Ida Jemina
Ida Jemina

OLKAPÄIHIN PYÖREYTTÄ – KATSO TEHOKAS TREENI!

Sis. mainoslinkkejä

§
Jee! Toivoitte kovasti treenivideota, joten nyt sellainen on luvassa! Tänään pääsette mukaan olkapäätreeneihini. Tiedossa on kokonaisvaltainen ja hypertrofiapainotteinen jumppa olkapäille!

Mahtavia katseluhetkiä ja peukuta jos toivot lisää uusia treenivideoita! 🙂 Muista pistää myös Tube-kanava tilaukseen, sillä uusia videoita on tulossa! Toiveita eri treeneistä ja aiheista voi heittää niin tänne kuin videon kommentteihinkin!

Trikoot täältä / Paita H&M

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: KALOREIDEN LASKEMINEN

Kommentit (23)

  1. MK

    Jee kiitos..oot huippu ! Niin hyvä video ja tuosta saa jotenki niin paljon paremmin irti kuin kuvista..tekniikkaa. Ja kiitos muuten bootyohjelmasta tuhannesti, jonka ostin sulta loppusyksyllä,sitä on vedetty täysillä ja edelleen… tulokset näkyy selvästi. Pakara/ jalkatreeni video ois ihan mieletön. Ihanaa keväänodotusta sinulle!

    • Meri

      Samoin, jalka-/pakaratreeni videota odottaisin innolla!! Huikeita vinkkejä oli tälläkin videolla, kahta liikettä testasin jo tänään olkapäätreenissä! =) Kiitos!

    • Ida Jemina

      Kiitos MK! Mahtavaa että tykkäsit ja ihan huikeeta kuulla sun upeista booty-tuloksista!!🍑💪 Niin sitä pitää! Ihanaa kevään odotusta sullekin! <3

    • Ida Jemina

      Loistavaa Meri ja kiitos toiveista! 🙂

  2. T.

    Superkiva postaus, tälläsia ehdottomasti lisää! Selkätreeni videona olis ainaki kiva😊

    • Ida Jemina

      Tosi kiva kuulla T! 🙂

  3. Fanni

    Kiitos paljon! Ois kiva saada joku mäkitreeni/hyppytreeni/jalkatreeni, kun treenaat niin monipuolisesti (et pelkästään salilla siis). Myös hauisojentaja treeni, sekä vatsatreeni olis kiva!!💖

    • Ida Jemina

      Hyviä toiveita, otetaan ylös! 🙂

  4. Elisa

    Moikka!
    Video oli hyvä, ensin hämmennyin kun liikkeiden nimiä ei tullut, mutta olikin kokonaisuuden kannalta aika hyvä kerrata ne lopussa ja kertoa joka liikkeestä. Kauanko tähän ajallisesti meni aikaa, esim. onko oma treeninsä vai voiko yhdistää muuhun yläkroppatreeniin?
    Jatkoa toivoisin ylläolevan kommentin tapaan jaloista ja pakaroista, itseä ainakin mietityttää mitä liikkeitä kannattaa yhdistää yhteen treeniin ja onko väliä missä järjestyksessä ne tekee.

    • Ida Jemina

      Moikka Elisa! Jokaisen liikkeen alussa tulee nimet sekä toisto&sarjamäärät ja tosissaan lopussa vielä tarkempia huomioita 🙂 Kiva, että tykkäsit! Ihan oma treeninsä oli tämä. Kiitos toiveista! 🙂

  5. Eeppa

    Hyvä reeni oli, tuli juuri testattua! Peppu- ja hauistreeni olisi kiva saada videolle 🙂 sulla on tosi mielenkiintoinen ja tällaiselle omaksi iloksi reenaavalle tosi hyödyllinen blogi!

    • Ida Jemina

      Aivan mahtavaa ja kiitos! 💪😘

  6. Jenni

    Moikka, vatsa- ja pepputreenistä olisi kiva nähdä videopätkää 😊 Mielellään sellaista, mitä voisi tehdä kotonakin 😊

    • Meri

      Hei, itse olen käyttänyt kotitreeneissä Idajeminan jo muutaman vuoden takaista treeniä, joka löytyy googlettamalla ”idajemina pepputreeni” =)

    • Ida Jemina

      Kiitos toiveista Jenni! 🙂

    • Ida Jemina

      Hienoa Meri! Just näin! 🙂

  7. Henna

    Moikka! En oikein tiennyt mihin sulle voi laittaa kysymyksiä joten laitan tänne! Sulla ilmeisesti on koira joka tarvitsee paljon liikuntaa? Samoin minulla. Köyn koiran kanssa aamuisin pidemmän, noin tunnin mittaisen lenkin päivittäin ja sen lisäksi pienempiä lenkkejä. Treenaan kolmesti viikossa. Pelkääm, että lenkkeilyn ansiosta menetän kaiken kasvattamani lihasmassan. Onko turha pelko vai mitä asian kanssa voisi tehdä? Syön mielestäni paljon. 😀

    • Ida Jemina

      Moikka Henna! Kyllä, aika aktiivinen koira on kyseessä ja vaatii paljon liikuntaa sekä muita aktiviteetteja. En ottaisi asiasta stressiä jos teet kuitenkin myös lihaskuntotreeniä ja syöt hyvin sekä proteiinipitoisesti 🙂

  8. Typy

    Mikä olisi hyvä tapa lämmitellä kädet ennen treeniä? 🙂

    • Ida Jemina

      Tähän kyseiseen treeniin yleislämmittelyjen lisäksi kannattaa lämmitellä kiertäjäkalvosimet, joihin voit lukea vinkkejä tästä postauksesta: http://idajemina.fitfashion.fi/ala-tee-tata-virhetta/ 🙂 Lisäksi jokaisessa liikkeessä pienemmillä painoilla toistojen tekeminen ennen sarjapainoja on hyvä keino lämmitellä.

  9. Milla

    Kiitos hyvästä videosta! Tänään tuli kokeiltua samoja liikkeitä ja kyllä poltteli mukavasti olkapäissä 😀 Lisää tämmösiä videoita, sais enemmän vinkkejä omaan treeniin 🙂

    • Ida Jemina

      Mahtavaa Milla! Kiva että tulit kommentoimaan! 💪💪💪

  10. Janhon

    Oli kyllä hyviä vinkkejä, kiitos niistä! Mistä tuo ihana harmaa paita on joka näkyy videoilla?

Kommentoi »

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *