysy koko ajan kyykyssä samalla piirtäen ympyrän muotoista liikettä pyyhejalalla.

pyyhetreeni jaloille

Jes! Ja niin on jumppa tehty! Yläkropan vastaavaan tehokkaaseen pyyhetreeniin pääset tästä.

ida jemina treeni
Housut nopealla toimitusajalla Aminopörssistä

Edellisessä tekstissä pohdiskelua epäilijöistä: ”No et sä siihen pysty”

 

Yhteistyössä Aminopörssi

Kommentit (25)
  1. ihanat housut! minkä kokoiset noi sun on ?

    1. Kiitos niin on! Mulla on XS.

  2. Oon tehnyt tätä melkein samaa treeniä yhden pro-kisaajan videoiden mukaan 😀 Mut hyvä treeni! Mistä ite oot bongannut?

    1. Kiva! Tässä on esiteltynä aikalailla yleisimmät jalkaliikkeet pyyhkeellä, varmasti löytyy yhtäläisyyksiä monenkin treenin kanssa.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *