NYT NÄYTÄN MITÄ SYÖN

Sis. mainoslinkkejä

milloin ei saa treenata

Hirveästi on toivottu, että näyttäisin mitä syön. Niinpä ajattelin aloittaa postaussarjan, jossa aina vilautan mitä silloisessakin annoksessa on mennyt suusta alas. Toivottavasti tämä myös antaa ideoita tai vaihtoehtoja omaan ruokapöytään. Nämä ovat ihan arkisia ruokia, eivät mitään gourmet-herkkuja. Snapchatin puolella saatan joskus annoksiani kuvata ja tallennettujen kuvien määrästä päätellen asia saattaisi kiinnostaa. Tällä kertaa esittelyssä taannoinen iltapalani.
kananmuna-annos

Kananmuna-annos

Kananmunia
Suolaa
Pippuria
Lehtikaalia
Herkkusieniä
Parsakaalia

Pilko herkkusienet ja lehtikaali. Sulata parsakaali mikäli käytät pakastetta. Paista kananmunat pannulla välillä sekoittaen, jotta siitä tulee kokkelia. Mausta suolalla ja pippurilla. Kun kananmunat alkavat olla suht kypsiä, lisää joukkoon herkkusienet ja lehtikaali. Lopuksi kaada vielä parsakaali mukaan.

Snapchat-7862146507653351359

Salaattikulho

Kurkkua
Tomaattia
Punasipulia
Oliiviöljyä
Raejuustoa

Määrät ovat täysin yksilökohtaisia. Muista syödä riittävästi! Tällainen oli meikäläisen iltapala tällä kertaa. Ei kun seuraavassa ruokapostauksessa uuteen ravitsevaan annokseen!

LUE MYÖS: RUOKAVALIOPOSTAUS – TÄLLAINEN ON AAMUPALANI

pitka-takki
Trenssi täältä ja farkut täältä 

 

Edellisessä postauksessa: Miten säilyttää lihasmassa dieetillä?

 

Kommentit (24)
  1. Syötkö sä ikinä mitään herkkuja? Meinaan ihan kunnon herkkuja, en mitään proteiinipatukoita tai sokerittomia, gluteiinittomia munkkeja yms. 🙈

    1. Totta pirskatissa! 🙂

  2. Moikka! Mulla olisi kysymys lisäravinteista! Pidätkö taukoa lisäravinteiden syönnissä. Esim: monivitamiini,mangnesium,sinkki,chromi. Tai ylipäätään erikseen tabletteina otettavista lisäravinteista? Ja käytätkö BCAA-pohjaisia juomia? Itseltä löytyy fitnestukulta tilattu Octane ja oon sitä tässä viikon aikana käyttänyt treenin aikana. Mutta onko tää lisä hyvä vaan ennen salitreeniä, vai kannattaako ottaa ennen juoksulenkkiä? Onko tän kokoaikaisesta käytöstä mitään haittaa? 🙂 kiitos paljon avusta ja viimeaikaiset postaukset on ollu ihan parhaita! Kiitos siitä 😉

    1. Kiitos Juuli! En pidä taukoa ja kyllä käytän aminohappojuomia. Ei octanen juomisesta ennen juoksulenkkiä haíttaa ole eli anna mennä vaan! Jatkuvasta käytöstä ei myöskään ole haittaa.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *