Ida Jemina
Ida Jemina

MUN HANURIHAASTE JOHON MUUTKIN HALUS MUKAAN!

Alright! En edes ajatellut, että jakaisin tätä mihinkään, kun omaksi ilokseni vaan aloitin, mutta porukallahan on aina hauskempaa! Oon nakannut muutaman eri haasteen täällä blogissa aiemminkin ja jengi on ihan mielettömällä asenteella lähteny niitä tekemään! Tsekkaa esim: IIIK 30 PÄIVÄN LANKKUHAASTE! ja 30 PÄIVÄN SEINÄKYYKKYHAASTE – USKALLATKO KOKEILLA.

Mies päätti alkaa tekemään 100 toiston ja 30 päivän punnerrushaastetta ihan omaksi huvikseen ja ajattelin, että hitto vie mäkin haluun jonkun haasteen! Kuin siisti pikku päivän piristys ja nimenomaan sellainen juttu, joka laittaa liikkeelle jossain määrin joka päivä. En kuitenkaan noille punnerruksille liikoja lämmennyt tällä kertaa ja mietinkin minkä liikkeen haluan. Kyykyt ei, vatsat ei tällä kertaa..hmmm…lantionnostot! Uulalaa sen mä otan! Tai tarkemmin sanottuna glute bridget.


Eli haasteena on tehdä 100 glute bridgeä päivässä, mutta huom! Mua monesti tällaisissa haasteissa häiritsee se, että ne ei kehity mitenkään. Me kuitenkin halutaan nousujohteisuutta mukaan, jotta homma koko ajan kovenee ja kovenee ja sitä kautta päästään pikkuhiljaa kuin huomaamatta kehittymään.

Eli! Aloitetaan satasesta ja joka päivä lisätään yksi toisto. Tänään 100, huomenna 101, ylihuomenna 102, kunnes päästään päivään 30. ja loppupeleissä luukutetaan toistoja 30 enemmän kuin aloituspäivänä. Woohooo!

Toppi TÄÄLTÄ / Trikoot TÄÄLTÄ / Treenikengät TÄÄLTÄ

Itse jaan tuon satasen viiteen settiin ja teen kaikki toistot pidoilla. Lasken yläasennossa viiteen ja sitten vasta laskeudun alas. Ideana on tuntea mukava polte pakaroissa ja oppia aktivoimaan niitä paremmin liikesuorituksen aikana. Eli ei heiluteta menemään kuin pupu konsanaan vaan tehdään ihan rauhassa. Mielenkiinnolla katsonkin kehittyykö aktivaatio tämän kuukauden aikana tai huomaanko mitään eroa. Joka tapauksessa homma ei suinkaan ole mikään vakava juttu vaan päin vastoin hauska pikku lisä päivään! Laita vaikka joku tubevideo pyörimään samaan aikaan ja ota tää freesinä omana aikana.

Kerroin aloittaneeni tän oman haasteeni viikko sitten snäpissä ja moni oli siitä kiinnostunut. Eli päivä 8 lähtee käyntiin tänään ja sen verran päivitän kuulumisia, että olen nyt ottanut mukaan myös pienen 6 kg lisäpainon. Tuntuu muuten niin vaan perkuleesti! Tuu ihmeessä messiin jos houkuttaa!

Jos kaipaat yhden treenin haastetta tällaisen pidemmän haasteen sijaan, tässä on aivan killeri sellainen: TUSKAINEN TREENIHAASTE – KESTÄÄKÖ KANTTI?

Trikoot TÄÄLTÄ / Urheilutoppi TÄÄLTÄ

Näillä viikko käyntiin jengi! Let’s go!

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: RAHA VAI JULKISUUS?

👻 Seuraa snapchatissa: idajemina 👻
ja Instagramissa: @idajemina 

<3

Kommentit (1)

  1. Intro Vertti

    Ihan pakko oli vain tulla kehumaan, miten voikaan näyttää treenivaatteet upeilta juuri sinun päälläsi! Tämänkin postauksen jumppavaatteet eivät voisi juuri paremmin istua mitä ne sinun päälläsi tekevät. Moni saa inspiraatiota varmasti jo pelkästä sporttisesta ja iloisesta olemuksestasi <3 Jatka samaan malliin ja tsemppaa meitä edelleenkin liikkumaan hyvillä neuvoilla ja vinkeillä! Kiitos blogistasi;)

Kommentoi »

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *