Salikuulumisia – näin treenaan tällä hetkellä

Moikka! 

Vähän treenikuulumisia tähän väliin. Nyt viimeaikoina on tullut tehtyä salijumppaa korkeahkolla volyymilla. Testissä on ollut myös palautusaikojen kanssa pelailua, joiden myötä meininki on ollut ajoittain varsin rattoisaa. Useimmiten treeneissäni palautusajat on aika lyhyitä ellei tavoitteena ole esim. voimatasojen nostaminen (niin kuin vaikkapa PHAT-jaksolla oli joissain treeneissä tarkoituksena). On hauskaa haastaa itseään kokeilemalla eri juttuja pitkin matkaa, vaikka sitten pelkän mielekkyyden takia jos ei muuten – se on mielestäni erittäin tärkeää.

On tosiaan ollut kivaa asettaa itselleen välillä näitä ”haasteita” kokeilemalla erityisesti tiettyjä isompia liikkeitä eri sarjataukopituuksilla. Kerroinkin aiemmin sadan kyykyn jalkatreenistä, jossa tein treenin alkuun 10×10 kyykkyä 60 sek palautuksilla. Sittemmin on tullut kokeiltua tätä samaa settiä 30 sek palautuksilla, jossa pääsi loppua kohden jo aika mielenkiintoisiin tuntemuksiin. Myöhemmin eräässä jalkatreenissä tein myös 30 sek palautuksilla kymmenen kertaa kymmenen toistoa, tällä kertaa kuitenkin jalkaprässissä. Selälle, rinnalle ja muulle yläkropalle on ollut myös kokeiluja käynnissä.

 
7 down, 3 more to go


Loputtomasti ei voi tietenkään painaa täysillä. Siksi onkin tärkeää kuunnella kehoa, jotta tulee pidettyä kevennysjaksoja riittävästi ja mahdollistaa näin pitkällä tähtäimellä hyvällä teholla jaksaminen.

bikinikalliot

 


Helteistä viikonalkua, muistakaa nauttia kesästä!

Edelliseen tekstiin pääset tästä: Näin saat unelmiesi vartalon

 
Kommentit (9)
  1. Nätti kallio kyllä on.

    1. Jep, kelpaa köllötellä!

  2. Oot aivan huikeessa kunnossa ja upee mimmi kaiken puolin! 🙂 mink ikänen oot?

    1. Tuhannet kiitokset! 🙂 ihan pian 26 vuotta.

    2. Häh luulin et oot tyyliin 20! Mut oot ihan upeessa kunnossa, kateus ja kunnon tavotekroppa! 🙂 Ja tosi kiva blogigin 🙂

    3. Haha jes! Mieluusti voisin ollakin 20! 🙂 Kiitos paljon ihanasta kommentista 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *