Taianomaista joulua karvaiselta ja vähemmän karvaiselta!

Aivan mahtavaa joulua ihan jokaiselle teistä! Olette tärkeitä<3

ida-ja-urho-jouluna

Nauti, rentoudu, syö ja hassuttele. Ikimuistoisia hetkiä sinulle toivotellen,

Ida & Urho

Kommentit (6)
  1. Kiitos samoin!ja kiitokset huippublogista😊.

  2. Moikka ja oikein hyvää joulua sinne!
    Oon jo jonkun aikaa seuraillut blogia ja koska sun kroppa on kyllä mahtavassa kunnossa ja tiedät asioista niin voisit ehkä auttaa.
    Eli mulla treenit sujuu parhaiten energiatasojen ja töiden takia aikasin aamulla. Aamupalan sulattelulle ei oikein jää aikaa jos salilla pitäis olla viiden jälkeen jo treenaamassa niin riittääkö pelkkä aminohappojuoma ennen treeniä (+kahvi) ja aminoita treenin aikana ehkäisemään lihaskatoa? Vai pitäisikö ottaa jotain muutakin? Treenin jälkeen syön banaanin ja heradrinkin ja töihin päästyä aamupalan. Tavoitteena on lihastenkasvatus, ei rasvanpoltto. Ja paljonko noin suurinpiirtein n. 55kg nainen tarvitsee hiilaria päivässä treeni- ja lepopäivinä?

    1. Moikka Eve ja kiitoksia! Esimerkiksi EAA:ta tai heraproteiinia ennen treeniä ja sitten treenin aikana vielä aminoita toimii tuossa tilanteessa mainiosti. Hiilarintarve ja -sieto on yksilöllistä, joten näillä tiedoilla sen tarkemmin paha sanoa. Kuitenkin ihan toimivana nyrkkisääntönä, kun proteiinin määrä on säädetty sopivaksi (lue: Kuinka paljon sitä proteiinia pitäisi oikein syödä?) ja rasvaa tulee sen reilu 1g/kg, niin hiilaireita sitten siihen lisäksi niin paljon, että paino lähtee nousuun.
      Tsemppiä muskelinkasvatukseen!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *