PARHAAT SALIKIKAT – TIESITHÄN JO NÄMÄ?

Vitsit tykkään kyllä laittaa kaikki treenivinkit jakoon ja nyt onkin luvassa sellaisia kikkoja ja niksejä, jotka helpottavat siellä salilla touhuamista kummasti! Jos nämä eivät ole vielä sulla käytössä, niin girl I got you! Ensi treenissä sulta löytyykin pari uutta ässää hihasta.

NÄKYYKÖ TRIKOISTA LÄPI?

Niin hyvät housut, mutta perkule, kun niistä näkyy läpi pyllistäessä! Hätä ei ole tämän näköinen! Laita sellaisissa liikkeissä, joissa epäilet muiden treenareiden saavan rahoilleen vähän liikaakiin vastinetta, huppari tai paita vyötäisille. Näin voit huoletta jatkaa lempihousuissasi treenaamista ja tarpeen tullen käyttää hupparikikkaa!

Toinen niksi on jakaa pöksyt esim. jalkatreenitrikoisiin ja yläkroppatrikoisiin. Sellaisina päivinä kun tietää peppuilevansa salilla, valitsee hieman paksumpaa kangasta olevat trikoot ja sellaisina joilloin seilaa turvallisilla vesillä, voi pitää myös ohuempia trikoita.

RÄPS! KUVAA SARJAPAINOSI!

Treeni edessä, mutta millähän ihmeen painoilla sitä tekikään viimeksi hauiskääntöä? Ei enää tätä ongelmaa! Ota kuva painoista aina jokaisen liikkeen kohdalla ja ensi treenissä voit näppärästi katsoa galleriasta, että herranen aika – muijahan luukutti ennätyksiä! Tää on loistava laiskan kikka, jos ei jaksa rustailla painoja mihinkään erikseen ylös.

KIEKKOKIKKA

Säädät ja säädät, mutta penkki ei vaan oikein missään asennossa tunnu olevan juuri oikeassa kulmassa. Monesti säätövälit ovat hieman liian suuria. Joko penkki pönöttää aivan liian pystyssä tai sitten se on vähän liian takana. No worries! Laita selkänojan takaa löytyvän säätöpykälän väliin pieni levypaino, jolloin kulman säätäminen onnistuu entistä hienovaraisemmin – johan tuntuu hyvältä!

VALUUKO HOUSUT?

Jääkö vyötärö joissain treenitrikoissasi löysäksi? Vanha kunnon ponnari hoitaa homman! Solmi ylimääräinen kangas hiuslenksulla vyötärölle mihin kohtaan tahansa, niin eipähän lörpötä enää.

SEURAAVAT PAINOT OVAT LIIAN RASKAAT!

Käsipainoilla tehtävässä liikkeessä voisi jo siirtyä hieman suurempaan vastukseen, mutta 2,5kg painonlisäys per käsi tuntuu liian suurelta harppaukselta? Käytä ennen suurempiin painoihin siirtymistä apunasi 0,5-1kg rannepainoja tuomaan liikkeeseen hieman lisää vastusta, kunnes jaksat tehdä tavoitetoistomäärät isommilla hantteleilla.

MIHIN SE AVAINKORTTI NYT KATOSI?

Apua, jäikö salikortti prässin viereen vai mihinhän se katosi? Sydän hyppää kurkkuun, kun huomaa jättäneensä joko salikortin, pukkarin avaimen tai puhelimen lojumaan jonnekin treenin varrelle. Vanha kunnon vyölaukku on ratkaissut itselläni tämän ongelman ja vitsit se on toiminut ihan superhyvin myös kaikilla koiralenkeillä. Pieni, ei ole tiellä ja säilöö näppärästi niin puhelimen, nenäliinat kuin salikortinkin.

TANKO PYSYMÄÄN PAIKOILLAAN

Jos etukyykyssä tuntuu hankalalta pitää tankoa paikallaan, kokeile ottaa vetoremmit avuksi. Kiedo remmit about keskelle tankoa vierekkäin ja ennen sarjaa kieritä remmit kämmenten ympärille vakauttamaan menoa. Ero on tuntuva!

PAINOT IISISTI POIS TANGOSTA

Sitä jaksaa kyllä veivata sarjaa, mutta voi vitsit niiden kiekkojen pois ottaminen osaakin sitten olla hankalaa. No worries!

Steppi 1. Laita lattialle pieni kiekko ja vieritä tangossa oleva sisin painolevy tämän pikkukiekon päälle. Näin kiekot nousevat ilmaan toiselta puolelta ja ne on helppo vetää pois yksitellen.

Steppi 2. Kun kaikki kiekot on poistettu toiselta puolelta, nosta tanko kokonaan pystysuoraan, jolloin saat vedettyä sen ulos kiekoista. Kätsyä! Näin kiekot jäävät lattialle yksitellen helposti poimittavaksi.

Siinä muutama kikkakolmonen salille kokeiltavaksi! Ei kun supereita treenejä hikipäät!<3

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: 7 IDEAA LAITTAA HUIVI HIUKSIIN!

🔥 Katso valmennukseni TÄÄLTÄ 🔥

Seuraa Instagramissa: @idajemina 

Kommentit (2)
  1. Tuo hupparikikka ihan paras, meitsi ottaa sen kyllä käyttöön kun on sellaisia housuja joilla ei viitsi pyllistellä jos salilla on muitakin 😁

    1. Haha kyllä! Toimii takuuvarmasti!!😘👊

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *