Tee se itse! Kevyt vanilja-kinuski-jäätelö

Mitä kuuluu täydelliseen perjaintai-iltaan? Leffa, sohva ja jäätelö! Olen ”muutamat” kerrat valmistanut itse aivan taivaallista proteiinijäätelöä! Tällä kertaa tein vanilja-kinuski-jätskiä mm mm mmm.

annos

Valmistaminen on melkeinpä naurettavan helppoa! Tarvitset:

2 kananmunan valkuaista
2 rkl steviajauhetta (yhtä makeaa kuin sokeri) Tämä on hyvää myös ilman steviaa – riippuu proteiinijauheesta ja kuinka makeasta ylipäätään pitää.
15g vaniljaproteiinijauhoa
125g maitorahkaa
125g maitoa
2 rkl Caramel Syrup kinuskia 

1. Sekoita valkuaiset ja stevia keskenään sekä vaahdota ne kuohkeaksi.

2. Sekoita mukaan kaikki muut ainekset.

kevyt jaatelo

3. Kaada seos pakkasen kestävään purkkiin ja pistä pakastimeen kahdeksi tunniksi. Älä laita kantta purkin päälle, jotta se jähmettyy paremmin. Sekoita jäätelöä 20 minuutin välein lusikalla.

Fitness jäätelö

4. Lorauta päälle vielä fiiliksellä kinuskikastiketta ja nauti!

valmista

Ohjeella tulee yksi iso annos tai kaksi normaalia annosta. Herkullisia hetkiä!

Katso edellisestä postauksesta: Urhon ystäväkirja

IMG-20150925-WA0009

 

Kommentit (15)
  1. Oi näyttääpä hyvälle!
    Etkö siis bulkillakaan syö mitään ”epäterveellistä” esim. Oikeaa jäätelöä? 🙂

    1. Oli superhyvää 🙂 syön toki silloin tällöin! Tämä on kuitenkin bravuurijätskini 🙂

  2. Nam, varmasti hyvää! 🙂 just eilen tehtiin fitnesstukun tilaus ja mulla ei nyt oo tota Caramel Syrup kinuskia, mut eiks siitä tuu sit ihan hyvää vaniljaprotskujätsii, jos muuten tekee ohjeen mukaan? 🙂

    1. Kinuski tuo tietysti makua jätskiin, mutta voihan sitä toki ilmankin kokeilla 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *