Nyt on maukasta settiä! Maistuisiko?

Sis. mainoslinkkejäsalaatti-ohje

Heissan! Mikä meininki? Maistuisiko raikas ja piristävä ateria? You got it!

Mietin, että jotain kivaa ja uutta olisi mukava kokeilla kyökin puolella. Niinpä menin haahuilemaan jääkaapille ja käteeni tarttui hunajameloni. Jaahas, mitäs tästä nyt sitten keksisi? Smoothieissa hunajameloni toimii mielestäni todella hyvin (tsekkaa Järisyttävän maukas smoothie ja Astetta vihreämpi smoothie), mutta tällä kertaa voisi salaatti olla poikaa.

meloni-resepti

Melonin kanssa juustot toimivat tosi hyvin, joten lähdin kikkailemaan salaattia siihen suuntaan. Hunajemelonia, fetaa, kurkkua, punasipulia…mm mm mmm alkaa kuulostaa hyvälle!

Ohje-resepti
Farkut / House of Brandon

Loppupeleissä salaatista tuli todella kelpo luomus. Tässä kulhoon päässeet ainekset:

Hunajameloni
Fetaa
Kurkku
Punasipuli
Auringonkukansiemeniä
Hunajaa
Oliiviöljyä
Sitruunan mehua puristettuna

Pilko, sekoita ja nauti!

hunajameloni salaatti

Huom! Tänään on viimeinen päivä saada Fitnesstukun lisäravinteita -20% alennuksella ja täysin ilman toimituskuluja koodilla idajemina20 TÄSTÄ KATEGORIASTA!

Kommentit (16)
  1. Moi Ida Jemina!!
    Oon lukenut sun blogiasi n.kuukauden pari ja eniten saanut inspistä näistä ruoka-aiheisista artikkeleistasi!!
    Olen 18- vuotias tyttö/nainen, lukiossa ja vielä vanhempien kanssa asumassa. Rasva pros. 25% lihas pros 33% paino 68kg pituus 164.
    Jalkalihakseni ovat jo geeneissä tulleet isoina ja tanssi/baletti tanssijana ne kehittyvätkin hyvin.. Minusta ne ovat liian isot. Minulla on rasvaa vatsan ympärillä. Ei näkyvästi mutta itseäni haitaavasti. Ylimääräistä rasvaa on myös jo tarpeeksi isojen reisien välissä. Rasva isontaa reisiä vielä lisää ja sen rasvan pois haluaisinki.
    Olisiko sinulla vinkkiä miten muuttaisin ruokavaliotani? En kauheasti sitä voi muuttaa sillä syön lukion lounaan ja vanhempieni kanssa illalla, mutta kannattaako valita vähemmän riisä/ perunaa vai mitenkä?
    Harrasta siis vapaa-ajalla tanssia, juoksua ja lihastreeniä. Ja syön muutenkin terveellissesti monipuolista ”perusruokaa”.
    KIITOS JOS JAKSAT VASTATA!☺️😊

    1. Moi Tiuttu ja kiva että seurailet 🙂 Sen enempää ruokavaliostasi tietämättä on vaikea sanoa, miten sitä lähtisi muuttamaan. Suosittelen alkuun vähentämään mahdollisia herkkuja, syömään juurikin omatekemää perusruokaa mahdollisten eineksien sijaan ja kiinnittämään huomiota riittävään proteiinin saantiin. Peruna ja riisi eivät ole yleensä ne mistä homma kiikastaa vaan enemminkin rasvaiset kastikkeet, herkut ja muut vastaavat. Perusneuvona rasvanpolttamisessa on kuitenkin syödä alle toteutuneen kulutuksensa ja käytännössä tämä tarkoittaa pienempää määrää ruokaa – helpointa on siis aloittaa kaiken ylimääräisen karsimisesta. Tsemppiä sinne! 🙂

  2. Hei
    tyhmä kysymys, mutta miltä hunajameloni maistuu? 😀 Itse en ole koskaan maistanut…

    1. Sitten vaan testaamaan! Super hyvää!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *