Tehokas peppuliike jota et välttämättä vielä tiennyt

Sis. mainoslinkkejä

boksihyppy

Tänään jaetaan liikevinkki loistavaan pakaraliikkeeseen, jota harvemmin tulee nähtyä. Kyseessä on tutun ”koiranpissa”-liikkeen variaatio, joka treenauttaa monipuolisesti pakaroita.

Normaalin koiranpissaliikkeen lailla siinä nostetaan työskentelevää jalkaa loitonnuksen tavoin. Se missä se kuitenkin poikkeaa tavallisesta, on ala-asennossa tehtävä lievä kallistuminen tukijalalla sivulle tuoden näin liikkeeseen mukaan myös venyttävää elementtiä.

twistiliike

1. Asetu maahan nelinkontin. Nojaa tukijalalla viistoon hakien venytystä tukijalan pakaralle.

2. Lähde nostamaan viereistä jalkaa sivulle ylös ”koiranpissa-asentoon” samalla suoristaen tukijalka neutraaliin asentoon.

3. Laskeudu takaisin viistoon lähtöasentoon.

Ideana liikkeessä on työstää molempia pakaroita samanaikaisesti lisäämällä koiranpissaliikkeeseen tukijalan venytys. Mikä parasta, tätä voi testata vaikka heti, sillä välineitä ei tarvita. Ei kun kokeilemaan!

hietsussa

 

Edellisessä postauksessa: Asiat jotka ärsyttävät!

 

🔥 Katso valmennukseni TÄÄLTÄ 🔥

Seuraa snapchatissa: idajemina 
ja Instagramissa: @idajemina 

Kommentit (12)
  1. Moi, mua kiinnostaisi tuo ultimate butt -ohjelma. Onko se tehtävissä ihan vaan kotona vai tarvitaanko salia?

    1. Moikka Marianne! Kyseessä on saliohjelma, jonka lisäksi yhden kiertoharjoittelutreenin pakaroille pystyy suorittamaan kotona. TÄÄLTÄ voit tutustuta tarkemmin ohjelmaan 🍑💪

  2. Hei Ida!
    Minulla on luonnostaan notkoselkä, joka rajoittaa joidenkin liikkeisen, kuten lankun, tekemistä. Myös kyykkyjen tekeminen tuntuu pahalta, kun pitää tankoa hartioiden päällä. Olisiko sinulla jotain neuvoa, mikä auttaisi kyykkyjen tekoon tangon kanssa vai pitääkö tyytyä tekemään kyykkyjä käsipainot kädessä? Kiitos!

    1. Moikka! Oletko kokeillut tehdä kyykkyä etukyykkynä tangon kanssa? Tässä asento on hieman pystympi, joten sitä kannattaa kokeilla.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *