Leka otsassa jumpalle

Sis. mainoslinkkejä

confete adidas

Eilen rustailin sellaisen stoorin Instagramiin, että päätin jatkaa loput turinat mieluummin tänne puolelle. Vaikka ”tosissaan treenaaminen” vaatii omistautumista, hikeä, epämukavuusalueelta poistumista ja joskus ärräpäitäkin, ei sen suinkaan tarvitse olla pelkästään näitä.

Koska tulosten näkeminen edellyttää pitkäjänteisyyttä, on avain tähän se, että tekee sitä mistä nauttii. Mistä saa kiksejä? Mitä jaksaa tehdä useamman kerran viikossa ja vielä useammankin vuoden päästä?

Itse nautin treeneistä, jotka ovat haastavia, joissa hiki virtaa, mutta jotka ovat myös mielenkiintoisia ja monipuolisia. Nautin siitä, että voin asettaa jonkin tietyn tavoitteen, johon keskityn ja näin päästä kilpailemaan itse itseäni vastaan. Vanha minä, versus uusi minä. Vaikka en kilpaile tällä hetkellä missään fysiikka- tai suorituslajissa (ennen kilpailin luistelussa), olen varsin kilpailuhenkinen. Minulla on kuitenkin jatkuvasti käynnissä oma peli, mikä tarkoittaa niin tavoitteita urheilussa, kuin myös jonkinlaista mottoani elämässä. Oma peli merkitsee minulle sitä, ettei vertaile itseään muihin. Se merkitsee myös sitä, että pitää omista arvoistaan ja toimintatavoistaan kiinni. Se tarkoittaa sitä, ettei tuomitse tai arvostele toisten tapa elää, sillä oma peli.

”The only person you need to be better than, is the person you were yesterday.”

CONFETE
Aivan syötävän kauniit Adidaksen legginsit olen saanut täältä ja snapbackin täältä. Tuohon uuteen collectioniin kuuluu saman henkisiä huppareita, kasseja, toppeja yms. Koko inspiroivaa valikoimaa pääset fiilistelemään täällä.

En tiedä mistä tämä ajatuksen juoksu nyt lähti, mutta toivottavasti joku sai juonenpäästä kiinni. Anyways. Tee sitä mistä nautit ja mikä sinut tekee iloiseksi. Minkälaisesta treenistä saat hyvän fiiliksen? Jos nykyinen treeni maistuu puulta, heitä se takkaan hohoo. Ei mutta jos vakavissaan puhutaan, niin mitään ei ole pidemmän päälle järkeä tehdä leka otsassa. Välillä voi väsyttää ja olla rankkaa, mutta se on ihan normaalia. Koko ajan ei kuitenkaan saa ketuttaa.

Eräs lukijani kysyi juuri, että tykkäänkö hiihtämisestä. Olen viimeksi suksinut kenttää ympäri 15 vuotta sitten koulun liikkatunnilla ja se nyt ei ollut mikään maailman inspiroivin hetki. Nyt taas minusta olisi ihan mahtavaa päästä hiihtämään! Treeni, oli se sitten minkälaista tahansa, kannattaa pitää mielenkiintoisena eri tavoin, eri jaksoin ja eri tavoittein. Näin motivaatio ja mielenkiinto pysyy yllä ja fyysinen sekä henkinen hyvinvointi pääsevät kohtaamaan.

Mikäli nautit itsesi haastamisesta, treenitavoitteisiin pyrkimisestä ja hikisestä, mutta monipuolisesta treenistä, taidat olla samanlaisen puurtamisen makuun kuin minäkin!

Kevään uuteen treeniohjelmaan on lähtenyt aivan upea joukko mimmejä loistavalla treeniasenteella! Muutamat ovatkin kysyneet, että voiko treenikuviaan jakaa jossakin ja nähdä muidenkin huhkimisia. Kyllä vain! Käytä hashtageja #teamidajemina ja #ultimatebuttbuilding niin päästään kannustamaan ja piiskaamaan toinen toisiamme!

Hurjalla motivaatiolla kohti kevättä – treenaisit sitten punttia, juoksua tai vaikka pingistä! 

Edellisessä postauksessa: Nyt mennään! Ultimate Butt Building – tavoitteista tuloksiksi #nobullshit

Kommentit (25)
  1. Mitkä pökät!! Onkos sulla koko s?:)

    1. Sanos muuta! 🙂 nämä ovat itseasiassa M 🙂

  2. Hei missä joukkueessa harrastit luistelua (vai muistanko väärin et harrastit muokkaa)? 🙂

    1. Hyvin muistit Oona! Luistelin Energeticseissä sennuissa, jota ei enää taida olla olemassa, siitä on jo aika kauan aikaa 🙂

      1. Jooo mä muistan, ainaki Titanic-ohjelman! Ite olin sillon minoreissa 😀 jännä!

        1. Eikä! 😀 hauskaa! Titanic taisi tulla jo kun olin lopettanut. Luisteletko vielä nykyään? 🙂

          1. En mä, lopetin jo 3 vuotta sitten 🙂

            1. No sulla varmasti vielä twisselit ja kantakäännökset paremmin muistissa kuin mulla 😀 kivaa viikonloppua<3

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *