KUNTOPIIRI KOTONA – KATSO LIIKKEET JA OHJEET!

Kuntopiiri kotonaKuntopiiri kotona meikäläisen tyyliin oh jessss! Mahtavaa saada teiltä viestejä, kun ootte vetäneet jakamiani treenejä! Pistä todellakin instagramissa @idajemina seurantaan, sillä nakkaan sinne treenivideoita tasaiseen tahtiin!

Tämä tehokas kuntopiiri kotona on haastava, mutta myös hauska tehdä! Se ei kestä kauaa ja toimii kuin valettu, kun tavoitteena on tehokas kulutustreeni! Se treenauttaa kokonaisvaltaisesti koko kroppaa ja pistää hien virtaamaan! Niin jalat, pakarat, vatsat, selkä, käsivarret kuin olkapäätkin saavat kyytiä. Aivan parasta!

Nappaa mukaan käsipainot. Mieluiten ei mitkään jäätävän kokoiset vaan sellaiset, joilla jaksaa pidempää sarjaa. Mikäli sulta ei löydy käsipainoja omasta takaa, käytä mielikuvitustasi. Esimerkiksi täytetty iso vesipullo tai reppu voi hoitaa joissain liikkeissä painon virkaa. Kerron myös missä liikkeessä voit jättää painon kokonaan tarvittaessa pois. Katso tästä myös: 15 kotitreeniä ilman välineitä!

Huhkimaan päästään, mutta treeni ei kestä kauaa. Anna siis palaa!

KUNTOPIIRI KOTONA OHJEET

➡️ Tee jokaista liikettä 30 sekuntia

➡️ Tee liikkeet putkeen kunnes kierros on valmis

➡️ Pidä 1 minuutin tauko kierrosten välissä

➡️ Tee 3-4 kierrosta yhteensä

KUNTOPIIRI LIIKKEET

1. Punnerrus + polven täpäytys + t-kierto

  Kotona kuntopiiri

Tee ensin etunojapunnerrus ja kosketa sitten kädellä ristikkäistä polvea. Tee jälleen punnerrus, jonka jälkeen vie kroppa lankussa t-kiertoon nostaen käden ylös. Toista sama toiselle puolelle.

2. Pop squat pystypunnerruksella

kuntopiiri kotona

Nappaa käsipainot käteen ja laskeudu alas kyykkyyn vieden painot jalkojen väliin alas. Pomppaa sieltä jalat yhteen ja tee pystypunnerrus. Palaa takaisin kyykkyyn ja vie painot jalkojen väliin.

3. Lankkusoutu + lankkupomppu

Tehokas kuntopiiri kotona

Asetu lankkuun käsipainojen varaan lattialle. Vedä käsipaino ylös kohti kylkeä ensin toiselle puolelle ja sitten toiselle puolelle. Kun vedot on tehty, pomppaa jalat lähelle käsiä koukistaen polvia ja hyppää takaisin lankkuun. Kädet pysyvät pompun ajan koko ajan paikoillaan käsipainojen päällä. Tämän liikkeen voi tehdä myös ilman painoa, jos kotoa ei löydy tarkoitukseen sopivia käsipainoja.

4. Askelkyykkyhyppykombo

kuntopiiri liikkeet

Askelkyykkyhyppy – askelkyykkyhyppy – leveä kyykkyhyppy – kapea kyykkyhyppy. Anna mennä!

Mahtavaa! Näin on tehokas kuntopiiri kotona tehty ja kyllä vain on fiilis taas miljoona kertaa energisempi kuin aloittaessa! Pistä ihmeessä talteen ja nappaa täältä myös lisää idiksiä tehokkaisiin käsipainoilla tehtäviin treeneihin: TREENIT KÄSIPAINOILLA KOTONA – KATSO OHJEET!

Energiaa päivään jengi!

EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA: BUDDHA BOWL – TÄYDELLISTÄ RUOKAA!

Katso valmennukseni TÄÄLTÄ 🔥🔥

 Seuraa Instagramissa: @idajemina 

Kommentit (0)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *