Kolmen kovan liikkeen jalkatreeni

Sis. mainoslinkkejäjalkatreeni vapailla painoilla

Kolme kovaa liikettä eikä muuta tarvita! Hiki virtaamaan, kintut kitisemään ja pää punaiseksi!

Treeni sisältää kolme raskasta liikettä vapailla painoilla ja on esimerkki siitä, kuinka muutamalla haastavalla liikkeellä saa tehokkaan treenin aikaiseksi. Ajallisesti treeni ei ole lyhyt, sillä isoihin liikkeisiin tarvitaan usein lämmittelyineen ja palautumisineen enemmän aikaa kuin pienempiin ja kevyempiin liikkeisiin. 

Laitoin kameran laulamaan ja tein tämän treenin kotona jokin aika sitten, mutta olin tyystin unohtanut sen. Nyt se pääsee päivän valoon!

Muista huolelliset lämmittelyt ja valitse itsellesi sopivat painot. Tee jokainen liike huolella äläkä päästä itseäsi helpolla. Jes aloitetaan!

Liike 1. Kyykky 15 toistoa * 4 sarjaa

kolmen kovan liikkeen jalkatreeni

Liike 2. Maastaveto 10 * 4 sarjaa

Maastaveto

Liike 3. Lantionnosto 20 * 4 sarjaa

hip-thrust
Legginsit / Junkyard

Toistoalueet ovat esimerkkejä ja niitä voi omiin tarpeisiinsa soveltaa sekä vaihdella esimerkiksi treenien välillä. Halutessasi voit lisäksi tehdä treenin loppuun vielä pohkeet. Kokeile ihmeessä myös tätä jalkatreeniä käsipainoilla!

Mahtavia jumppia! Edellisessä postauksessa: 10 salaista kauneusniksiä – käytätkö näitä?

Kommentit (23)
  1. Millaisilla painoilla teet kyykkyä ja maastavetoa? Ihan mielenkiinnosta kysyn. 🙂 Ja onko sinulla jonkinnäköinen kotisali?

    1. Moi Nanni! Vaihtelee tosi paljon mm. sarjapituuksista ja -määristä riippuen. Kotoa löytyy kyllä kaikki perusvälineistö, jolla saa kaikki perusliikkeet tehtyä 🙂

  2. Kirjoitat ilmeiseti toistomäärä x sarjamäärä? Esim. kyykkyjä 15×4.
    Olen tottunut, että ne ilmoitetaan toisinpäin, eli esim. 4 sarjaa kertaa 15 toistoa olisi 4×15 … 15×4 tulkitsen -> 15 kertaa neljä (toistoa)… Makuasioita ehkä? 😀

    1. Jep olen tottunut ilmoittamaan näin päin 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *