RUOKAVALIOPOSTAUS – Tällainen on aamupalani

Sis. mainoslinkkejä

veneella

Nyt näytän mitä syön – postaukset jatkukoon ja juuri tätä kyseistä annosta on erikseen pyydetty. Syön usein puuroa aamupalaksi, mutta monesti sitä tulee nautittua myös keskellä päivää.

Ennen ryystin puuron naamariin ihan vain sellaisenaan ilman sen suurempia makuelämyksiä, mutta nykyisin tykkään vaihdella erilaisten raaka-aineiden välillä. Aamupuuroni ovatkin vaihtelevia, mutta perusrunko on usein sama.

puuroa-ja-omenaa

Kaurahiutaleita
Suolaa
Pellavansiemeniä
Heraa 
Maitoa
Omenan paloja
Kookosöljyä

Lisukkeina käytän esim. mustikkaa, mansikkaa, banaania, goji-marjoja, erilaisia marjajauheita kuten ruusunmarjaa tai mustikkaa, Herkku Mixiä, jossa on kaakaonibsejä ja mulperimarjarouhetta jne. Vaihtoehtoja on monia! Myös rasvanlähteitä vaihtelen mm. eri öljyjen ja siemenrouheiden välillä. Joskus myös vaihdan heran raejuustoon. Yksinkertaista, mutta kaunista ja ravitsevaa!

LUE MYÖS: 6 FITNESSMYYTTIÄ – ÄLÄ HAKSAHDA NÄIHIN!

veneella-toinen
Super ihana jumpsuit on täältä  ja aurinkolasit täältä.

Namskis – onko täällä muita puuron ystäviä? 

Tsekkaa edellisestä postauksesta: Kuvat joita ei koskaan julkaistu

 

Kommentit (33)
  1. Laitan yleensä kaurahiutaleet rahkan ja mehukeiton sekaan jo illalla aamua varten. Hedelmiä tai marjoja kans sekaan. Toi rasvalähteen vaihtelu kuulostaa hyvältä idealta, kun oon niin jumiutunu samaan 🙂 Joskus pikku vinkki on paras 🙂

    1. Nams! 🙂 Hei kiva että nappasit heti vinkin talteen 💪

  2. Mitä öljyjä oot kookosöljyn lisäksi käyttänyt puurossa? Ja mitä öljyjä yleensäkin suosit ruuanlaitossa?:)

    1. Monipuolisesti eri kasviöljyjä (mct, oliivi..jne) sekä eläinpuolelta silloin tällöin voita 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *